Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
9.7.2013 18:37
FMF kirjoitti:http://www.procircuit.com/jettingspecs.htm Tuosta kun valitsee vuosimallin ekana. Tuossa näkyy vakiosäädöt ja PC:n säädöt.
Kai nuo jotain osviittaa antaa? En sit tiedä mille lämpötiloille ja korkeuksille nuo on tehty.
Kyllä noista suuntaa saa. Katoin just niin paikallaan siellä oli 440 / 45 suuttimet
9.7.2013 18:45
Tossa ohjekirjassa on sivulla 101 kaasarista
9.7.2013 19:30
PeakToTheMaX kirjoitti:Tossa ohjekirjassa on sivulla 101 kaasarista
Se olla uudempaa mallia. Mulla on vanha romu.
9.7.2013 21:12
No ainakin nuo ohjekirjat tuolla netissä on 04-07 välillä. en sitte tiijä...
9.7.2013 21:49
Tai sitte ei Objekti ei saatavilla.
9.7.2013 22:01
Miskiköhän honda lopetti 2t tekemisen?
Joskus vaan aatellu.
Eikös viimiset oo 07 tehty.
9.7.2013 22:57
No kaasarin saaadot siel ainaki on
9.7.2013 22:59
LUULISIN, että sen takia että jättää ''vanhan'' tekniikan taakse ja siirtyy ajan mukana ''uuteen'' tekniikkaan
Kyllähän honda vielä tekee niitä 500cc 2t kamppeita, oliko se ny joku cr500 af vai mikä... en muista tähän hätään
9.7.2013 23:23
Ei kyllä tee, ainakaan valikoimista ei löydy uusia..
10.7.2013 0:37
Kyllä googlesta ainakin löytyy 2013 vuosimallin honda cr 500 af
10.7.2013 8:23
Se on jenkkipaja kun niitä valmistaa...
10.7.2013 21:02
jukke96 kirjoitti:Kyllä googlesta ainakin löytyy 2013 vuosimallin honda cr 500 af
Service Honda on yksityinen liike, mikä kasaa Hondan 2t moottoreita uusista varaosista. Service Hondan mallistoista löytyy CR125, CR250 ja CR500 pyörät. Pyörän aihiona käytetään CRF250 4t pyörää, mihin vaihdetaan runko muutosten jälkeen 2t moottori. Muutostyöt ja moottorit tehdään käsityönä, joten pyörän hinta on sen mukainen.
11.7.2013 0:27
Ahaaa! hyvä että joku selvensi vähän asiaa, nimittäin itelläki pysyny tuon vekottimen tarina vähä arvoituksena tähän asti