Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

30.12.2003 16:45

mistä päin haet sen ? ja paljon maksaa ?
laita kuvii sit jos pystyt ja ostat sen

31.12.2003 18:24

No emmä sulle nyt sitä kerro missä se on, ties vaikka viet nenän edestä kerta kun olet itsekkin moista etsimässä ;) Huomenna meen sitä kattomaan ja varmaan ostan pois. Maksaa 3700e, mutta tinkiminenhän kuuluu asiaan :)

31.12.2003 20:17

en ois niin törkee et nenän edestäsi menisin ostaa. mul on tuttavan kautta yks jo tiedos ?

1.1.2004 20:49

Jaha, tuli se WR sitten haettua pois. Perhana, on se kyllä tehokas :) Minkä kokosta suutinta kannattaa laittaa nyt talveks, kun katukäyttöön kumminkin tulee, jotakin suuntaa antavaa mistä lähteä? Huomenna käyn ostamassa loput ajokamat niin pääsee vähän kokeilemaan kuin se lähtee tommosella suolatulla tiellä, kun se missä tyyppasin oli melkein jäätä, että suti ja suti vaan.. :)

1.1.2004 22:44

Onnea pyörästä.

420 suutin ja 3,5 % seos. Noilla se ainakin mulla pelaa. Neulan asennosta en tiedä mitään. En vaivaudu edes katsomaan, koska tunnen, että seokset on nyt kohillaan.

Ei kannata sitten siellä kadulla päästää ihan tuppi nurin koko ajan, siis ainakaan kutosella kaasupohjassa pitkään.

1.1.2004 22:47

Njoo. Onhan se piikki ekan viikon ajan tehokas ja sitten alkaa jo kuutiot himottaan varsinkin jos isompaa pääsee koittaan.

1.1.2004 22:51

furtzi et kai ajatellu ilman nastoi/piikkei tavel ajella? Meinaan et kannattaa nyt ees jonkin näköset raudotetut nakit hommata, nimittäin vauhtii kyl saa nopeesti, mut nopea pysähtyminen ja tiukat mutkat on sitten yhtä helvettiä.

1.1.2004 22:55

Oretna kirjoitti:furtzi et kai ajatellu ilman nastoi/piikkei tavel ajella? Meinaan et kannattaa nyt ees jonkin näköset raudotetut nakit hommata, nimittäin vauhtii kyl saa nopeesti, mut nopea pysähtyminen ja tiukat mutkat on sitten yhtä helvettiä.


No mulla se tulee talveks että pääsee kouluun, kesällä enempi ajamista. Kyllä mulla tohon enskanastat/piikit löytyy, mutta nehän menee samantien sileiks/lähtee irti kun ajaa asfaltilla vähän pidempään, ja toi matka tästä kouluun on 20km, ja suurin osa ajetaan motarilla. Että oon vähän kahdenvaiheilla minkälaista rengasta heittäis alle, vois kyllä ostaa jotkut halvat nappulat ja nastottaa ne ihan auton nastoilla.

1.1.2004 23:06

Vai että motarilla hussella... Ei oo oikein herkkua. Pistä nyt sitten pitkät välit. 15 eteen ja joku 40-45 taakse.

1.1.2004 23:11

Manuel kirjoitti:Vai että motarilla hussella... Ei oo oikein herkkua. Pistä nyt sitten pitkät välit. 15 eteen ja joku 40-45 taakse.


No siis ehkä motarilla, ajattelin että ehkä ajan vaan tota vanhaa tuusulan tietä, eli semmosta 80km/h päästelen. Motarilla joo ei oikein taida olla herkkua se ajaminen, ja saa nyt nähdä kun huomenna saa loput ajokamatkin niin näkee maistuuko toi homma ylipäätänsä. Kesällä kyllä on sitte enempi metässä rämpimistä, ei oikein ole noihin enskakamoihin ja ns. normaaleihin ajoasuihin varaa yhtäaikaa, ainakaan tällähetkellä :)

2.1.2004 0:04

Noh, nyt pientä korjausviestiä jos joku on saanut vääränkäsityksen. Eli pyörä ei siis tule mihinkään katukäyttöön kokonaan, vaan nyt talvella ajan teitä pitkin että vaan pääsee kouluun, muuta ajoa tuskin talvella, koska on kokemukset niin vähissä tuolla metässä ajamisesta että siel mennään samantien nurin :) Kesällä sitten kyllä ajattelin ajella vähän reilumminkin ja kerätä kokemusta että kehtaa sitten talvellakin vetää rohkeammin pitkin mettiä. Tosin paikat on aika vähissä täällä vantaalla, joten aina täytyy ajaa vähän pidemmälle että löytyy edes jonkinnäkönen paikka.

2.1.2004 13:26

piikit alle vaan ja mettään tai mettäteille. ajamallahan sitä oppii. ja kaatumiset kuuluu asiaan aina silloin tällöin

2.1.2004 13:57

En oo muuten kaatunu hussella vielä kertaakaan. Onko se sitten vähän :oops: vai 8) , en tiedä... En mää kunnon mettäajoo kyllä ole ajanut, kun muutaman kerran, kylärundin/leikkimisen lisäksi.

Sinänsä kyllä näin pitkänä helppo pitää toi pyörä pystyssä. Vielä kun salillakin käy, eikä ole ihan narukäsi enää. :wink:

2.1.2004 15:28

Mulle kyllä kelpais nastat tohon laitteeseen, ei noilla piikeillä kehtaa asfaltilla ajaa. Hmmh.. täytyy kierrellä vähän rengasliikkeitä/nastotusliikkeitä jos ne viittis laitattaa nastat noihin pirelleihin :)

2.1.2004 16:12

Niin ja jos ei ikinä kaadu, ajaa liian hiljaa.