Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
17.9.2007 17:19
Jani Virta kirjoitti:jamperi kirjoitti:Jani Virta. montako yamaha yz -01 tai -04 koska mulla oli -01 niin siinä ainakin oli lähes pakko ottaa jos ei väkisin halunnu runnoa syyläreitä paskaksi. ja uudemmissa yz:ssä on vielä voimakkaammin sylinteri etukenossa joten veikkaan että ON pahasti syylärit edessä.
'
No ohhoh, oletpa isopahapoika, eihän sitä täydy heti rähistä ku vastaa/kysäsee, kokemuksia vaan tm 89 motista ja rm 91.
en oo iso enkä paha, mutta jos sulla on vain -89 tm:stä ja -91:rm:stä kokemusta niin voiksä verrata niitä viä niinku -01 ja uudempiin yz:tiin? noh, ihan sama, mutta pointti tuli jo selväksi kaikille luultavasti
17.9.2007 22:17
tänään tuli talliin tollanen -91 tai -92 125cc yz mustilla kilvillä.
mistä muoveja?sopiiko uudempien mallien muovit?
itse pyörästä niin paskakerros alkaa häviämään
.ei käynnisty,seissyt ladossa muutaman vuoden eli tuskin mikään iso homma,huomenna kaasari putsaukseen ja tulpan tarkistus yms. mitä muita perushuoltoja pitäisi tehdä?
17.9.2007 22:27
Lurkki, ne jamppimallit missä on 2-osanen kahva orkkiksena, on tarvikekin sellanen. Noi Motocross-x.com'n kuvat on enempi yleisluontosia. Tosin normijapskityylin 1-osanen käy päikseen tuon kanssa. Itse tykkään 2-osasen jarrukahvan tuntumasta (liikerata vs. jarruvoima) paljon enemmän.
Voisin muuten ostaa -99--04 puolikkaan alumiinisen vaihdepolkimen, orkkista lyhemmän, jos jollain jäänyt ylimääräseks. Vaihdossa sais vaikka Kawan kytkinkahvan tai temmin kahvoja tai vaihdepolkimen, jos tarvetta on.
18.9.2007 9:51
Voisin muuten ostaa -99--04 puolikkaan alumiinisen vaihdepolkimen, orkkista lyhemmän, jos jollain jäänyt ylimääräseks. Vaihdossa sais vaikka Kawan kytkinkahvan tai temmin kahvoja tai vaihdepolkimen, jos tarvetta on.[/quote]
Tilailen alumiinisiä vaihdepolkimia maailmalta. Mitä veikkaat sopiiko Scorpan 4T 125 lyhyt poljin Skyteamiin?
18.9.2007 9:55
Ei jampin nelarin ja 2T:n poljin ainakaan sovi ristiin. Kaverin pyörän poljinta kun koitin ensimmäisenä.
18.9.2007 20:50
oisko kellään yamahan yz 250 -92 takajarrusatulaa myynnissä/tietäiskö mistä sais ku ei tarvikkeena eikä alkuperäisenä saa??????
20.9.2007 8:52
Yamaha Center Tampereella poistaa muuten ison kasan jampin osia. Keskellä myymälää rompetori ja tavaraa aina vuoteen -95 asti. Rosseihin löytyy mm. muovia, syyläreitä, koneen osia. Katupyöriin katteita, tankkkeja, yms. Itselläkin tarttu mukaan kelpo läjä, mm. pari paria etujousia, syylärit, valokatkaisijoita.
20.9.2007 13:32
Hitsi, missäpäin Tamperetta tuo on? Itse olen ensiviikolla ke - pe Tampereella messuilla ja Husa kaipaisi valokatkaisijaa. Kait se Yamin katkaisijakin siihen istuisi ilman voimakkaita hylkimisreaktioita, jos halvalla saa...
20.9.2007 16:50
Catiska kirjoitti:Hitsi, missäpäin Tamperetta tuo on? Itse olen ensiviikolla ke - pe Tampereella messuilla ja Husa kaipaisi valokatkaisijaa. Kait se Yamin katkaisijakin siihen istuisi ilman voimakkaita hylkimisreaktioita, jos halvalla saa...
Linkki
20.9.2007 17:04
Se on siis käytännössä vastapäätä messuja, sen ohitustien toisella puolen. Ja paljon ennemmin tosta kannattaa maksaa se 5 vai 10e kuin 10-15e semmosesta tarvike-mopo-shitti-katkasijasta joka toimii viikon tai yhden suon.
20.9.2007 17:06
No sinne sitten, minustahan tulee osittain Yamaha-mies
Kiitoksia vinkeistä.
20.9.2007 18:25
Ainakin katkasijas toimii jos ei muut
20.9.2007 18:36
[Tonetzki] kirjoitti:Ainakin katkasijas toimii jos ei muut
No toivotaan parasta
Onpa minulla yksi Yamaha ennestäänkin, en vain sitä aina muista kun tulee ajettua sillä niin vähän (aina rikki ja varaosat kalliita...).