24.3.2011 23:51
Ultimate_Rider kirjoitti:7dl ööliä vaihteistoon ja ite ajelen kans 2,5% seoksilla
25.3.2011 17:15
26.3.2011 1:20
26.3.2011 7:37
SMK) kirjoitti:Magneeton puolen petilaakerit wtf? Siis et sa aulkokooliikaan irti vai mitä meinaat? Ihan kuten muutkin lakrut ja kampurasta lämmöllä tietty...
26.3.2011 13:31
27.3.2011 23:28
28.3.2011 7:45
HeeBoF kirjoitti:Miten olette irroittaneet sx:stä magneeton puolen petilaakerit ?
28.3.2011 9:06
28.3.2011 11:50
SMK) kirjoitti:Tarkotit varmaan sisäkoolia...
29.3.2011 9:15
29.3.2011 11:54
SMK) kirjoitti:No sitä tässä justiinsa en tajunnutkaan, että ehdotat tosiaan alumiinisessa pesässä olevan ulkokoolin hitsaamista, joten arvelin sun tarkottaneen sisäkoolin hitsaamista keinona saada siihen lämpöä. En tajunnu että hitsaat sen tietty yhdeks klöntiks samalal kun halkaset lohkon, olis näemmä sit pitäny, sulla vaan on kummin päin tahansa mutta aina kapula perseessä poikittain.
Ikinä ei ole tarvinnu väkivaltaa käyttää eikä biltsun ulosvetäjää ostaa, ihan ittekseen on tippuillu sisäkoolit pois tai kevyesti tökkäämällä. Akseli roikkuun toisesta päästä.Lämpöö, kosaanilla, ellei auta niin annan jäähtyä, sit tigillä, mutta LÄMPÖÖ, ei sulaks asti!
29.3.2011 23:02
30.3.2011 8:56
SMK) kirjoitti:Koska en ymmärrä mitä ongelmaa ulkokoolin irrottaminen voi tuottaa. En sit tiiä jos jossain tietyssä vuosimallissa sitä ei sa anormikonstein irti, ei oo mulle tullu vastaan, muttei olis eka kerta kun menee ulkokoolit ja sisäkoolit jollain sekasin ja semmosia kampuroita on kyllä tullu vastaan ettei voi käsittää millä sitä sisäkoolia on oikein voitu koittaa irrottaa ne jäljet aikaan saadakseen mitä edessä on.
30.3.2011 23:12
31.3.2011 19:17
wolvie kirjoitti: jotta takahäkin saa irti pitää irrottaa sytkäboksi (CDI) ilmanputsarikotelosta.