25.11.2011 14:13
PKS kirjoitti:tilasin tuolta 24mx:stä gopro hd hero naked kamerapaketin. Mihin tuo kamera olis kypärässä paras kiinnittää, mukana ei tullut kun 1 kiinike, semmonen kaareva jossa on 3m tarrapinta. Jotenki tuntuu että eihän se voi vain tuomosella pysyä kiinni kannattaako tuo kiinnittä kypärän kylkeen, päälle lippaan vai mihin ? Tuossa kokeilin sitä hahmotella kylkeen niin silloin kuvakin on vinossa, voiko tuosta kamerasta muuttaa asetuksista että kuva on silloinki "oikeinpäin" ? paljon epäselviä kysymyksiä mutta olisi hienoa jos joku vaivautuu vastaamaan
25.11.2011 15:45
25.11.2011 16:42
revolver kirjoitti:PKS kirjoitti:tilasin tuolta 24mx:stä gopro hd hero naked kamerapaketin. Mihin tuo kamera olis kypärässä paras kiinnittää, mukana ei tullut kun 1 kiinike, semmonen kaareva jossa on 3m tarrapinta. Jotenki tuntuu että eihän se voi vain tuomosella pysyä kiinni kannattaako tuo kiinnittä kypärän kylkeen, päälle lippaan vai mihin ? Tuossa kokeilin sitä hahmotella kylkeen niin silloin kuvakin on vinossa, voiko tuosta kamerasta muuttaa asetuksista että kuva on silloinki "oikeinpäin" ? paljon epäselviä kysymyksiä mutta olisi hienoa jos joku vaivautuu vastaamaan
Itsellä sama kamrea kypärän päällä, jonkin verran lipan jälkeen.
25.11.2011 16:47
Masse^ kirjoitti:mutta hartiasuojuksessa ei pysynyt ja sinne jäi kamera mäntsälän metsiin.
25.11.2011 16:57
26.11.2011 0:14
5.12.2011 1:44
5.12.2011 13:49
5.12.2011 14:15
_Jre_ kirjoitti:Vakuutukset, vaikka enskassa nyt harvoin mitään rajumpaa päälleajoa sattuu. Pidä äänet inhimillisellä tasolla, ainakin vmk:n radalla saattaa tulla siitä sanomista, muista en tiedä. Ei kai siinä muuta sitten.
5.12.2011 14:35
5.12.2011 17:28
5.12.2011 21:15
5.12.2011 22:07
6.12.2011 2:13
6.12.2011 3:15
Suiza_88 kirjoitti:No voihan vittujen talvi. Lauantaina tuli tuo Honda myytyä, tietenkin kerroin kaikki "viat" kuten että koko takajarrusysteemi on toisesta pärrästä ja aika patentti, ja että iskarin alalaakerissa on klappia joten annoin mukaan uuden laakerin. Muutenhan mopo on toiminu kun unelma, kesällä kun sen ostin niin oli just vaihettu mäntä ja ainoa mikä pisti silmään oli iskarin yläkiinnike joka oli lattaraudoilla taijottu kiinni. En oo muuta tehny kun putsaria pessy ja öljyjä vaihellu.
Nooh, ostaja kävi koeajamassa ja tuli siihen tulokseen että kaupat syntyy, kirjoteltiin kuitit ja raha vaihto omistajaa.
Seuraavana päivänä tulee soittoa tuosta takajarrusta, tultiin sit siihen tulokseen että pistän vakio takajarrutsydeemin tulemaan postissa rovaniemeen päin (jonne on muuten helvetin pitkä matka).
Tänä aamuna kävin pistämässä osat postiin. Ylläripylläri, illalla tuli soittoa että pitäis kaupat perua, koska joku on joskus käynyt hitsauttamassa molemmat vannekehät kun ovat haljenneet, männässä ja sylinterissä oli naarmuja ja takaiskarissa ei ollu öljyjä. Mopo on toiminu aina hyvin, aina helppo käynnistää, tehot todellakin tallessa ja takaiskarikin toiminu hyvin sekalaisessa mettäkäytössä, joten tietenkin oletin männän, sylinterin ja iskarin olevan kunnossa!? Vannekehistä ei aavistustakaan että olivat hitsattu, eivätkä mainnineet siitä mitään liikkeessä mistä ostin moponkaan.
Oon tässä vähän puun ja kuoren välissä, lain mukaan ei ole pakko purkaa kauppoja koska ostaja on tutkinu mopon ja halunnu tehdä kaupat, mutta jäähän siitä hieman paskanmaku suuhun jos en suostu purkamaan kauppoja.
Kuulemma maksais 3tonnia laittaa kuntoon taas, muutema uneton yö edessä.....