14.11.2013 13:01
Kervine kirjoitti:Miksi sumeko maksaisi omasta pussistaan jotain kun ei ole laitteestakaan saanut pennin hyrrää.
14.11.2013 14:45
Kervine kirjoitti:Ennenkuin joku ymmärtää väärin niin kerron jo heti että minulla ei ole mitään siteitä sumekoon eikä omaa lehmää ojassa. On vaan mielestäni aika naurettavaa tehdä tuollaisesta kärpäsestä härkästä. Nämä laitteet ovat kilpapyöriä ja tuo 15h ajoa on jo oikeasti paljon. Olen ollut kawasakin jälleenmyyjällä töissä ja sumekolta on saatu takuuseen aivan mukisematta muun muassa täydellinen kansi koska vanhassa oli selkeästi valmistevika. Kyseessä oli pari tuntia ajettu pyörä. Ymmärrän sumekon asenteen harmaatuotuihin vehkeisiin täysin koska kilpalaitteella ei ole valmistajan takuuta vaan maahantuoja vastaa takuusta sekä takuuehdoista. Miksi sumeko maksaisi omasta pussistaan jotain kun ei ole laitteestakaan saanut pennin hyrrää. En henkilökohtaisesti edes usko koko kasausvirheeseen tässä tapauksessa koska ei se kone pyöri ilman kunnon öljynpaineita 15 tuntia. Stefa on voinut hajota moottoria purkaessa. Tiedän jo nyt että kohta alkaa armoton vittuilu että asenteeni on perseestä mutta olen ollut asiakas, myyjä sekä huoltomies niin oppii ajattelemaan asiat useammalta eri näkökannalta.
14.11.2013 15:44
Kervine kirjoitti:Ennenkuin joku ymmärtää väärin niin kerron jo heti että minulla ei ole mitään siteitä sumekoon eikä omaa lehmää ojassa. On vaan mielestäni aika naurettavaa tehdä tuollaisesta kärpäsestä härkästä. Nämä laitteet ovat kilpapyöriä ja tuo 15h ajoa on jo oikeasti paljon. Olen ollut kawasakin jälleenmyyjällä töissä ja sumekolta on saatu takuuseen aivan mukisematta muun muassa täydellinen kansi koska vanhassa oli selkeästi valmistevika. Kyseessä oli pari tuntia ajettu pyörä. Ymmärrän sumekon asenteen harmaatuotuihin vehkeisiin täysin koska kilpalaitteella ei ole valmistajan takuuta vaan maahantuoja vastaa takuusta sekä takuuehdoista. Miksi sumeko maksaisi omasta pussistaan jotain kun ei ole laitteestakaan saanut pennin hyrrää. En henkilökohtaisesti edes usko koko kasausvirheeseen tässä tapauksessa koska ei se kone pyöri ilman kunnon öljynpaineita 15 tuntia. Stefa on voinut hajota moottoria purkaessa. Tiedän jo nyt että kohta alkaa armoton vittuilu että asenteeni on perseestä mutta olen ollut asiakas, myyjä sekä huoltomies niin oppii ajattelemaan asiat useammalta eri näkökannalta.
18.11.2013 23:41
19.11.2013 19:18
19.11.2013 23:34
20.11.2013 0:07
20.11.2013 1:16
Kervine kirjoitti: http://www.aho-met.fi/
Korjatuista tulee paremmat kuin uusista.
20.11.2013 10:52
20.11.2013 17:36
20.11.2013 20:39
20.11.2013 21:27
_rieska_ kirjoitti:Kervine kirjoitti: http://www.aho-met.fi/
Korjatuista tulee paremmat kuin uusista.
Ihan vastaisenvaralle utelen, elikkäs onko kyseinen firma ihan erikoistunut vaihteiston muokkauksiin? Race-cutillahan ne vaihteet sais pysymään varmasti paikollaan, mutta ei se sillon ole enää kovin optimaalinen kannonkiertoon (vaatii kuulemma tarkempaa vaihtamista).
E. Taitaa olla termit mulla sekaisin Siis undercut lienee oikea ilmaisu:
Ja tuolla saadaan vaihteet pysymään sisässä vaikka väkisin.
21.11.2013 15:54
8ade8 kirjoitti:On tullu yritettyy kaasupolttimel ja kompural suoristaa putkee mut eivaan meinaa onnistuu. 1 tunti tuli koitettua 2,5 barilla ja kaasupoltin lämmittää 1800 astetta. Mut ei se vaan meinaa suoristuu. Pitääkö edetä pikku kohta kerrallaan vai koko lommon reunoja lämmittäen? Kuulin semmosta että vois oieta jos heittäs kylmän rätin siihen lommoon ku se olisi lämmitetty punahehkuun. Pitääkö paikkaansa?
Tossa kuva putkesta.
21.11.2013 15:58
21.11.2013 17:23