21.4.2010 19:06
22.4.2010 21:49
Mikes kirjoitti:sjo kirjoitti:2t vehkeeseen päädyin ite koska 4t vehkeen korjaus maksaa 2000e jos kone kilahtaa!
En minä vielä 2000e sinne moottoriin oo saanu menemään vaikka pieniä konerikkoja tullutkin.
22.4.2010 22:25
23.4.2010 7:55
23.4.2010 8:48
sjo kirjoitti:Mikes kirjoitti:sjo kirjoitti:2t vehkeeseen päädyin ite koska 4t vehkeen korjaus maksaa 2000e jos kone kilahtaa!
En minä vielä 2000e sinne moottoriin oo saanu menemään vaikka pieniä konerikkoja tullutkin.
Niin pieniä! täys tuho niin osat vähintää 1500e + työt! 2t vehkeeseen alle puolet siitä!!
23.4.2010 16:51
23.4.2010 17:50
sjo kirjoitti:se nyt vaan on niin että köyhän on parempi ajella 2t vehkeellä! ihan alan ammattilaiset oli sitä mieltä että hinta luokassa 2-3 tonnii remppa voi olla edessä hyvinkin pian 4t vehkeissä ja se maksaa sen verran että ajot loppuis vuodeksi! tuurillahan voi ostaa hyvän nelarin +2000e mutta ite en uskaltanut! se on se helvetin painon pudotus mikä on pilannut 4t koneiden kestävyyden, ja paljoko harrasteliaa haittais vaikka 2kg kone painais enemmän kun se olisi tehty vähän kestävemmistä osista! tehoahan noissa ei ole paskaakaan kuutioihin nähden, vaan kaikki on tehty niin ohueksi painon takia niin siksi hajoaa niin tiuhaan!
23.4.2010 21:46
23.4.2010 22:05
23.4.2010 23:06
pmc kirjoitti:sjo kirjoitti:se nyt vaan on niin että köyhän on parempi ajella 2t vehkeellä! ihan alan ammattilaiset oli sitä mieltä että hinta luokassa 2-3 tonnii remppa voi olla edessä hyvinkin pian 4t vehkeissä ja se maksaa sen verran että ajot loppuis vuodeksi! tuurillahan voi ostaa hyvän nelarin +2000e mutta ite en uskaltanut! se on se helvetin painon pudotus mikä on pilannut 4t koneiden kestävyyden, ja paljoko harrasteliaa haittais vaikka 2kg kone painais enemmän kun se olisi tehty vähän kestävemmistä osista! tehoahan noissa ei ole paskaakaan kuutioihin nähden, vaan kaikki on tehty niin ohueksi painon takia niin siksi hajoaa niin tiuhaan!
Mietipä asiaa ehkä toisenkin kerran. Lisää 2kg painoa koneen liikkuviin osiin (kampiakseli, mäntä, venttiilit, nokka-akselit, jakoketju, ym.) Muut moottorin osat ovat saman painoisia 2T moottoreiden kanssa. 2kg painavimmilla liikkuvilla osilla lopputulos on 80-luvun XR Hondan moottori. Moottori varmaan kestää, mutta minkäköhän takia näillä ei ajettu ainakaan krossissa tosissaan kilpaa?
24.4.2010 9:50
24.4.2010 10:21
sjo kirjoitti:pmc kirjoitti:sjo kirjoitti:se nyt vaan on niin että köyhän on parempi ajella 2t vehkeellä! ihan alan ammattilaiset oli sitä mieltä että hinta luokassa 2-3 tonnii remppa voi olla edessä hyvinkin pian 4t vehkeissä ja se maksaa sen verran että ajot loppuis vuodeksi! tuurillahan voi ostaa hyvän nelarin +2000e mutta ite en uskaltanut! se on se helvetin painon pudotus mikä on pilannut 4t koneiden kestävyyden, ja paljoko harrasteliaa haittais vaikka 2kg kone painais enemmän kun se olisi tehty vähän kestävemmistä osista! tehoahan noissa ei ole paskaakaan kuutioihin nähden, vaan kaikki on tehty niin ohueksi painon takia niin siksi hajoaa niin tiuhaan!
Mietipä asiaa ehkä toisenkin kerran. Lisää 2kg painoa koneen liikkuviin osiin (kampiakseli, mäntä, venttiilit, nokka-akselit, jakoketju, ym.) Muut moottorin osat ovat saman painoisia 2T moottoreiden kanssa. 2kg painavimmilla liikkuvilla osilla lopputulos on 80-luvun XR Hondan moottori. Moottori varmaan kestää, mutta minkäköhän takia näillä ei ajettu ainakaan krossissa tosissaan kilpaa?
Höpö puhetta että 2 kg painavampi= honda xr
24.4.2010 14:38
mikseri100 kirjoitti:Turpa kii ja osta se piikki/250 2t sitte, mee muualle vikisemää.
24.4.2010 15:55
24.4.2010 16:50
eipä noissa isoja eroja ole,jos käytetty nii historia,kunto ja hinta vaikuttaa eniten.Osia saa molempiin jos ei mitään 70 luvun kamppeita oleDETSONI 2008 kirjoitti:Moro
Olen nyt valinnut kaksi vaihto ehto
-Honda Cr 125
-Suzuki Rm 125
Onko kenelläkään kokemuksia näistä ?
Kumpaan saa paremmin osi?
Laatu?