1.4.2010 15:35
willik kirjoitti:Useammat laakerit standardikokoja, taitaa 2t moottorissa olla kaksi laakeria mitkä pitää tilata alkuperäisenä, kun on sisäkoolia hiottu eri mittaan.
Laakereiden lisäksi holkitukset jokaisella akselilla missä stefa on. Aiemmin muutamissa japseissa stefat oli suoraan akselille kosketuksessa ja kulutti näin niitä. Halpa uusia holkki, kuin taas akseli kallis.
2.4.2010 12:36
a.c.e kirjoitti:Omassa Yamahassa oli muistaakseni yksi laakeri, jota ei tarvikkeena löytynyt.
Tarvitaanko tuollaisia holkkeja muualla kuin veto-akselissa?
2.4.2010 14:03
willik kirjoitti:a.c.e kirjoitti:Omassa Yamahassa oli muistaakseni yksi laakeri, jota ei tarvikkeena löytynyt.
Tarvitaanko tuollaisia holkkeja muualla kuin veto-akselissa?
Kampiakselin ensiövedon puolella vaikkapa. Yamahassasi ei varmaan sitä ole.
2.4.2010 14:21
xQ kirjoitti:willik kirjoitti:a.c.e kirjoitti:Omassa Yamahassa oli muistaakseni yksi laakeri, jota ei tarvikkeena löytynyt.
Tarvitaanko tuollaisia holkkeja muualla kuin veto-akselissa?
Kampiakselin ensiövedon puolella vaikkapa. Yamahassasi ei varmaan sitä ole.
mulla on ainaki..
2.4.2010 16:28
willik kirjoitti:Useammat laakerit standardikokoja, taitaa 2t moottorissa olla kaksi laakeria mitkä pitää tilata alkuperäisenä, kun on sisäkoolia hiottu eri mittaan.
2.4.2010 20:49
2.4.2010 20:56
sjo kirjoitti:Ja nämä liittyy pyörän valintaan miten??
2.4.2010 21:29
lerppa kirjoitti:sjo kirjoitti:Ja nämä liittyy pyörän valintaan miten??
kaikki liittyy kaikkeen...
5.4.2010 18:27
timpax41 kirjoitti:lerppa kirjoitti:sjo kirjoitti:Ja nämä liittyy pyörän valintaan miten??
kaikki liittyy kaikkeen...
Kyl tää sen ainakin sen verran liittyy pyöränvalintaa,et eikös kotarissa ole suhteessa kalliimmat osat kuin japseihin,mutta onko ne myös kestävämpiä ja tarkoitan tarvikeosia?
5.4.2010 19:57
wolvie kirjoitti:timpax41 kirjoitti:lerppa kirjoitti:sjo kirjoitti:Ja nämä liittyy pyörän valintaan miten??
kaikki liittyy kaikkeen...
Kyl tää sen ainakin sen verran liittyy pyöränvalintaa,et eikös kotarissa ole suhteessa kalliimmat osat kuin japseihin,mutta onko ne myös kestävämpiä ja tarkoitan tarvikeosia?
Tuo varaosien hintaero on sellainen joka kyllä on kiinnostava aihe.
Kun vertailin pojalle 65cc crosseiksi kawaa ja ktm:ää niin silloin monet suosittelivat ostamaan kotarin, koska siihen on kuulemma halvemmat varaosat. Kawa olisi ollut halvempi ostohinnaltaan.
Pikapikaa tein vertailun erään suomalaisen verkkokaupan tuotteissa japsien ja ktm:n välillä.
Heiltä näytti siis löytyvän osia honda, kawa, ktm, suzuki ja yamaha.
Kahvasarjat (jarru ja kytkin) 16e kaikkiin merkkeihin
Jarrupalat 25e kaikkiin merkkeihin
Muovisarjat 75-95e
Aika lähellä tuntuisi olevan noissa tarvikeosissa hinnat.
Laakereiden ja mäntien hinnoista en osaa sanoa mitään.
Mutta siis pointtina, että olisi ihan mielenkiintoista saada ihan faktatietoa hintaeroihin.
6.4.2010 0:32
7.4.2010 15:16
7.4.2010 23:24
timpax41 kirjoitti:Toivottavasti ei tule kawa vastaan muut,mutta miksi kawasakit(kx) ovat mielestäni edullisempia myynti hinnaltaan kuin muut japsit?
8.4.2010 11:23
8.4.2010 16:56