Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

tervehtiminen

26.6.2016 5:27

Moikkaatko vastaan tulevia pyöriä?
Millä ajat?
Mitenkä moikkaat?
Onko sinulle moikattu ensin?
Moikkaatko takas?

Itel tälläset setit
Kyllä
50cc kiinan paska skootterilla
Iha perus käsi Alhaalla http://fstg.motosport.com/motoblog/2014 ... e-wave.jpg Tolleen
On pari kertaa
Kyllä ellei ole vaikea paikka moikata esim mutka tai töyssyjä

Re: tervehtiminen

26.6.2016 9:15

Mä moikkaan käsi suht ylhäällä että huomataan. Ja ku joku moikkaa takasin niin tulee hyvä mieli. :)

Re: tervehtiminen

26.6.2016 18:52

Tahtoo olla enemmän moottoripyörien kesken. Tulee itse moikattua kun vaikkapa samanlainen mopo tulee vastaan tai on muuten hyvällä päällä. Useinmiten kättä takasin näyttävät, joskus tulee oikein hölmistynyt ilme :lol:

Kinroadilla customi näyttää kaukaa moottoripyörältä jokanen motoristi moikkasi, kun luuli moottoripyöräksi taajamassa. Tahtoo mopoiliat ja "motoristit" olla vähän eri sakkia vaikka 2 renkaalla liikkuvat

Re: tervehtiminen

27.6.2016 1:57

Kinkki kirjoitti:Tahtoo olla enemmän moottoripyörien kesken. Tulee itse moikattua kun vaikkapa samanlainen mopo tulee vastaan tai on muuten hyvällä päällä. Useinmiten kättä takasin näyttävät, joskus tulee oikein hölmistynyt ilme :lol:

Kinroadilla customi näyttää kaukaa moottoripyörältä jokanen motoristi moikkasi, kun luuli moottoripyöräksi taajamassa. Tahtoo mopoiliat ja "motoristit" olla vähän eri sakkia vaikka 2 renkaalla liikkuvat


Onhan se vähän nii ja näin tänää tuli moikattua mp:lle myös :lol:
Ja aika monesta mopoilijasta voi tulla moottoripyöräilijä