4.6.2005 22:29
Nitro star kirjoitti:Nitro star kirjoitti:Tuli ostettua tuommoinen YZ -91 ja 80cc. Semmoinen vika oli että kun vääntää kaasun pohjaan niin alkaa pätkiä. Ja kun vääntää vain hiukan niin kiertää hyvin. Eli onko vika nyt sitten siinä että saa liikaa bensaa? Pitäskö pääsuutin vaihtaa? Kaasun neula on ylimmässä paikassaan.
No perkele, jos tosta ei osaa lukea niin jo on päässä vikaa.
5.6.2005 10:14
Tiger-man kirjoitti:Nitro star kirjoitti:Nitro star kirjoitti:Tuli ostettua tuommoinen YZ -91 ja 80cc. Semmoinen vika oli että kun vääntää kaasun pohjaan niin alkaa pätkiä. Ja kun vääntää vain hiukan niin kiertää hyvin. Eli onko vika nyt sitten siinä että saa liikaa bensaa? Pitäskö pääsuutin vaihtaa? Kaasun neula on ylimmässä paikassaan.
No perkele, jos tosta ei osaa lukea niin jo on päässä vikaa.
"Tuli ostettua tuommoinen YZ -91 ja 80cc. Semmoinen vika oli että kun vääntää kaasun pohjaan niin alkaa pätkiä. Ja kun vääntää vain hiukan niin kiertää hyvin. Eli onko vika nyt sitten siinä että saa liikaa bensaa? Pitäskö pääsuutin vaihtaa? Kaasun neula on ylimmässä paikassaan." ja tonko perusteella sun jamahas vika pitäs päätellä? "juu, siitä on ihan ilmiselvästi menny kaasarin luistin jousen kolmas kierre".. just joo.
5.6.2005 10:21
5.6.2005 10:44
Nitro star kirjoitti:Mitenkähän tuon vois selvemmin kirjoittaa. Noh siis alkaa pätkiä yläkierroksilla ja pätkii ihan selvästi ja säännöllisesti. Se ei siis röpötä vaan pätkii pät pät pät pät pätkii. Jotain siellä on kyllä sähköpuolella vikaa sen tiedän.
5.6.2005 17:47
FoXi kirjoitti:Nitro star kirjoitti:Mitenkähän tuon vois selvemmin kirjoittaa. Noh siis alkaa pätkiä yläkierroksilla ja pätkii ihan selvästi ja säännöllisesti. Se ei siis röpötä vaan pätkii pät pät pät pät pätkii. Jotain siellä on kyllä sähköpuolella vikaa sen tiedän.
Tosta sun selityksestäs ei ota selvää, että olisko se laihalla vai rikkaalla.
Toinen on se, että lämmität koneen lämpimäks, otat tulpan irti putsaat sen tulpan ihan puhtaaks, laitat tulpan kiinni. Sit polkaset sen käyntiin ja pidät kaasua pohjassa hetken aikaa sillee, että kone kiertää sen mitä kiertää. Sit päästät kaasun ja pidät sammutusnappia pohjassa. sit ku grossis on sammunu ni otat sen tulpan irti ja kerrot sen värin mulle jos tunnistat eri värit.
Ni katotaa sit lisää..
5.6.2005 21:32
Nitro star kirjoitti:FoXi kirjoitti:Nitro star kirjoitti:Mitenkähän tuon vois selvemmin kirjoittaa. Noh siis alkaa pätkiä yläkierroksilla ja pätkii ihan selvästi ja säännöllisesti. Se ei siis röpötä vaan pätkii pät pät pät pät pätkii. Jotain siellä on kyllä sähköpuolella vikaa sen tiedän.
Tosta sun selityksestäs ei ota selvää, että olisko se laihalla vai rikkaalla.
Toinen on se, että lämmität koneen lämpimäks, otat tulpan irti putsaat sen tulpan ihan puhtaaks, laitat tulpan kiinni. Sit polkaset sen käyntiin ja pidät kaasua pohjassa hetken aikaa sillee, että kone kiertää sen mitä kiertää. Sit päästät kaasun ja pidät sammutusnappia pohjassa. sit ku grossis on sammunu ni otat sen tulpan irti ja kerrot sen värin mulle jos tunnistat eri värit.
Ni katotaa sit lisää..
Mun mielestä tuo vika ei taida olla kaasarin säädöissä kun pätkii niin säännöllisesti. Ja tulpankin väri on niinkuin pitäisi. Yks vähän enemmän mopoista tajuava kävi tuota katsomassa ja hänkin epäili vian olevan sähköosissa.
9.7.2005 19:11
10.7.2005 0:29
10.7.2005 12:23
Fleshgear kirjoitti:Sami: Kx centterille soittoo vaan.
11.7.2005 22:57
11.7.2005 23:00
Tiger-man kirjoitti:Nitro star kirjoitti:Nitro star kirjoitti:Tuli ostettua tuommoinen YZ -91 ja 80cc. Semmoinen vika oli että kun vääntää kaasun pohjaan niin alkaa pätkiä. Ja kun vääntää vain hiukan niin kiertää hyvin. Eli onko vika nyt sitten siinä että saa liikaa bensaa? Pitäskö pääsuutin vaihtaa? Kaasun neula on ylimmässä paikassaan.
14.7.2005 0:29
14.7.2005 13:09
18.7.2005 20:41