12.3.2009 15:21
12.3.2009 15:41
12.3.2009 18:40
Dirt kirjoitti:Kampiakselin oikeanpuoleinen stefahan se siellä varmaan vuotaa.
13.3.2009 17:10
Enpä muista saako sitä vaihettua ilman lohkojen auki ottamista. Joka tapauksessa jäähynesteet pois ja oikea koneen poski irti ja kampiakselin ratas irti. Sittenhän sen näkee pystyykö siitä jollain koukulla sen stefan kaivamaan pois.Peltsi990 kirjoitti:Dirt kirjoitti:Kampiakselin oikeanpuoleinen stefahan se siellä varmaan vuotaa.
Jeps, tällästä tietoa tuli offroadprolla:kin. Millanen homma vaihtaa?
13.3.2009 19:38
13.3.2009 23:03
14.3.2009 23:04
15.3.2009 0:04
15.3.2009 12:43
15.3.2009 15:21
sape kirjoitti:Ihan normaalia tuo raksutus, ei tarvitse huolehtia se on "ominaisääni" lähes kaikissa piikkisissä.
16.3.2009 0:15
18.3.2009 1:15
18.3.2009 23:04
22.3.2009 14:13
22.3.2009 18:28
JoniB kirjoitti:Ja kyllähän se vaan niin meni että mäntä oli jo vaihtokunnossa.
Neulalaakerikin alkoi olla jo tiensä päässä.
kk-laakerissa ei onnekseni kuitenkaan ollut minkäänlaista välystä.
Sylinteriin tuli kevyt hoonaus ja uusi mäntä tilalle.
Sylinteri ei kuitenkaan ollut pahasti kiillottunut tms. Hyvältä näytti
Sisäänajoa ei ilmeisesti sen enempää tarvitse ajaa?
Antaa vaan moottorin lämmetä kunnolla ennen ajoja(kuten normaalistikin) ja ei muuta kuin baanalle.
Kierroksillahan kuitenkin pitää ajaa jo heti alkuun ettei puhalla ohi.
Männänrengashan tarvitsee kunnolla painetta alleen tiivistyäkseen.