Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
15.3.2012 20:29
hmm. No voit kokeilla helposti että nostat neulaa. jos vain pahenee niin sitten lasket sitä. Veikkaan kuitenkin että liian laihat seokset ,koska toiminut kesällä. Eli ensin kokeilet nostaa neulaa. Kuitenkin se ettei haluu kiertää eli on nuhanen ei ole liian laihan seoksen seuraus. Onko ilmanputsari puhdas?
16.3.2012 19:57
kesäsäädöistä 5-10 pykälää isompi pääsuutin ja tk suuttimeksi 5 isompi, ja kokeile.
16.3.2012 21:14
pitää kokeilla. kiitos
30.3.2012 12:34
Ostakeeostakee:
- exc'n tt-putki 40€
- käsisuojat 10€
- etukatteet, nrokilpi 30€
- neljä sylinterin alapahvia, pa-säätimen tiiviste 10€
http://www.motot.net/talli/osat/id28514/suuttimiakin löytyy aika laaja skaala:
http://www.motot.net/talli/osat/id21909/
17.4.2012 20:34
Mitä ootte tehny kun ootte ostanu käytetyn pyörän mutta ette tiiä mikä mäntä sielä on sisässä tai vaikka tietäski ni millä ootte kattonu et tulee oikee kun uutta pitäis vaihtaa? Mäntä / pytty liikkeeseen mitattavaks vai ?
17.4.2012 21:23
Sparkplug kirjoitti:Mitä ootte tehny kun ootte ostanu käytetyn pyörän mutta ette tiiä mikä mäntä sielä on sisässä tai vaikka tietäski ni millä ootte kattonu et tulee oikee kun uutta pitäis vaihtaa? Mäntä / pytty liikkeeseen mitattavaks vai ?
Mitenkäs muuten?
17.4.2012 21:50
Muistaakseni ktm:n männässä lukee koko männän päällä. Ja kaikissa on alunperin sama A-koko.
18.4.2012 16:58
Kait se on sit krossar niin tehtävä. Ja josko oot oikeessa mutta pitäs tietää moneska b mäntä siel on ku on ton pyörän huolto ollu aika vähästä ed. omistajalla kun ei osannu antaa ku romppeet yhestä männän vaihosta D: ja kerran vaihattana liikkeessä.
18.4.2012 17:08
Sparkplug kirjoitti:Kait se on sit krossar niin tehtävä. Ja josko oot oikeessa mutta pitäs tietää moneska b mäntä siel on ku on ton pyörän huolto ollu aika vähästä ed. omistajalla kun ei osannu antaa ku romppeet yhestä männän vaihosta D: ja kerran vaihattana liikkeessä.
Se mittaus maksaa max 10e jos viittivät edes hintaa ottaa ni miksi pitäs alkaa lottoomaan. Liian iso mäntä ei oo oikeen hyväks koneelle
19.4.2012 16:17
Joo ok. Ostetaan 38 mm Keihin pwk !!
22.4.2012 16:39
Millä tunneilla about pitää alkaa availee alakertaa sx 150:sestä?
22.4.2012 21:50
Tarvitsen siis männänvaihtoon männän,männäntapin,männänrenkaat,clipsit tapille ja neulalaakerin kiertokangen yläpäähän <-- peruskamoja joo, tiedossa, mutta entä tiivisteet? Kantta ei kuulemma tarvitse avata ollenkaan entäpä sylinterin alapahvi, meneeks vaihtokuntoon avauksen yhteydessä??
23.4.2012 13:36
Kyllä se kannattaa aina vaihtaa kun sen avaa! Kuitenkin pieni vaiva verrattuna siihen, että joudut vaihtamaan sen jos vuotaa.
23.4.2012 15:27
No jos ostan keitaan sarjan ni kannattaako vaihtaa myös kannen sisällä olevat tiivisteet siinä samalla ??? Ne pelittää vielä kuitenki.
23.4.2012 18:08
Kannentiiviste ei ole kyllä kovin akuutti kuluva osa, että eipä tuo niin tärkeä ole, että ne o-renkaat tarttis vaihtaa. Harvemmin(oikeastaan ei ikinä) ole itellä menny kannentiivistettä. Tietysti helpompi pestä, kun on irti ja aavistuksen helpompi pujottaa pois...