Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
9.4.2012 12:50
Kuinka monta kuskii tulee maalin samalla kierroksella Herlingsin kanssa? Ite veikkaisin 12. Ja Kullas veikkaan sijalle 7.
E: Top 6 Herlingsin kanssa samalla kierroksella maaliin
Viimeksi muokannut kippex päivämäärä 9.4.2012 13:51, muokattu yhteensä 1 kerran
9.4.2012 12:54
Pyrtsi johti alkuun, mut aika nopeasti tipahti ja taipu ilman suurempaa taistelua. Ludde oli hyvin alkuun, mut ei noissa kekkereissä pärjää jos kaks kertaa käy kuokallaan (ainakin). Mäkinen oli siinä top 20 vauhdissa, mutta tais sieläkin olla ylimäärästä ohjelmaa. Eriksson ja Kovalainen tuli takaa, olivat ekan rundin jälkeen sijoilla 29. ja 30. Molemmilta hyvä erä, varsinkin Koukulla kun poimi vielä ihan lopussa Erikssonin päänahan.
9.4.2012 13:13
Voi hyvää päivää mikä startti Kullakselta. Onko sillä joku 150F alla vai miks se jäi kun seisomaan?
E: Oli muuten startin jälkeen Petrov 28. ja Kullas 35. Ihan hyvin.
E2: ...ja toisessa startissa ihan sama keissi, jäi ku tikku p#sk##n.
9.4.2012 18:42
Sairaus syynä Kullaksen vaisuuteenTaitaa pilsut aiheuttaa väsymystä kun puomilla ollaan aivan unessa.
Voi olla että tämä mystinen sairaus vaivaa tasan just niin kauan kun ensimmäinen top 5 sijoitus tulee...just saying. No, pulinat pois, uutta matoa koukkuun ja Bulgariassa sitten kovaa ajoa.
9.4.2012 21:41
Tuntu se Harri ihan hyvin nousevan tokassa erässä, mutta joo, seuraavassa kisassa isoo kovaa sitten.
Pitäisköhän tonne Des Nationssiin miten ajoissa ostella lippuja, rupes kiinnostaa.
10.4.2012 19:15
Onko siinä maksullisessa GP-lähetyksessä yhtä huono kuvanlaatu kuin mitä nois youtubesta löytyvistä koko kisan pätkissä? Eihän tollasesta syheröstä pitäs edes maksua ottaa nykyteknologian aikakaudella.
10.4.2012 20:59
CLS Kawan kuskit ja pyörät oli kyllä kovassa vedossa. Savibaanoilla voi jopa Herlings olla tiukoilla.
C. Pourceliakin vaivasi joku Kullas-tauti, ajoi kyllä siististi, mutta se viiminen puristus...
Noh, toivottavasti Bulgariassa sitten...
PS. Motocross managerissa 6. sija
11.4.2012 8:17
Tuli katottua kisat iphonella tuolla MX-life.tv:n mobiilisysteemillä ja kuvanlaatu oli siinä ainakin todella hyvä ja hyvin toimi tien päälläkin tuo yhteys.
Oli kyllä Harrin kisat jäätävä pettymys, oli sitten sairaana tai ei. Taitaa kyllä olla niin ettei sinne podiumille ole hirveesti asiaa kauden edetessäkään, mutta toivotaan. Todella huimaa vauhtia siellä kärjessä kyllä mennään. Herlings tulee olemaan suvereeni mestari, vaikka ero varmaan tasottuu savella. Searle, Roelants, Van Horebeek, Anstie ja vielä kun Monster Yammun Tonus ja Osbourne tulee messiin niin kyllä Harrilla on tekemistä kuudenkin sakkiin pääsyssä.
MX1: stä sen verran, että hienoa menoa oli ja kunnon vääntöä ja on se Cairoli vaan kova!!
Oli kyllä hienoa pitkästä aikaa katella kunnon crossia jenkkien superin jälkeen!
11.4.2012 16:52
No kyllä nyt 480p tai 720p:nä pitäs olla. Mut kaikki virallinen matsku on jotain 320p:tä. Futispeleistä löytyy 1080p hd-streamejä jotka toimii ihan moitteetta. Kyllä FIM:n GP-sarjasta pitäs vähintään 720p:nä lähetykset saada.
