Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
27.4.2008 18:22
Neula kirjoitti:Niin, miten sitä 03vm 125cc rämän pakoaukon säädintä saa säädettyä? sais olla alakiekoilla hitusen enempi tehoa.
Niin osaako joku vastata? vai saako sitä edes säädettyä
28.4.2008 7:49
sylinterissä ei ole sellaista "kiekkoa" mitä saisi käännettyä?
28.4.2008 18:37
En viitsi turhaan availla.
28.4.2008 21:10
E: Meni mun edellinen väärään aiheeseen, sorry!
Viimeksi muokannut SMK;-) päivämäärä 29.4.2008 11:44, muokattu yhteensä 1 kerran
29.4.2008 7:42
voit säätää sitä pa-säädintä sylinterin "päältä", siinä on kiekko mistä käännetään... avaat kiekon kiristyksen, ja alat käänteleen... melkein samanlainen systeemi kuin vm 91-92 rm 250...
29.4.2008 8:15
Joo täytyy yrittää, jos sais vaikka vähän alavääntöjä lisää: )
29.4.2008 11:15
Saahan sillä jonkun verran mutta yläpään tehot jää pienemmiksi?
29.4.2008 13:00
Joo, mutta tällähetkellä alhaalla ei ole mitään tehoa.
29.4.2008 16:36
itse asiassa opettele ajamaan piikillä, ne on kierroskoneita, ei 450cc nelari
29.4.2008 17:09
Luulenpa että ei toi säätäminen auta mitää. Avaaminen riippuu tietekin pyörästä mutta kierroksia koska ne aukee voi luultavasti säätää. Mutta tämä ei vaikuta ihan alakierroksilla koska pakoaukonsäätimet ovat silloin muutenkin kiinni.
Saattoi tulla kunnon kaurapuuroo.
29.4.2008 19:12
Jani Virta kirjoitti:itse asiassa opettele ajamaan piikillä, ne on kierroskoneita, ei 450cc nelari
Aattelin tolla ala väännöllä olis mukavampi keulia; ) toki saahan sen piikillä ylös mutta alaväännön kanssa olis helpompaa ja mukavampaa.
29.4.2008 20:13
Piikillä täytyy ajaa aika isoilla kierroksilla, kyllä sen "pikkukiekoilla" saa keulimaan mutta kaikkihan on taidosta kiinni.
29.4.2008 20:21
paljoko heppoja on RM80 vm86?
29.4.2008 21:27
Tallella varmaan maks. 5 heppaa..