25.10.2007 20:28
26.10.2007 21:12
27.10.2007 17:40
1.11.2007 13:27
1.11.2007 17:52
3.11.2007 23:20
4.11.2007 11:29
korppu kirjoitti:Pitäs pyörä Laittaa talvikuntoon, Mitä pitäs tehä, jäällä tulee käytyä ajamas, yms.. Kuinka paljo isompi suutin jne?
4.11.2007 17:39
5.11.2007 22:15
5.11.2007 22:19
6.11.2007 17:00
Väärin,kyllä se pääsuutin ja neulan korkeus vaikuttaa heti kun kaasua vähänkin avaa,samalla tyhjäkäyntisuuttimen merkitys käytännössä häviää,mietipäs mistä se kone ilman ja polttoaineen imee kun neula nousee suutinputkessa...[Tonetzki] kirjoitti:korppu kirjoitti:Pitäs pyörä Laittaa talvikuntoon, Mitä pitäs tehä, jäällä tulee käytyä ajamas, yms.. Kuinka paljo isompi suutin jne?
Tota suuttimen kokoa ja muita säätöjä säädellessä olis hyvä olla manuaali kourassa. Siinä on sanottu selkeesti et mikä suutin on millekkin kelille "ok". Siit on sitten hyvä lähtee hakeen niitä oikeita säätöjä. Muista sit kans et pääsuutin vaikuttaa suurimmaks osaks vaan kun ajetaan tuppi nurin, eli tyhjäkäyntisuutin vaikuttaa enemmän alaiekoilla. Sit syylärin toinen puoli kannattaa jääradalla ainakin peittää pahvilla. Syvässä lumessa kun ajaa niin kaasari on hyvä suojata ettei jäädä. Masinolia tankkiin korkillinen niin hjuva tulee
6.11.2007 19:01
TF2 kirjoitti:Ostin yz 250cc vuosimallia -90, ja nyt siihen tuli sellanen vika, että se lähtee käyntiin vain kylmänä ja käy vähän aikaa ja sitte sammuu eikä lähe enää käyntiin. Voisiko mäntä olla loppu tai sylinteri väljä???
6.11.2007 19:57
201262 kirjoitti:Väärin,kyllä se pääsuutin ja neulan korkeus vaikuttaa heti kun kaasua vähänkin avaa,samalla tyhjäkäyntisuuttimen merkitys käytännössä häviää,mietipäs mistä se kone ilman ja polttoaineen imee kun neula nousee suutinputkessa...[Tonetzki] kirjoitti:korppu kirjoitti:Pitäs pyörä Laittaa talvikuntoon, Mitä pitäs tehä, jäällä tulee käytyä ajamas, yms.. Kuinka paljo isompi suutin jne?
Tota suuttimen kokoa ja muita säätöjä säädellessä olis hyvä olla manuaali kourassa. Siinä on sanottu selkeesti et mikä suutin on millekkin kelille "ok". Siit on sitten hyvä lähtee hakeen niitä oikeita säätöjä. Muista sit kans et pääsuutin vaikuttaa suurimmaks osaks vaan kun ajetaan tuppi nurin, eli tyhjäkäyntisuutin vaikuttaa enemmän alaiekoilla. Sit syylärin toinen puoli kannattaa jääradalla ainakin peittää pahvilla. Syvässä lumessa kun ajaa niin kaasari on hyvä suojata ettei jäädä. Masinolia tankkiin korkillinen niin hjuva tulee
6.11.2007 21:30
niinkuin mä just kirjoitin[Tonetzki] kirjoitti:201262 kirjoitti:Väärin,kyllä se pääsuutin ja neulan korkeus vaikuttaa heti kun kaasua vähänkin avaa,samalla tyhjäkäyntisuuttimen merkitys käytännössä häviää,mietipäs mistä se kone ilman ja polttoaineen imee kun neula nousee suutinputkessa...[Tonetzki] kirjoitti:korppu kirjoitti:Pitäs pyörä Laittaa talvikuntoon, Mitä pitäs tehä, jäällä tulee käytyä ajamas, yms.. Kuinka paljo isompi suutin jne?
Tota suuttimen kokoa ja muita säätöjä säädellessä olis hyvä olla manuaali kourassa. Siinä on sanottu selkeesti et mikä suutin on millekkin kelille "ok". Siit on sitten hyvä lähtee hakeen niitä oikeita säätöjä. Muista sit kans et pääsuutin vaikuttaa suurimmaks osaks vaan kun ajetaan tuppi nurin, eli tyhjäkäyntisuutin vaikuttaa enemmän alaiekoilla. Sit syylärin toinen puoli kannattaa jääradalla ainakin peittää pahvilla. Syvässä lumessa kun ajaa niin kaasari on hyvä suojata ettei jäädä. Masinolia tankkiin korkillinen niin hjuva tulee
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/14055 ...
13.11.2007 16:15