Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
30.9.2011 23:05
Joo, toi Twenty vaikuttaa vähän kummalliselle. Taitaa olla vai nimi jonka pakettiin muiden valmistajien osia on pakattu. Kyseistä firmaa ei ainakaan googlella kovin helpolla löydy. Ainoa sivu joka tuntee kyseisen firman osia on 24mx.
30.9.2011 23:22
Yhtä mystinen niinkuin esim. Dice merkkiset osat Allrightilla
1.10.2011 8:15
Eiköhän Twenty ole 24mx:n oma tuotemerkki, valmistajia varmaan useita eri artikkeleille. Samalla lailla monet firmat toimivat..
1.10.2011 14:26
Jep.
Ja se kytkinkori on aina parempi kuin japsiorkkis, olis sit Hinson, Rekluse, Prox, Talon tms. tunnettu. Englannissa tehdään myös kuraa, eli kannattasko kysy 24:sta mikä sen kruunun valmistaja on?
2.10.2011 1:12
Missäköhän mahtaa olla vika kun kawa on satunnaisesti muutamia kertoja booannut ja sammunut kun lähden kurvista esimerkiks kiihdyttää? Jotkut sammumiset on mennyt ihan pumppauksen piikkiin mutta luulen tietäväni mitkä ei oo tullut pumppauksesta.
Kerran pyörä sammui patti suoralla ilmassa kun päästin kaasun tyhjäkäynnille. Kaasarikin on putsattu, eikä siellä ollut oikein mitään likaa. Tyhjäkäynti on lähes samalla tasolla kuin muittenkin japsien, enkä viitteis sitä nostaa ettei tuo rekluse ala ottaa liikaa kiinni.
2.10.2011 10:13
Ilmavuodot, venttiilien välykset, sähköissä johdot ja liittimet ok?
2.10.2011 10:50
Kone on nyt levällään. Venttiili välykset on ok, veljen kawassa sammuminen johtui lähes kannoilla olevista välyksistä. Ne sammumiset on kuin stumppauksia mut mun pyörä sanoo oikein boo ja sammuu. Ihan ku ei sais bensaa tai sähköt katois.
Noh sähköt vaikuttais olevan liittimineen kunnossa. Vois kyllä tarkistaa vielä ettei mikään johto ole hangannut runkoon vasten rikki. Tappokatkaisin ja tulppa on menossa vaihtoon. Vähä vaikee sanoo mistään ilmavuodoista, kaasarin kumiliitin näyttää ainakin ihan terveeltä.
Niin ja satoi tai paistoi sama ongelma.
2.10.2011 11:22
Keijo-crossi kirjoitti:Kone on nyt levällään. Venttiili välykset on ok, veljen kawassa sammuminen johtui lähes kannoilla olevista välyksistä. Ne sammumiset on kuin stumppauksia mut mun pyörä sanoo oikein boo ja sammuu. Ihan ku ei sais bensaa tai sähköt katois.
Noh sähköt vaikuttais olevan liittimineen kunnossa. Vois kyllä tarkistaa vielä ettei mikään johto ole hangannut runkoon vasten rikki. Tappokatkaisin ja tulppa on menossa vaihtoon. Vähä vaikee sanoo mistään ilmavuodoista, kaasarin kumiliitin näyttää ainakin ihan terveeltä.
Niin ja satoi tai paistoi sama ongelma.
Kiihdytyspumppu kunnossa? Kaasarin ruuvit muutoin kiinni etteivät ole löystyneet, varsinkin se luistia pitävä ruuvi. Kaasunasennon tunnistin kohdallaan?
2.10.2011 11:50
Kasates kannattaa kattoa että se pakopuoli tulee hyvään linjaan koko matkalta. Mul oli porkkanassa pientä tehonpuutetta, varsinkin alakierroksilla. Putki oli hieman vinossa alkukäyrän ja välikäyrän välistä. Sen kun pisti kuntoon ni sai ihan eri väännöt alhaalta.
3.10.2011 16:09
Kellään ajantasaista tietoa tämän hetken liikennevakuutusten hinnoista? Saako enää mistään yhtiöstä uutta liikennevakuutusta siihen 200€ pintaan, ilman mitään muita kylkiäisvakuutuksia?
3.10.2011 16:43
tomm1 kirjoitti:Kellään ajantasaista tietoa tämän hetken liikennevakuutusten hinnoista? Saako enää mistään yhtiöstä uutta liikennevakuutusta siihen 200€ pintaan, ilman mitään muita kylkiäisvakuutuksia?
Kyllä If:stä pitäsi saada, ainakin crossipyörään
3.10.2011 17:45
IF:ssä sx-f kotariin just tohon 200 € pintaan pienellä keskitysalennuksella.
3.10.2011 18:17
If:issä oli honda crf 250r -06 liikenne ja kasko-vakuutus 240e/v, trygillä olis ollu 550e ja lähivakuutuksessa 750e... pienet erot vakuutuksissa..
3.10.2011 18:18
Pienen selvityksen jälkeen, kyllä Ifistä vain sai edelleen vakuutuksen alennuksilla siihen reilu 200€/vuosi. Lähivakuutuksessa olisi ollut seuraavaksi halvin, noin 260€. Olisi vain vaatinut useamman vakuutuksen samassa yhtiössä tuohon hintaan.
3.10.2011 22:18
_oke kirjoitti:Kiihdytyspumppu kunnossa? Kaasarin ruuvit muutoin kiinni etteivät ole löystyneet, varsinkin se luistia pitävä ruuvi. Kaasunasennon tunnistin kohdallaan?
Bream kirjoitti:Kasates kannattaa kattoa että se pakopuoli tulee hyvään linjaan koko matkalta. Mul oli porkkanassa pientä tehonpuutetta, varsinkin alakierroksilla. Putki oli hieman vinossa alkukäyrän ja välikäyrän välistä. Sen kun pisti kuntoon ni sai ihan eri väännöt alhaalta.
Tarkistin vielä kaasarin, kiihdytyspumppu toimii, tunnistin on myös kohdallaan. Ruuvit on kireällä. Äänärin juuressa on pientä halkeamaa josta tulee vuotoa. Noh täytyy vaa sit hyväksyy tää tilanne ja rauhottuu