Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
1.7.2012 21:05
Onko kukaan hitsannut/hitsauttanut lohkoja onnistuneesti? Kampikammion suunnalle tuli vähän damagee niin sillä vain kyselen, lohkot jo annoin osaavan kaverin käsiin mutta lopputuloksesta ei antanu takuita. Uudet kuitenki aika suolaiset 600€.
1.7.2012 22:42
Kyllä onnistuu, kunhan vaan on osaava hitsari.
3.7.2012 14:28
Nonnii alko mopeti pellaamaan ku vaihto uuvemma staattorin. Ekalla lähtee käyntii jopa
16.7.2012 14:49
ossaisko joku mestari kertoa kuinka ne stefat vaihetaan etupumppuihin..tai sen vaihtamisen osaan tehä mutta tuskin ihan yhtä heleppoo ku mopoihin ku nuissa on niitä säätöjä?ja kuinka paljon öljyä?
16.7.2012 21:40
Mitens näissä kytkintä säädetään? vai säädetäänkö mitenkään
16.7.2012 22:01
jäkittäjä kirjoitti:ossaisko joku mestari kertoa kuinka ne stefat vaihetaan etupumppuihin..tai sen vaihtamisen osaan tehä mutta tuskin ihan yhtä heleppoo ku mopoihin ku nuissa on niitä säätöjä?ja kuinka paljon öljyä?
Minkä vuosimallin pyörä on kyseessä?
Leppiss kirjoitti:Mitens näissä kytkintä säädetään? vai säädetäänkö mitenkään
Kahvassa on säätöruuvi.
17.7.2012 9:37
JM82 kirjoitti:jäkittäjä kirjoitti:ossaisko joku mestari kertoa kuinka ne stefat vaihetaan etupumppuihin..tai sen vaihtamisen osaan tehä mutta tuskin ihan yhtä heleppoo ku mopoihin ku nuissa on niitä säätöjä?ja kuinka paljon öljyä?
Minkä vuosimallin pyörä on kyseessä?
pyörä on malliltaan -00 ja eniten toi mietityttää että kuinka paljon tonne pitäs laittaa öljyä? painoa on sellanen satkun verran ja tahtosin aikas jämäkän keulan..
17.7.2012 10:38
Sun pyörässä on ns. cartridge keula, joten näiden videoiden ohjeistuksilla pitäisi stefojen vaihto sujua:
http://www.youtube.com/watch?v=Y43k1qFVGW4&feature=plcphttp://www.youtube.com/watch?v=C9ICr-DO ... ure=relmfuSun painolle pitäisi keulaan olla jäykemmät jouset, että se toimisi kunnolla, mutta öljynpinnan nostostakin on hieman apua.
KTM:än manuaali antaa sun pyörälle vakio öljymääräksi 840ml. Kokeilisin lisätä tuohon määrän 20ml ja katsoa mitä tapahtuu.
17.7.2012 11:17
kiitokset:) joo välillä muaki vituttaa tämä 2 metrin pittuus ja tuo tuo paino:D
17.7.2012 22:21
perkeles! stefojen pitäs olla 50x60x10,5 mistähän nuita löytäs?
18.7.2012 22:27
Mitä tiivisteitä yms. pitäs tilata stefan lisäksi, kun etuhammasrattaan akselin stefa siis vuotaa? ku tuonha pystyi vissin vaihtaa ilman että tarvi konetta käyttää irti? Ja tosiaan sieltä tippasee öljyä vain ajettaessa hiukan, nii jos kerta 5h välein vaihtaa öljyjä niin eikait sole ees niin vakavaa, ku ei sieltä varmaa montaa milliä ehi tuossa ajassa valuttaa? Kiitos jo näin etukätee
20.7.2012 22:56
Miten sx etunumerokilpi mikä onkaan valon tilalla niin on kiinni ? onko kumirenksuilla pumppujen ympäri ja nojaa loksuun?
21.7.2012 2:27
Lokarissa on ne tapit ja yläpää tulee kiinni ylempään t-palaan 6mm pultilla.
Exc mittari ei sovi olee kiinni jos numerokilven haluut, tai saa sen toki nippusiteilläkin patentoitua.
21.7.2012 18:55
Mulla on tuossa kotarin putkessa aika isohko lommo n.3cm syvä ja melkee 10cm pitkä, sekä aivan alkukäyrästä pikkusen taittunu. Vaikuttaako tuo tehoihin paljoa, koska tuntuu ettei pyörässä ole juuri ollenkaa alavääntöjä ja mietin myös, että kun pyörä pääsee kunnolla piikille niin pätkäsee jotenki jännästi, että voikohan tuon putken lommot aiheuttaa tommosta. Maanantaina tulpan vaihan niin kattoa jos alkais kiertää paremmi..
Edit. Jos jollaki on myyä -04 SX käyvää LOMMOTONTA putkea niin laittakkee yv.!
Viimeksi muokannut Poikela. päivämäärä 22.7.2012 21:57, muokattu yhteensä 1 kerran