Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
20.7.2013 22:47
Missä kaikissa säxissä/exc:issä on 5 vaihdetta, itellä 2004 sx 125:ssa on 5. Onko ne tietyt vuosmallit vai tietyt mallit? Kannattaako sx 125:seen ostaa exc putkea tai FMF Fattyä?
20.7.2013 23:45
"Kannattaako sx 125:seen ostaa exc putkea tai FMF Fattyä? "
Exc putki ok, jos haluat kesyttää peliä, vaikka metsäajoa varten.
Oma sx putki varmaan ajaa asiansa, jos ruttua, oiotaan ne.
Fattyt joutavaa plingplinkiä. Tosin saa halvalla ilmeisesti uutenakin.
Itsellä gnarly kestävyyden vuoksi, mutta fatty on ohuempaa kamaa/ peltiä.
21.7.2013 22:12
paapeli kirjoitti:"Kannattaako sx 125:seen ostaa exc putkea tai FMF Fattyä? "
Exc putki ok, jos haluat kesyttää peliä, vaikka metsäajoa varten.
Oma sx putki varmaan ajaa asiansa, jos ruttua, oiotaan ne.
Fattyt joutavaa plingplinkiä. Tosin saa halvalla ilmeisesti uutenakin.
Itsellä gnarly kestävyyden vuoksi, mutta fatty on ohuempaa kamaa/ peltiä.
Siis onko sulla 125:ssa gnarly, olen luullut että niitä ei saa 125:iin?
23.7.2013 15:09
Eikun 300exc:ssä. mutta olisi hyvä tosiaan jos saisi piikkeihinkin. Pojan kawassa on fatty, ja se tuntuu todella ohkaiselta.
1.8.2013 20:46
Saako kampuran stefan vaihdettua ulkoopäin vai pitääkö leväyttää koko motti?
sis. Magneeton puolen
e:
http://www.motot.net/galleria/kuvat/kay ... ktm043.jpgEi oma kuva..
1.8.2013 21:06
Saa vaihdettua ulkoapäin.
9.8.2013 16:01
miks kotari 125 sx booaa ku antaa täydet kierrokset nopeesti? kokeiltu 188-195 suuttimilla ja r1468D ja r1469D neulaa joka asennossa mut ei toimi kunnolla. Tällä hetkellä p.suutin 195 tk.suutin 45 ja neula rikkaimalla ja silti booaa????
booaus tapahtuu kun ajaa ja päästää kierrokset tippumaan tyhjäkynnille ja sit kaasu nopeesti pohjaan. Vapaalla ollessa toimii normaalisti, ei booaa yhtään.
Jospa joku ymmärti mitä tarkotin
9.8.2013 21:12
tukehtuu eli saa liikaa bensaa, omassa exc:ssä kiinni 182 suutin ja neula puolivälin paikkeilla.
9.8.2013 21:25
Laihalla käy, kun booaa kaasua avatessa. Liian pieni tk suutin? Minulla oli samanlaisessa pyörässä 190 pää, 48 tk ja R1469D neula käytössä kesäkeleillä.
9.8.2013 22:05
tällä hetkellä kiinni p.suutin 195 tk.suutin 50 neula r1468D rikkaimalla ja silti booaa??? imuvuotoo jossaki, kannentiiviste tai alatiiviste rikki?
9.8.2013 22:21
mahonen87 kirjoitti:tällä hetkellä kiinni p.suutin 195 tk.suutin 50 neula r1468D rikkaimalla ja silti booaa??? imuvuotoo jossaki, kannentiiviste tai alatiiviste rikki?
Todennäköisesti imuvuoto. Myös kaasarin kurkku on saattanut halkeilla tai kampiakselin stefat vuotaa.
9.8.2013 22:42
kurkku on ehjä. Niinku läpätkin
Vika ilmeni suuttimia vaihtaessa eli ainut mihin koskettu on kaasari.
Ilmaruuvvia ei kärsi kääntää ku puol kierrosta, muuten jää kierrokset leijumaan
E:booaus tapahtuu kun ajaa ja päästää kierrokset tippumaan tyhjäkynnille ja sit kaasu nopeesti pohjaan. Vapaalla ollessa toimii normaalisti, ei booaa yhtään.
13.8.2013 19:37
onko kukaan irrottanu magneeton puolen kampiakselin stefaa ulkoo päin?
16.8.2013 19:07
Nyt on uudet hilut paikallaan ja toimii.
Meinas kyllä usko loppuu ku samat oireet jatku alussa, mut sit pakoaukon säädintää säätämällä rupes toimii.
Ohjearvo Z mitalle 43,5mm, ei toiminu yhtään, ei kiertäny piikkiin asti, tällä hetkelllä 39mm ja toimii ku junan vessa.
Oli edellinen omistaja laittanu A koon männän käytettyyn sylinteriin, männän renkaan väli sylinterissä käytettynä oli 0,6mm nyt B koon männällä 0,35, hyvin huomaa eron tehoissa.
16.8.2013 19:44
Oli sitte b tai vaikka d mäntä niin eron huomaa aina, kun laita uuden männän sisään.