Itse taas tulkitsisin ohjetta niin, että sekä kytkintä, jarrua että kaasua olisi käytettävä, jos moposta kytkinvipu löytyy. Ideana juurikin saada tasainen veto hieman tyhjäkäyntiä korkeammilla kierroksilla, hillitä menoa jarrulla ja säädellä nopeutta kytkimen luistattamisella. Automaatikytkimellisellä menopelillä vetoa ei pääse erikseen säätelemään käsikytkimen puuttuessa, mutta siinäkin ideana olisi kytkimen maltillinen luistaminen, ei pelkkä jarrun ja kierrosten kanssa pelaaminen.
Tuo on kuitenkin vain minun tulkinta, joten lähtisin kysymään tätä suoraan Traficomilta vaikka asiakaspalvelun kautta. Heidät tavoittaa osoitteesta asiakaspalvelu(at)traficom.fi.
Jatketaan tarvittaessa mopokortin hankintaa koskevassa ketjussa ja jos saat Traficomilta virallisemman kannanoton aiheeseen, olemme kiinnostuneita sen kuulemaan.
viewtopic.php?f=19&t=81708