Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
2.11.2009 19:04
Perkele ku yks ketjun osto tuottaa jo näi paljo pohdintaa.
Xr:ään pitäs saada uusi ketju. Mikä jako siinä pitäisi olla? 420 on vissiin sellainen standardi?
Entä kuinka monta lenkkiä sen pitäisi olla, että riittää?
16.11.2009 21:20
Minkähän kokone pääsuutin suunnilleen pitäisi olla 80cc crossissa.
Mun Tm:ässäni on 240 kokonen pääsuutin, ja imee bensaa niin että hyvä kun ei ole tankissa bensapyörrettä kun ajelee. Mutta veljen kx:ä ei vie paljo mitään bensaa, enkä ole katsonut siittä sitä suuttimen kokoa. Eli mikä olisi sopivan kokoinen suutin jotta toi vitun kulutus nyt loppuis.
17.11.2009 17:49
Ainakin 85cc TM:ssä sopivan kokoinen pääsuutin oli 220 - 240, riippuen kelistä ja radasta.
17.11.2009 19:47
Jepex kirjoitti: Eli mikä olisi sopivan kokoinen suutin jotta toi vitun kulutus nyt loppuis.
Ei näitä vehkeitä mitään taloudellisuusajoja varten ole suunniteltukaan....
17.11.2009 23:27
a.c.e kirjoitti:Ainakin 85cc TM:ssä sopivan kokoinen pääsuutin oli 220 - 240, riippuen kelistä ja radasta.
No en aja radalla, voi vittu mikä kuluttaja. Varmaan pyörän vaihdos tulis eteen.
17.11.2009 23:32
JM82 kirjoitti:Jepex kirjoitti: Eli mikä olisi sopivan kokoinen suutin jotta toi vitun kulutus nyt loppuis.
Ei näitä vehkeitä mitään taloudellisuusajoja varten ole suunniteltukaan....
Noh, on se kyllä kumma kun veljen 80cc kx vie pahemmas rääkissä vähemmän kun mun Tm:ä, vie suunnilleen yhtä paljon kun mun räxä.
18.11.2009 20:07
Jepex kirjoitti:Minkähän kokone pääsuutin suunnilleen pitäisi olla 80cc crossissa.
Mun Tm:ässäni on 240 kokonen pääsuutin, ja imee bensaa niin että hyvä kun ei ole tankissa bensapyörrettä kun ajelee. Mutta veljen kx:ä ei vie paljo mitään bensaa, enkä ole katsonut siittä sitä suuttimen kokoa. Eli mikä olisi sopivan kokoinen suutin jotta toi vitun kulutus nyt loppuis.
Jos sie meinaat siitä jonku vähäruokasen, sun pitää sen pienemmän suuttimen lisäksi sitten samassa suhteessa kuristaa ilman saantia.
18.11.2009 21:11
Enemmän ilmaa ja bensaa koneeseen = enemmän tehoa. Kannattaa varmaan hankkia käyttötarkoitukseen paremmin sopiva pyörä (esim. joku katuenska tms.), jos bensan kulutus on suurin murhe. Jos alat kuristamaan ilmansaantia/pienentämään pääsuutin katoaa pyörästä samalla tehotkin...
18.11.2009 23:03
JM82 kirjoitti:Enemmän ilmaa ja bensaa koneeseen = enemmän tehoa. Kannattaa varmaan hankkia käyttötarkoitukseen paremmin sopiva pyörä (esim. joku katuenska tms.), jos bensan kulutus on suurin murhe. Jos alat kuristamaan ilmansaantia/pienentämään pääsuutin katoaa pyörästä samalla tehotkin...
Juu. mutta pyörä meni myyntiin.
19.11.2009 2:02
Kuule se temmi ei vie yhtään enempää kuin muutkaan kassarit, eli vikaa on jos moiseen päätelmään törmäsit, toivottavasti et saa paskaa myytyä.
19.11.2009 22:05
SMK) kirjoitti:Kuule se temmi ei vie yhtään enempää kuin muutkaan kassarit, eli vikaa on jos moiseen päätelmään törmäsit, toivottavasti et saa paskaa myytyä.
Joo ime jortikkaas homo.
19.11.2009 22:58
Jepex kirjoitti:SMK) kirjoitti:Kuule se temmi ei vie yhtään enempää kuin muutkaan kassarit, eli vikaa on jos moiseen päätelmään törmäsit, toivottavasti et saa paskaa myytyä.
Joo ime jortikkaas homo.
Mee kotias kasvaan, ei tarvi täällä sitä pahaa oloa purkaa. Ajele vaikka sillä vitun PV:llä, jos ei oo bensaan varaa.
26.11.2009 15:01
peeveen ei ainaskaa pitäis kuluttaa niin paljoo ku tm:n
26.11.2009 17:44
Jepexi ei oo tainnu koskaan nähdä jortikkaa
17.12.2009 20:11
Oon ajatellu nyt hommata tollasen 99> <03 väliltä olevaa kasikymppä cr pyörää joten mitä uudistuksia on sillon tullut jos on tullut? ja mikä noista olis se paras vuosimalli?