Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

30.7.2010 18:54

lähekkö sponssaamaan jos kinukilla lähen sixille?

30.7.2010 20:51

lerppa kirjoitti:lähekkö sponssaamaan jos kinukilla lähen sixille?

Ei mahoton ajatus...tehän si kolmimiehinen joukkue samantien? ;)

30.7.2010 20:56

Toni I kirjoitti:
lerppa kirjoitti:lähekkö sponssaamaan jos kinukilla lähen sixille?

Ei mahoton ajatus...tehän si kolmimiehinen joukkue samantien? ;)

Joo mäkin tuun :lol:

31.7.2010 0:33

Ei muuta kun rupeet harjotteleen sitä ajamista sit... ensiks ens vuoden sixitalkoisiin toteen ettet pääse helppookaan reittiä löysällä aikataulullakaan läpi edes.

31.7.2010 9:02

Ennen ainakin moottoriliitto ei antanut edes lähtölupaa jos ei ollut enskassa vähintään B-luokassa.....en tiiä sit miten nykyään menee? Omat tiedot on vuosien takaa ennen nakkisotia :lol:

Itsekin jos lähtis niin treenit pitäs aloittaa samantien ja pitäs yrittää nousta nopeasti vähintään B-luokkaan. Ei mikään mahdoton keissi jos jaksas vaan aloittaa treenamisen. Tällähetkellä on tilanne se et pää menis, mutta kroppa ei anna periks :roll: :lol:

No katsotaan mitä keksitään.....oishan se komiata olla ensimmäisenä maailmassa kinukkipyörä tiiminä sixillä :D

31.7.2010 9:53

Joo pitää olla sm luokitus endurossa, että pääsee ajaa kv-kisoja. En tiiä koskeeko sixillä sitä amatööri joukkue kisaa.

31.7.2010 10:18

Domizz kirjoitti:Joo pitää olla sm luokitus endurossa, että pääsee ajaa kv-kisoja. En tiiä koskeeko sixillä sitä amatööri joukkue kisaa.


Noin se menee munkin mielestä, tosin ajoihan naisten joukkue viimevuonna Sixillä ja heistä vain 1 oli B-luokkalainen.

Tosin ei sinne kyl C-luokan peränpitäjien kannata lähteä selviytymistaisteluun ja pilaamaan toisten kisaa

31.7.2010 20:45

Kyllä ainakin omalla kohdalla alkais varmaan toivoa pyörän hajoomista viimeistään toisena päivänä,5 kovaa päivää kisaa ei käy kaikkien vartalolle ja vielä crossit päälle.
Pätkäthän ei noissa kapinoissa ole pahoja mutta siirtymät on sitten yleensä kai ne raskaammat

31.7.2010 22:07

Siis onko Rieju kiinalainen?? En ole oikein perillä kun jotku on puhunu tässä topicissa ajaneensa riejulla yms.

31.7.2010 22:25

Rieju on espanjalainen.

31.7.2010 22:57

lerppa kirjoitti:Kyllä ainakin omalla kohdalla alkais varmaan toivoa pyörän hajoomista viimeistään toisena päivänä,5 kovaa päivää kisaa ei käy kaikkien vartalolle ja vielä crossit päälle.
Pätkäthän ei noissa kapinoissa ole pahoja mutta siirtymät on sitten yleensä kai ne raskaammat


Kaks ekaanhan on niitä pahimpia....sen jälkeen kroppa tottuu jo tohon tuohuun. Loput päivät menee jo rutiinilla :lol: :lol:

Ei vaan, on sellainen koitos ettei sinne ihan pikkureeneillä mennä! Pätkät on varmasti helppoja ja nopeita, mut siirtymät on ihan perus suomi enskaa soineen ja kivikkoineen. Ja molempiahan löytyy kymeestä ihan mukavasti? Tietenkin reittikin kuluu sellaiseksi mitä perus suomikisoissa ei normaalisti näe. Ja pituuskin tekee tehtävänsä, 5 täyttä "sm/em/mm" päivää ja loppucrossi siirtymineen.....

1.8.2010 0:35

33du kirjoitti:
Domizz kirjoitti:Joo pitää olla sm luokitus endurossa, että pääsee ajaa kv-kisoja. En tiiä koskeeko sixillä sitä amatööri joukkue kisaa.


Noin se menee munkin mielestä, tosin ajoihan naisten joukkue viimevuonna Sixillä ja heistä vain 1 oli B-luokkalainen.

Tosin ei sinne kyl C-luokan peränpitäjien kannata lähteä selviytymistaisteluun ja pilaamaan toisten kisaa


Naisilla ei ole kuljettajaluokitusta, eli nyt mene metsä ja puut sekasin, viime siksillä oli toka kertaa naisten luokka ja luokitus ei ajajaluokitus ei tietenkään voi koskea luokkaa, jossa luokitusta ei edes ole. Sen sijaan -05 sixi oli poikkeus, SML lähetti kerhojoukkueena naisjoukkueen, vaikkakin luokittelemattoman, kun tunkua kisaa ei ollut ja kiintiötä riitti + kyseessä naiset. Sen sijaan viime siksillä ajoi yksi luokittelematon mieskuljettaja yhdessä kerhojoukkueessa, joskin aiemmin luokiteltu. Eli edelleenkin enskassa voi tulla hyväksytyksi kerhojoukkueeseen vain luokitellut kuljettajat, tittelitiimeihin valitaan suoritusten mukaan (ja naisissa ketkä ensikskin maksaa kaiken itse ja toiseks kohtelu muutenkin kuin kerhoporukoilla - näin SML:ssä, esim. SVEMOssa maksetaan kaikki ja valinta perustuu menestykseen).

Siis mäkin varmaan pääsisin ajaan naisten voitosta vaikka skaitiimillä, jos olis varaa ja intoo. No sillä jaksais ehkä ajaa mössöhiekkapattia pohjien kautta ekas päivän eka kierroksen, sillä olis siirtymät lepoo ja pätkät pelkkää taistelua...

Toni: Vieläkö on halpoja Sigmoja varastossa?

10.8.2010 14:45

Hei,

Näytti olevan varaston tyhjennys ALE viime syksynä ja Sigma MC8 kaupan hintaan 20 egee. Jos vielä löytyy niin voisin lähteä ilta-ajelulle ja hakea yhden.

.Saq

Zongshen 250 cc

18.8.2010 10:42

Harjoittelen tämän foorumin käyttöä. Olen pitemmän aikaa seurannut mielenkiintoisia asioita liittyen kiinancrosseihin. Olisi mukava osallistua niiden huoltoon ja varsinkin korjaamista :s koskeviin keskusteluihin. Hankin pyörän uutena 2007 kesällä, ja ajotunteja pellolla ja metsäteillä/hiekkamontulla on kertynyt ihan mukavasti. Pyörä ei ole ihan samassa kuosissa kun sen kaupasta hankin, jotain hilpettä on tullut vaihdeltua ja lisättyä, koneeseen en ole kuitenkaan koskenut (vielä).
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

18.8.2010 22:16

rajun näköinen peli! ;)