nieminen-racing kirjoitti:Eikös meil Turkuun tuu kaks hallia?
Ei jumal.... Mä olen täysin sanaton. Toivottavasti molemmat kerhot luhistuvat omien kuppikuntiensa alle. Tukehtukaa pullaanne. Piste.
Mietitäänpä hetki...
a) Hienoa, että Miska alkaa vetämään crossikoulua. Toimii hallissa tiettyyn pisteeseen asti, mutta laadukkaan harjoittelun raja tulee nopeasti vastaan. Mitäs sitten? Aivan.
b) Vieläkö sitä ulkorataa koitetaan hankkia? No, siinäpä sitten kovaa yritystä kun kohta on 2 sisähallia ja Raision minirata (jota kyllä on mainostettu kun lottovoittoa - ja se on kaukana siitä). "Monta te oikein tarvitsette???"
c) Pahimmassa tapauksessa saadaan 2 hallia, ja molemmat ovat huonoja. Kun halli tehdään, siitä joudutaan tekemään pitkälti kompromissi: kaikille jotakin. Jos nämä puupäät nyt mahtuisivat samaan neuvottelupöytään (tai edes jotenkin samaan kaupunkiin) niin meillä olisi mahdollisuus toteuttaa maan parhaimmat harjoitteluolosuhteet, tasosta riippumatta. Halleihin selkeät fokusryhmät, ja sitä kautta ajaa lajia eteenpäin. Mutta ei, "Mulla on isompi ku sulla, lälälälälällääääää!" Fokit.
Onneksi ei ole penniäkään kiinni tässä pölöilyssä eikä oikeastaan mitään mielenkiintoa lähteä toimintaan mukaan niin kauan kun tämä on vehkeiden mittailua ja pullistelua. Tuloksista paistaa totuus, ja ne ei tällä hetkellä kyllä oikeuta minkäänlaiseen egoiluun.
Mietin syksyllä josko sitä lähtis talkoisiin mukaan, mutta ei, ei tällä tavalla. No, katsotaan jos joku mielenkiintoinen projekti tulee vastaan niin laitetaan harkintaan...
E: Pyydän vielä anteeksi negatiivista ulosantia. Minusta on hienoa että saadaan crossihalli, mutta kun kaikki tämä politikointi ja säätäminen tässä ympärillä on aivan typerää. Ollaan muutenkin marginaalissa, ja kun vielä samassa kaupungissa tapellaan juupas-eipäs-minä-minä, niin on vaikea nähdä miten tätä lajia kehitetään ja viedään eteenpäin _YHDESSÄ_.