Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Tarratopic

12.12.2014 20:51

mopoihi jotain 170e jos oikeen muistan

Re: Tarratopic

16.12.2014 23:14

derbimaisteri voiks laittaa linkkii mist oot pumminu mad crocin, junkkarin, kärcherin ,goodyearin ja scottin tarroja ku kelpais peltoautoo hyvi ku o vähä isompii ;)

Re: Tarratopic

5.1.2015 23:58

Mulle mitää Shellin tarroi oo tullu :( Mistäs muute Buff tarroi oot pumminu? Itte laitoin äsken sähköpostii niille. :)

Re: Tarratopic

17.1.2015 15:19

Tarroja on ihan mukava tehdä myös itse. Tarvitaan vaan terävä veitsi ja vinyyliä sekä mielikuvitusta, jota en itse käyttänyt. Logot onnistuu värilaser tulostimella hienosti etenkin valkoiseksi maalattuihin päristimiin. Kuvan Martini raidat on tehty veitsellä ja viivaimella eri värisistä muoveista ja logot läpinäkyvälle teipille lasertulostimella. Musta alaosa myöskin teippaamalla tehty, eli en tarvinnut muuta kuin valkoista maalia. Tarramuovitkaan ei maksanu koko pyörään kun 15 euroa joista puolet jäi käyttämättä. Erittäin halpa vaihtoehto, mutta kärsivällisyyttä tarvitaan jonkin verran.

http://www.motot.net/galleria/kuvat/kay ... 9/apr1.jpg

Re: Tarratopic

16.4.2015 21:12

Mistä rei'itettyä tarraa bensatankkiin, jotta pääsee höyryt läpi?

Re: Tarratopic

21.4.2015 11:51

Kertokaahan mistä kannattas ruveta pummimaan tarroja :D

Re: Tarratopic

22.4.2015 19:51

^Ihmettelen jos tää ei ollut vitsi. Jos ei tuolta edellisestä n. 100 sivun topicista löydy yhtään sivua nii on kumma. Katso siis sieltä, siel on valmiita listojakin

Re: Tarratopic

22.5.2015 21:28

Mistäs nykyään saa tarroja enään? Kaikki lähettää että ei enään ole ilmaistarroja. :x :x

Re: Tarratopic

23.5.2015 12:53

Oletko nyt aivan varma että kävit läpi jokaisen edellisissä viesteissä mainitun kohteen? mukaanlukien alright jonne pitää itse lähettää kirjekuori ja k-rauta josta saa 3x A4 kokoista arkkia k-rauta tarroja. Sinerbychoff lähettää sen merkkisiä mitä pyydät (battery). Ainakin vielä viime vuoden puolella. Kokeileppa uudestaan nii alkaa tulemaan ;)
ps. Bridgestonella menee 2-4kk tarrojen tulemiseen.

Re: Tarratopic

9.6.2015 15:33

Olisiko kenelläkään tiedossa nettisivuja, mistä saisi täysin ilmaiseksi pummattua tarroja?

Re: Tarratopic

9.6.2015 16:24

Voisitteko heittää muutamien yhdistyksien sähköposti osotteet, et pääsisin tilaileen vähän tarroja. :s

Re: Tarratopic

19.6.2015 15:59

Katteista kun oon tässä tarroja irrottamassa, oon kuullu että kannattaisi laittaa bensaa johonkin astiaan ja katteet sinne lillumaan ja sen jälkeen tarrat lähtisivät helposti, Mitenkäs pitkään ne katteet siellä pitäisi olla? Riittääkö muutama minuutti vaiko tunti? Apua uusavuttomalle :D

Re: Tarratopic

20.6.2015 12:43

Eieiei älä laita niitä mihinkään bensaan likoamaan :lol:

Re: Tarratopic

20.6.2015 13:53

ilee123 kirjoitti:Eieiei älä laita niitä mihinkään bensaan likoamaan :lol:

Mites sitte :D

Re: Tarratopic

20.6.2015 21:38

Derbissä vakiotarrat lähtivät kirjaimellisesti ottamalla ja vetämällä eikä katteisiin jäänyt tippaakaan liimaa. En sitten tiedä jos ne ovat tiukassa, niin lämmität tarroja kuumailmapuhaltimella tai vaikka hiustenkuivaajalla, niin tarrat ovat hetkessä irti. Jos liimaa jää katteisiin, niin näytät vähän bräkleeniä ja rättiä. Mutta muista että huuhdot jarruputsarit hyvin pois ettei jää rumia laikkuja katteisiin.