Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
21.1.2013 19:29
Voisko tällänen olla sopiva pärrä alottelevalle enduro kuskille ?
21.1.2013 23:35
reiskapena kirjoitti:Voisko tällänen olla sopiva pärrä alottelevalle enduro kuskille ?
No vähän ehkä turhan painava ekaks pyöräks.. Piikillä on hyvä alottaa kyllä mutta jos et painosta välitä ni onhan tää hyvä pyörä muuten!
22.1.2013 10:21
Mmakkee kirjoitti:reiskapena kirjoitti:Voisko tällänen olla sopiva pärrä alottelevalle enduro kuskille ?
No vähän ehkä turhan painava ekaks pyöräks.. Piikillä on hyvä alottaa kyllä mutta jos et painosta välitä ni onhan tää hyvä pyörä muuten!
Eipä taida painossa olla paljokaan eroa piikkiseen, olisko 2-3 kg...
No jos on sähköstartillinen versio niin sitten ehkä 5 kg.
22.1.2013 10:49
mie taas epäilen että just hyvä pyörä aloittelijalle
22.1.2013 16:24
Hsippe kirjoitti:Mmakkee kirjoitti:reiskapena kirjoitti:Voisko tällänen olla sopiva pärrä alottelevalle enduro kuskille ?
No vähän ehkä turhan painava ekaks pyöräks.. Piikillä on hyvä alottaa kyllä mutta jos et painosta välitä ni onhan tää hyvä pyörä muuten!
Eipä taida painossa olla paljokaan eroa piikkiseen, olisko 2-3 kg...
No jos on sähköstartillinen versio niin sitten ehkä 5 kg.
Ei taida mutta on kuitenkin 9 kiloa
22.1.2013 16:39
Mitä sitä papereita kattomaan, pyörä käteen ja reenaamaan. Jos tuntuu pyörä painavalta ni salille ja rautaa tankoon.
Huomattavasti keveemmän olonen toi on kun nelitahtiset lajitoverinsa. Ja toki on akseliväliä enemmän kuin piikissä ja siksi häviää ketteryydessä. Mutta lähtökohtasesti aivan sama mikä pyörä on kun aloittaa, mistä ei tiedä sitä ei osaa kaivata.
Nimim. meikäläinen 183cm/72kg kukkakeppi ja kyseinen peli sopi oikein hyvin käteen kun semmosen omistin.
22.1.2013 19:45
No siis oon ajanu aiemmin suzuki rmz 250 enduroa ja kuten arvaatteki ei iha unelma siihe touhuun. Ni mietin tässä oisko tää sit parempi vaihtoehto siihe touhuun. Itel on mitat 172/76kg. Kuullu että toi 300 ois aika säädettävä laite , ni mietin että oisko siitä näin EKAKS kunnon enduro pyöräks.
22.1.2013 21:03
reiskapena kirjoitti:No siis oon ajanu aiemmin suzuki rmz 250 enduroa ja kuten arvaatteki ei iha unelma siihe touhuun. Ni mietin tässä oisko tää sit parempi vaihtoehto siihe touhuun. Itel on mitat 172/76kg. Kuullu että toi 300 ois aika säädettävä laite , ni mietin että oisko siitä näin EKAKS kunnon enduro pyöräks.
hyvä pyörä toikin on mutta myös 250 on hyvä,ehkä jopa parempi..
22.1.2013 21:10
niii seki voi olla mutta en tiiä
pitäs vaan päästä ees kokeileen sellasta et milt se ees tuntuu ajaa moista
. Kai se pitää oottaa johki ktm rata testipäiville : /
22.1.2013 22:16
On tuossa exc:ssä silti sitä alavääntöä paljon, varsinkin jos pakoaukonsäätimeen koskee. Pahassa paikassa startti on kätevä ja muutenkin kevyempi ajaa, koska nelarissa tulee hyrrävoimat mitkä vie miestä enemmän.
23.1.2013 0:00
Kyl tollane 300 kotari vois olla kova pyörä ! Mitäs tyyppivikoja niissä on ?
23.1.2013 0:54
Eipä ole juurikaan tyyppivikoja. Moottori on käytännössä ollut sama 2000-luvun alusta lähtien...
23.1.2013 0:58
täytyy siis harkita moista pyörää
. Ois hieno palata kaks tahtisiin viimeks kevari iässä ollu sellane ja siitäki on jo kohta 4v : /.
23.1.2013 7:17
reiskapena kirjoitti:täytyy siis harkita moista pyörää
. Ois hieno palata kaks tahtisiin viimeks kevari iässä ollu sellane ja siitäki on jo kohta 4v : /.
vois olettaa että ainakin käytettyjä alkaa tulemaan päitsin jälkeen aika hyvin markkinoille. Uuden luokkajaon myötä noi 300 lisääntyi aikas paljon
23.1.2013 18:20
Vissii tässäki aika kiree toi kytkin ? ainaki vanhassa Rm 250 oli meinaa ! Tottunu toho nelarin kevyeen kytkimeen
. Tää vois olla passeli peli kyl. Ei männän vaihtoja kovin usein tarvis tehä ku kummiski iha harrastaja tason ajoa mennään. Nii päitsin jälkeen tulee varmaa hyvin nettimotoon myyntiin pärrää. Aika rankka kisa seki et pärrät varmaa siin kunnos sen jälkeenki : /