11.4.2012 17:36
Katselin nää ekat kisat torrent-jälkilähetyksenä eilen. Asiaa hirveästi tuntemattoman huomioita tästä, älkää vetäkö herneitä jne.:
Euroopan hommat on aika paljon heikommin tuotteistettu kun AMA:n Monster Energy Supercross ja Lucas Oil AMA Pro Motocross Championship... No ehkä nimien osalta ihan OK tää eurooppalainen mentaliteetti. Mutta jotenkin vähän amatöörimäinen kuva jää FIM:n jutuista ja varsinkin televisioinnista. Ei meinaa mulla pysyä mielenkiinto yllä koko erää. Ja striimin laatu vois tosiaan olla parempikin. Toisaalta propsit siitä että noi kisat voi ylipäätään ostaa streamina - ei saa Ameriikasta!
Sit miten on mahdollista että Herlings ajaa 250:llä jotain 3 sekuntia nopeampia kierroksia kuin kukaan MX1:ssä tai MX3:ssa? Mun mielestä tää nykyinen luokkajako on ihan perseestä. Oon varmaan vanha jäärä kun mun mielestä pitäis olla ainakin 2 luokkaa; isot pyörät ja pienet pyörät. Ei kolmea luokkaa joissa kaikissa on isoja pyöriä. Mun näkemystä vain vahvistaa se, että osa KTM-kuskeista ajaa 350-kuutioisilla, koska ilmeisesti se viimenen 100 kuutioo on vaan turhaa painolastia. Herlings on kyllä kova ajamaan, ei mitään siltä pois.
Edit: Vielä sen verran FIMistä että parasta siinä on Bret Michaelsin täydellinen puuttuminen.
Viimeksi muokannut kunto-63 päivämäärä 11.4.2012 17:52, muokattu yhteensä 1 kerran
11.4.2012 17:41
eikös mx1 oo max 450cc. mx2 max 250cc ja sitte mx3 on se avoin eli maksimi taitaa olla yli 500cc? Ajaakos herlings mxon kolmepuokil vai puolikkaalla. Siin on villopotot ja muut ihmeissään kun lommelis painetaan.
11.4.2012 18:59
Ei ne hevosvoimat aina kerro totuutta nopeimmasta. Hiekalla varsinkaan kun ylimääräinen koneen koko on vain suttaamista ja painoa. Hollannin pentu on kyllä uskomattoman luonnollinen hiekalla kun se menee pyöränsä kanssa kuin yhtenä.
11.4.2012 19:30
Ehkä vähän ennenaikaista spekuloida MXoN juttuja...katotaan nyt kauden jälkeen ketkä on ehjänä. Pikkasen asian ulkopuolelta, niin pikkasen yllätti kun Hermunen tiimeineen siirtyi TM:lle, meinaan ainakin mun korviin on vaan kehunut Hondaa?
12.4.2012 11:39
M-Racer kirjoitti:Ehkä vähän ennenaikaista spekuloida MXoN juttuja...katotaan nyt kauden jälkeen ketkä on ehjänä. Pikkasen asian ulkopuolelta, niin pikkasen yllätti kun Hermunen tiimeineen siirtyi TM:lle, meinaan ainakin mun korviin on vaan kehunut Hondaa?
Onhan se saattanut punaista venttiilinsyöjää pitkin hampain kehua, MUTTA, TM:stä Hermunen sanoi näin: TM on nopein ja parhaiten ajettava pyörä, mitä olen ikinä ajanut.
!!Go Hermunen!!
12.4.2012 12:51
Yam66 kirjoitti:eikös mx1 oo max 450cc. mx2 max 250cc ja sitte mx3 on se avoin eli maksimi taitaa olla yli 500cc? Ajaakos herlings mxon kolmepuokil vai puolikkaalla. Siin on villopotot ja muut ihmeissään kun lommelis painetaan.
Ainakin viime vuonna Herlings ajo mxon: ssa kolmepuokilla, joten saa nähä ajaako tänäkin vuonna.
Ja tuo luokkajako on ihan skeidaa, koska tuo mx3 on täysin mitätön luokka. Samat pyörät ku mx1: ssä, joten se ei eroa siitä luokasta mitenkään, niin miksi tuo on enää edes olemassa? Laittaisi sen vaikka EM-tittelin alle, koska MM-arvoa tolla luokalla ei tod ole. Mx3: sen kärkimiehet ajaa just ja just ehkä kahenkympin sakkiin mx1: ssä!
Ja Mxon: ssa luokat vois olla ne varmaan monesti jo todetut: Piikki, 250 ja 450.