Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Re: Huolto & korjaus

16.7.2014 12:42

Osaako joku kertoo mikä saattaas aiheuttaa vm.12 250crf:ssä tyhjäkäyntihäiriön. Ei tahdo pysyä tyhjäkäynnillä kuumanakaan ja kun laittaa ryypyn päälle niin menee muutama sekuntti että kierrokset nousee. Itse päättelin että p.a.pumpun suodatin olis ollut tukossa niin vaihdoin uuden. Tuntus että hieman parani mutta ei huomattavasti.

Re: Huolto & korjaus

20.7.2014 20:53

Onkos ihmisillä kokemusta noista syylärin paikkausaineista? Huomasin, että syyläri alkanut vuotamaan, ja jotakin pitäisi keksiä, sillä uusi maksaa niin pirusti. :s

Re: Huolto & korjaus

20.7.2014 21:27

Itse kokeillu noita nestemäisiä ja voin sanoa että aivan toivottomia, hitsaamalla ehkä varmin, ja ootko katellu ebaysta niit kiinalaisia? jos oikein muistan nii 100-200e oli iha tuliterät ja en ole huonoa kuullut vielä, tosin niitä ei paljoa ole kyllä näkynytkään :eek:

Re: Huolto & korjaus

20.7.2014 22:33

Malmilla on ainakin asiansa osaava syylarikorjaamo.

Re: Huolto & korjaus

22.7.2014 19:26

Ostin itselleni crossin pitkän haikailun jälkeen ja on kytkimen kanssa ongelmia.

Pyörä on 2t kx250 vuosituhannen alusta, vaijerilla.

Kytkin ottaa erittäin äkäisesti kiinni. Ei pysty luistattamaan juuri ollenkaan joten hiljainen ajo ei onnistu lainkaan. Liikkeelle pääsee kyllä ja vaihteet vaihtuvat helposti. Kahvasta puristaessa liike on tasainen ja kaikin puolin ok. Tuskin tämä normaalia on, vuosia sitten omistin 80cc crossin ja kyllä sillä kytkintä sai luistatettua tarvittaessa.

Voisiko johtua kuluneesta kytkinkruunusta? En ole ottanut pakettia auki vielä.

Kytkin on käytännössä on/off. Mistä tallainen voisi johtua.
Pyörä on 2t kx250 vuosituhannen alusta.

Re: Huolto & korjaus

22.7.2014 19:51

Kulunut kruunu varmaan syynä. Toki voi olla vääränlainen öljykin,uusilla levyillä voisi sitten pelata paremmin. Eihän noi kytkyttimet ole luistattamiseen tehty mutta kyllähän sen vähän pitäisi antaa periksi

Re: Huolto & korjaus

22.7.2014 21:58

Moro.

Mikähän vois olla vikana, pyörä on 96 Honda CR250.

kävin vähän ajelemassa, noin 10min toimi ookoo sitten yhenäkin vaan hyyty, boo boo.
eikä lähe enää käyntiin, kipinän antaa ja bensaa saa.
oon tässä nyt kokeillu ottaa tulppaa irti kun se näköjään kastuu heti kun koittaa käynnistää. voisko olla bensaa kampikammiossa? miten sen sais pois?

eilen vasta oli kaasari irti kun puhdistelin sen ja katoin bensapinnan yms.

kipinä kyllä näyttää ehkä hieman heikolta, voisko noita sähköjä miten mittailla?

Re: Huolto & korjaus

22.7.2014 22:20

Noitten vanhojen Kawojen kykät on jotain metallinväriseksi maalattua kananpaskaa. Katso nyt huviksesi millaiset urat sinne on kulunut ja sen jälkeen voit vaihtaa parempaa osaa tilalle.

Re: Huolto & korjaus

23.7.2014 13:37

Itse itselle vastaten, kävin NKG B8EG tulpan ja sillä pärähti tulille ja toimii hyvin...tiiä sitten miten tuosta BR9EG tulpasta oli se kärki menny mutkalle...siis kun sivusta kattoo niin kärki on S muotoinen :eek: :roll:

Re: Huolto & korjaus

24.7.2014 17:57

Erikoinen ongelma 530 Exc:ssä.

Jonkin aikaa jos ajaa kaasu auki niin alkaa booaamaan ja pätkimään niinkuin bensa loppuisi. Pysyy kyllä käynnissä mutta vasta kun on sammuttanut ja käynnistänyt uudestaan niin käy taas normaalisti.

Sytytyspuolella häikkää? Tulppa vaihdettu ja ei vaikutusta.

Re: Huolto & korjaus

24.7.2014 18:06

Bensanpinta liian matalalla kaasarissa tai jos on joku bensansuodatin laitettu niin siinä ei riitä virtaus. Tarkista myös että tankin huohotin ei ole tukossa.

Re: Huolto & korjaus

25.7.2014 15:18

Ei ole bensansuodatinta ja houhotus myös testattu.

Re: Huolto & korjaus

25.7.2014 21:24

Eikös ainakin useimmissa pyörissä ole hanassa filtteri? Kannattaa se tsekata.

Re: Huolto & korjaus

25.7.2014 22:00

Bensahanan sakkakuppi tukossa todennäköisesti..

Re: Huolto & korjaus

26.7.2014 10:01

Jay_|P kirjoitti:Osaako joku kertoo mikä saattaas aiheuttaa vm.12 250crf:ssä tyhjäkäyntihäiriön. Ei tahdo pysyä tyhjäkäynnillä kuumanakaan ja kun laittaa ryypyn päälle niin menee muutama sekuntti että kierrokset nousee. Itse päättelin että p.a.pumpun suodatin olis ollut tukossa niin vaihdoin uuden. Tuntus että hieman parani mutta ei huomattavasti.
Osaako joku tähän sanoo yhtään mitään? Kai täällä ruiskurossareita löytyy? Pitääkö ruiskua käydä säädättään jossain liikkeessä vai mistä tollanen käyntihäiriö johtuu?