Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
14.4.2009 22:55
hmmmm _:D Gas Gasiii vois harkita nyt temmin paikalle:DD gas gas ec 300 vs ktm exc 300
14.4.2009 22:57
fmx_199 kirjoitti:hmmmm _:D Gas Gasiii vois harkita nyt temmin paikalle:DD gas gas ec 300 vs ktm exc 300
Noita gasseja ei oo hirveesti näkyny mitä nyt oon kattellut.. Eikös toi kotarin 300cc oo 250cc vaan 300cc pytyllä? Kotkaan saa varmaan paremmin osiakin?
14.4.2009 23:10
fmx_199 kirjoitti:hmmmm _:D Gas Gasiii vois harkita nyt temmin paikalle:DD gas gas ec 300 vs ktm exc 300
Mikäs vika temmissä?
14.4.2009 23:17
Kaikki 3-satkut mitä mä oon koittanu, on olleet lepposampia pelejä kuin puolikkaat.
Temmi on ulkonäöltään ihan ylivoimasesti makein ja mihkään muuhun ei saa päivässä osaa kuin osaa.
Sit on se Puro... Kotarikuski voi ottaa osansa sieltä missä on mieluinen asioida, temmikuski vaan purolta. Gassin nykytilanteesta en kovin hyvin tiedä, mutta aika pitkälti näyttäis olevan osat tilaustavaraa, eli ettei maahantuojan varastosta löydy.
14.4.2009 23:20
Saa niitä osia Temmiin motoklinikaltakin.
14.4.2009 23:21
-08 300cc gasgasia oon koittanu ja oli kyllä tosi hyvä ajaa. eikä kaveri oo moittinu tota gg:n osiensaantia.
14.4.2009 23:23
Kotari varmaan paras vaihtoehto.. Siihen saa paremmin osia ja menee varmaan paremmin kaupakskin, tai sit ostaa kakspuokin ja heittää siihen kolmesatkun pytyn kiinni, hintaa sil oli muistaakseni 600-700e.
14.4.2009 23:31
Niin mustakin. Ainoo mikä molemmissa mun koittamissa 300 GG:ssä häiritti, oli koneen tärinä. Yleensä se tuntuu vaan siirtymillä, mutta niissä ja KXF:ssä sormista meni tunto polullakin. Kotarin 3-satku tärisi myös aika hyvin, vaikka jo 2-satkukin (kone juuri uusittuna sitä paitsi) oli mun makuun häiritsevä.
Toi tärinä on kans semmonen juttu mihin aika harvoin kiinnitetään huomioo missään testeissä, mutta voin kokemuksesta sanoo, et ei o kivaa tulal siirtymältä MK:n lähtöön KESÄllä ja sormet valkosina ei saa edes etujarrua tai kytkintä painettua. Tosin herkkyys tolle on yksilöllistä, itse en ikinä pystyis KXF/RMZ:lla päitsiä kiertään edes perjantain osalta.
Osien saanti on suhteellista, riippuu siitä mihin on tottunu. Mä en tottuis ikinä 3vkk toimitusaikaan ketjulaaharin kans (KXF) tai 3vkk kytkinkopan kans (CRF), ne kokemukset pisti ketuttaan. Mut okei, TM:n kanssa asiat olikin ihan erinomasesti. Nykysin menee aina min. 1 vrk postiin Sipoo-Tampere ja kun Shercoja on vielä kovasti vähän Suomessa, monien osien kohdalla menis viikko jos hajottais. I cross my fingerrs...
E: Ässä hei, toi on pelkkä luulo. Kotarin myynti on ihan tuskaa ellei myy sikahalvalla ja osien saanti ei ole enää samaa luokkaa kuin ennen. Jos Motopalvelussa tai Örthenillä on hyllyssäm, sit saa nopeesti.
14.4.2009 23:35
hmm Kylse on kotari tai temmi:P
15.4.2009 10:52
Mr.Ace kirjoitti:Kotari varmaan paras vaihtoehto.. Siihen saa paremmin osia ja menee varmaan paremmin kaupakskin, tai sit ostaa kakspuokin ja heittää siihen kolmesatkun pytyn kiinni, hintaa sil oli muistaakseni 600-700e.
Kampiakseli myös vaihtoon.
15.4.2009 10:56
Ainaki itte oon saanu Gasseihin osat 95% varmuudella suoraan hyllystä..Ahvalalta ja Celleltä löytyy
15.4.2009 12:21
Kotkassa on myös se hyvä puoli, että saa esim. vanteita, syyläreitä ja tankkeja aika hyvin käytettynäkin.
15.4.2009 16:39
Ihan sama mikä se noista on. Jokaselta merkiltä saa osia sen mitä tarvitsee. Se mistä saa hyvät kaupat tehtyä merkkaa heti paljon enemmän.
Ite suosin kotaria lähinnä harrastajaystävällisestä suunnittelusta. Linkuton perä, koneessa stanu laakereita ja muita ihan fiksusti mietittyjä pieniä juttuja. Osia saa mistä vain nykyään ja käytettynä osilla saa tehtyä kauppaa.
gasseista on hieman positiivisia kokemuksia kaverin kautta, kun taas temmiin ei ole paljoa (positiivista)sanottavaa.
15.4.2009 21:23
JSB- kirjoitti:Mitä olette mieltä onko noista 04-06 vuoden pikkunelareista mikään luotettava? Olisi tommonen 05 CRF hankinassa.
Kuinkas pienestä on kyse? Hondan nelarikoneet on ainakin laadukkaita ja vääntäviä yms. ja Honda ylipäätänsä
15.4.2009 21:26
fmx_199 kirjoitti:eks temmil ollu kanssa kolmesatast vajaatahtii:P`?
300cc nelitahtista? Empä usko.
Älä itke että vajaatahtinen olisi kaksitahtinen. Vajaatahtinen on nelitahtinen koska se tekee työtahdin
joka toisella tahdilla.