Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
22.4.2011 15:32
500cc ruskeasanta 1988.
1.erä2.eräE:vhs laari alkaa olla koluttu..täytynee vielä joku päivä kaivaa kaapin pohjat ja kattoo että löytyykö enää vanhoja suomen mm-crosseja..
Viimeksi muokannut leppape1 päivämäärä 22.4.2011 22:29, muokattu yhteensä 1 kerran
22.4.2011 17:18
Loistavaa! Kiitoksia!
P.S ei sattuis löytyy mitään pätkiä niistä Ruskiksen ihan vikoista kisoista?
18.7.2011 23:32
Menee vähän myymisen puolelle mutta kiinnostaako ketään kawasaki kx 125cc -90 runko joka hiekkapuhallettu ja maalattu alkuperäis sävyllä? saattas olla myynnisä
11.8.2011 22:29
Tosta vielä 84-joukkuekisan alkufiilistelyt..
http://www.youtube.com/watch?v=h6SgFPXD0Jo
12.8.2011 14:49
Hieno video! lisää näitä old-school pätkiä
15.8.2011 15:11
Pakko kai itsekkin on tänne tunnustaa että tallista löytyy eräskin oldschool pyörä, italialainen accosato ce1, eli 80cc pyörä vuodelta 85/86. näitä on 2 tuotu suomeen, toinen on mulla ja toinen muutaman kilsan päässä naapurikaupungissa. koneena minarellin tekele, runko on isopyöräinen, eli onko nyt 21/19.
http://up.picr.de/3331897.jpgeli tuollainen mutta crossiversiona.
15.8.2011 20:37
On aika erikoinen peli!Vähän samanlainen tapaus kuin Kram IT,jollaisen noi indy oy:n pojat toi 80-luvun lopulla italiasta,siinäkin oli joku "tarvike"kone(muistaakseni rotax)ja loppupyörä kasattu itailaisten omista palikoita(marzoccia,bremboa,ufoa jne..)Pidä pyörä tallessa,ehkä sillä on jonain päivänä jotain museoarvoa..
18.8.2011 22:43
Ittellä on tommonen -87 vuoden 250 suzuki rm.
No kuitenkin niin onko noitten vanhenpien pyörien tehot verrattuina noihin uusiin vastaaviin, suunnilleen samat? että eihän niissä paljoa eroa ole jos on ollenkaan, vai kuinka asia on? Ja sitten luin jostain että noissa vanhemmissa tuo kaasu on, on/off tyylinen ja että noissa uusissa se kaasu olisi vähän tasaisempi(toivottavasti ymmärsitte), mutta voihan olla ettei noi lukemani asiat pidä yhtään paikkansa ? ei kyllä ittellä tossa pyörässä tuo kaasu tunnu olevan mikään on/off homma
Ittellä ei oikeen noista uusista pyöristä ole kokemusta niin ihan mielenkiinnosta vaan kysselen
18.8.2011 23:32
vanhoissa pyörissä tehot on äkkinäisempiä ja vähemmän käyttäjä ystävällisempiä. Sitä varmaankin tarkotit.
23.8.2011 0:41
Osaisko joku sanoo mist löytyis vähä vanhempaan 85cc tm mx:ään varaosaa? Ostin tossa projektin ittelleni ja puuttuu jonku verra osii esim. ketjut, eturatas, kaasuvaijeri ja tollast pientä sälää ni ois iha kiva tietää mistä sais osia tilattuu ku tuntuu et on aika harvas noit varaosaliikkeit.
23.8.2011 17:14
kysy daytona motorsportista.
23.10.2011 23:15
moi osaiskos joku auttaa entisöinti asiassa elikkäs minkä verran saa olla classic crossissa ei alkuperäistä osaa? onko joku sama prosentti juttu kuten museoautoissa? rupee tuo oma temmi tulemaan simmoseen ikään ja ollu jo vuodesta 98 mulla ni tekis mieli laittaa se alkuperäiseksi..
23.10.2011 23:40
Jos puhut nyt classic-luokissa kisaamisesta, niin tuolta löytyy:
http://www.classicmx.fi/pages/cmc-saannot.html
24.10.2011 10:32
nieminen-racing kirjoitti:moi osaiskos joku auttaa entisöinti asiassa elikkäs minkä verran saa olla classic crossissa ei alkuperäistä osaa? onko joku sama prosentti juttu kuten museoautoissa? rupee tuo oma temmi tulemaan simmoseen ikään ja ollu jo vuodesta 98 mulla ni tekis mieli laittaa se alkuperäiseksi..
mikä on temmin vuosimalli? , nykysäännöllä saa olla max -87 mallia ja takana täytyy olla rumpujarru e-luokassa(kin) eli uusimpien pyörien luokassa. ,osia saa vaihtaa suht.vapaasti saman aikakauden osiin, eli prosentteja ei lasketa. ,ensi kauden jälkeen päätetään mahdollisista sääntömuutoksista.
6.11.2011 0:37
sveitsin 250cc MM 1992 3.erä,suomenkielisellä selostuksella..ja tosta vielä
suomimantsa lippoja 90-luvun taitteesta
Viimeksi muokannut leppape1 päivämäärä 6.11.2011 23:56, muokattu yhteensä 1 kerran