Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
8.4.2011 15:10
Mitähän kummaa? Itse tilasin -06 Crossipiikkiin Indystä Vertexin männän, kun oli halvin mäntä mitä siihen sai, 90e tasan. Orkkismäntä oli Purolla muistaakseni 138e, tjsp.
Vertexissä ei kyllä ollut minkäänlaisia reikiä missään, Purolta tilatuissa orkkismännissä taasen oli juuri nuo pakopuolen voiteluaukot + imupuolen ikkuna.
Ja joka kaupassa Vertex tarjoaa samaa mäntää pahimmillaan 90-11 vuosimalleihin, joten eihän niissä edes voi olla voiteluaukkoja, koska eivät silloin toimisi ollenkaan vanhempien pyttyjen kanssa? Puro varmaan sekoilee jotain, Vertexejä ne sieltä ostamani orkkismännät eivät mielestäni koskaan olleet. Taisivat olla Asso Werkeä..
Werke ja Wertex menee varmaan sillä herralla sekaisin..
9.4.2011 0:51
Katos tarkemmin ja ps. kantsii niitä osia tilailla ennemmin Daytonasta, uus maahantuoja.
10.4.2011 21:21
Jossain malleissa vakiomäntä on Vertex.
11.4.2011 16:50
No ihan vertex merkkinen on 100 varma ku loota on tuolla viääl ja made in italy ja on 2reikää just siinä pakoauko väliriva kohdal ja motoklinikalt ostin ja entisessä vertexissä oli reijät ja kaverin vertexissä on.
13.4.2011 16:14
Assoa ja Vertexiä on molempia mallista riippuen ja 90-luvulta sama mäntä ei käy uusiin, viestiä editoituaan siitä vois viestissä mainita epäselvyyksien välttämiseksi.
14.4.2011 18:00
Joop tosta sytytyksen säädöstä milloin tietää että on kohdillaan ja miten vaikuttaa jos laittaa aikaisemmalle/myöhäisemmälle?
14.4.2011 18:14
Heittokellolla voit laittaa kohalleen, mutta hiukka enempi saa alavääntöö irti kun pistää pikkasen aikaselle - detonointiääntäkään toiset ei kuulemma huomaa, mutta PITÄIS kyllä huomata!
28.4.2011 11:44
Hiljasta meininkiä, tuli eilen ostettua vanhana tm vrx. vm.88. haluaako joku pelotella että mitä kannattaa tehdä? alakerta remppa ja mäntä on vaihdettu viimetalvena. öljyistä ei tietoa mutta tänään vaihdan itse. olikos se öljymäärä se 6.5dl? ja onko kellään tietoa mitenkä passaa niin vanahaan pyörrään uudenmallin katteet. kuulemma taakse menis melko helpolla?? apua tartteis tämä vanha nsr kuski
11.5.2011 22:03
Terve!
Lueskelin tässä keskustelua, yritin löytää vastausta miten valopuolan 3 johtoa tulee jännitteen säätimelle, ne 2 keltasta ja punanen johto?
13.5.2011 16:33
anttij- kirjoitti:Terve!
Lueskelin tässä keskustelua, yritin löytää vastausta miten valopuolan 3 johtoa tulee jännitteen säätimelle, ne 2 keltasta ja punanen johto?
Jännitteensäätimessä on 3 napaa yhdessä on sellainen logo jossa on maadoituksen merkki jo lopuissa sellainen aalto siihen reunimmaiseen maadoitusmerkilliseen tulee koneelta punainen johto keskelle jompikumpi niistä keltaisesta ja toiseen reunaan sitte johtosarjan liitin ja itse jännitteensäätimen kuori on madoitettu ja kiinni rungossa. eli johtosarjan liittimeen ja kuoreen syntyy 12v virtaa.
13.5.2011 22:03
Kiitos avusta!
Häätyy testailla miten alkaa pelamaan, eli toi toinen keltanen johto on sitte "varalle" niin lueskelin.
14.5.2011 1:08
anttij- kirjoitti:Kiitos avusta!
Häätyy testailla miten alkaa pelamaan, eli toi toinen keltanen johto on sitte "varalle" niin lueskelin.
juurikin näin suunniteltu etukäteen et kärähtää käämit ni toiset varalla
8.6.2011 1:55
HEI! jos joltain löytyy 90 luvun alun temmin osia ni saa tarjoilla kaikki kelpaa.. entisöinti alkoi
20.7.2011 17:01
Lukeeko tm sylinterissä jossain sen koko (en tarkoita tilavuutta)? Husqvarnassa ainakin oli kirjain pakoaukon alapuolella, mutta tuosta ei sieltä ainakaan löytynyt.
19.8.2011 11:22
_ahma_ kirjoitti:Lukeeko tm sylinterissä jossain sen koko (en tarkoita tilavuutta)? Husqvarnassa ainakin oli kirjain pakoaukon alapuolella, mutta tuosta ei sieltä ainakaan löytynyt.
Ei ainakaan mulla ole missään mitään merkkiä tai kirjainta.