Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

20.10.2005 22:46

NOZE on NOZF:ää rikkaampi, näin kertoo ainakin exc:n manuaali.

20.10.2005 23:45

Selevä sitten. :/

21.10.2005 13:16

josko: 90% varmuudella toi sinun neula on laihempi. 2 viimestä numeroo meinaa neulan suoran osuuden paksuutta. eli sulla ois paksumpi tuo neula eli laihempi.
itelläni nyt tk55, ps 195.

21.10.2005 14:03

joo niin onkin. sain justii valistutsta yheltä jääratakuskilta.
kuinka sulla toimii nyt noilla suuttimilla?

21.10.2005 18:05

En oo päässy vielä kokkeilemmaan kun sattaa koko ajan. Näillä minun säädöillä yhen taulukon mukaan pitäs pärjätä 7-20 asteen pakkasille, kun neulan nostaa vielä ihan ylös.

22.10.2005 16:39

No niin, nyt on kokeiltu ja kun aluks hiljempaa ajelin niin pakko myöntää että vois olla se 52 tuo tyhjäkäynti, mutta kun alko urat löytymään märältä radalta ja sai olla kaasua lappamassa enemmän niin pelas hyvästi. Ja se ois pelannu sillä 48, syyllinen löytyikin muualta, nimittäin tulppa jonka uusin oli B9ES ja eihän se sillä toiminu, oiskohan pitähy olla BR? Meinas noilla suuttimilla jäähä jo radalle tuolla uudella tulpalla ja pärisin varikolle ja vaihoin vanhan (B9EG) tulpan, johan alko toimimaan. Vaatiiko tuo pyrö sen häiriösuojatun tulpan? Muissa pyörissä on kyllä pelannu ihan normi B9ES tulppa.

23.10.2005 20:58

Kertokaas sopiikos EXC:n putket ja vaimentimet suoraan SX:ään?

Tai olisko jotain muita kikkoja tarjolla miten sais keskikierroksille lisää WWWOIMAA!!½. Ei oo niin tarkkaa lähteekö ylhäältä pikkasen pois. Tiivisteiden lisäily sylinterin alle taitais olla yks varma kikka...

23.10.2005 21:15

hgs:n putki tuo kuulemma keskelle tehoa hyvin

23.10.2005 21:27

a.c.e kirjoitti:Kertokaas sopiikos EXC:n putket ja vaimentimet suoraan SX:ään?

Tai olisko jotain muita kikkoja tarjolla miten sais keskikierroksille lisää WWWOIMAA!!½. Ei oo niin tarkkaa lähteekö ylhäältä pikkasen pois. Tiivisteiden lisäily sylinterin alle taitais olla yks varma kikka...


Sylinterin korottaminen nimeomaan nostaa ja kaventaa tehoaluetta,aukkojen aukioloajot suurenevat ja puristukset laskevat.

Helposti lienevät asiat ovat sytytyksen aikaistaminen ja puristuksien nostaminen(jos mahdollista),sekä kaksirenkainen mäntä.

24.10.2005 13:58

Ootko "josko" jo suuttimia vaihellu ja miten pelas jos vaihoit?

24.10.2005 15:01

pääsuuttimen vaihdoin jo, mutta pitää pistää säädöt ihan uusiksi kun meinaa olla käynnistys ongelmia kun "stumppaa" pyörän johonkin. pistää vituttamaan ku joskus ei meinaa saada käyntiin ku kaatuu.
neula pitää ainakin hakea uus. ku vaa tietäis mitä koittaa. varmaan NOZF:llä koitan.
prkl, ku ne neulat on turhan hintavia. ei viittisi kovin montaa ostaa ja kokeilla mikä on hyvä.
mikä on vakio neula tohon vekottimeen?

24.10.2005 15:24

http://www.cmmachine.com/jetting.html

Tuolla taulukossa rikkain näyttäs olevan mitä on kovimmille pakkasille laitettu R1468D ja sokka alimpaan. Tuolla siis ei ole NOZ-srj. neuloja. Mitä oon liikkeissä kyselly niin ei ne tunnu tietävän sitä ainoota ja oikeeta vakiota, mutta tuota R1468D ja R1469D on sanottu vakioiks. JA tuolla rikkaammalla toimii niin ajelen sillä.

24.10.2005 17:33

Itellä on vielä kesäsuuttimet kiinni, mutta viime talvena oli 52/195 ja hyvin pelasi. Neulan oli sama kuin kesälläkin, mutta sokka vaan alimmassa pykälässä keskimmäisen sijaan.

vastaus

24.10.2005 17:36

Nii josku,en varmaankaan puhu kokemuksen pohjalta,kun oon itekkin omistanut tollasen...

Re: kotari

24.10.2005 18:14

Seesami kirjoitti:Nii josku,en varmaankaan puhu kokemuksen pohjalta,kun oon itekkin omistanut tollasen...

jos mulle puhut, ja tarkoitat tätä:
Seesami kirjoitti:noihin huoltohommiin pitää kyllä paneutua enemmän,koska eurooppalaiset ei oo sellasia että bensaa-tankkiin ja polulle tyylisiä pyöriä

niin ihan paskaa puhut vaikka olisitkin joskus omistanu sellasen.
että ole hiljaa, ruma lapsi!