Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

27.3.2013 19:27

Halkes keskiö takavanteesta, sitten jouduttiin kaks kertaa käyttämään eturengas renkaanvaihdossa. Ekalla kerralla rikkoivat sisuskumin, vietiin se sinne ja paikkasivat sisuskumin mutta laittoivat sen huonosti sellain että venttiili jää vinoon... Lpr asukit välttäkää lauritsalan rengas nimistä paikkaa.

Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

27.3.2013 19:49

Tämä pitäis olla sitten kaikilla kirjanmerkeis. Elkää antako kusettaa.
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/

Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

30.3.2013 22:30

Nyt ärsyttää harvinaisen paljon ton mopon valot. Täräytän tulille ni takavalo ja mittariston valo ei kumpikaa toimi. Tuun kiesiltä ja parkkeeraan mopon ni ne alkaa palaa. Just pääsen mumisemasta itelleni "no ny ne perkele alko palaa ku kiesi loppu" ni ne sammu taas. Huomenna maski helevettii ja kosketushäiriöö ettimää.

Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

30.3.2013 22:58

Minua taas ärsyttää aivan h*lvetin paljon se, kun olin tänään American Car Showssa ja kamerasta loppui akku kesken. :( Jäi kuvia ottamatta. :nolo:

Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

1.4.2013 19:05

Harmittaa kun ei ole kevaria :/ ja koeviikko :paha:

Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

1.4.2013 19:48

Retroilija kirjoitti:Nyt ärsyttää harvinaisen paljon ton mopon valot. Täräytän tulille ni takavalo ja mittariston valo ei kumpikaa toimi. Tuun kiesiltä ja parkkeeraan mopon ni ne alkaa palaa. Just pääsen mumisemasta itelleni "no ny ne perkele alko palaa ku kiesi loppu" ni ne sammu taas. Huomenna maski helevettii ja kosketushäiriöö ettimää.


Sama juttu.. Etuvalo ei toimi ollenkaan, välillä välähtelee joku valo. Pari viikkoa sitten purin koko keulan, kävin liittimet ja johdot läpi muttei löytynyt vikaa. Pitää katsoa joskus uudestaan kun ehtii.

Eipä ole onneksi poliiseita näkynyt kun joskus illalla on pakko ajaa. Parkki sentään palaa..

Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

2.4.2013 7:59

Eipä tuo pösön paska suostunu käyntiin.lähtemään.. Kolmella tulpalla kokeilin eikä lähteny. Taida ees kipinää antaa, ainakaan en huomannu ku piti tulppaa pyttyy vasten ja nykäs polkimesta.. Pitää koulun jälkeen kahtoo, onhan tossa melkeen kuukaus takuuta vielä jälellä..

Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

2.4.2013 13:08

Jahas huollosta soittivat ja maahantuojan mukaan tuota mopoa ei ole olemassakaan.. :eek: Tarttesvat ton pakokaasunkierrätyspaskaventtiilihärpäkkeen takia sitä, eikä täsmää mopon rungossa ja rekisteriotteessa olevat myyjän eikä maahantuojan tietoihin... :eek:

Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

2.4.2013 15:40

Tällä hetkellä ärsyttää yksi motot.netin käyttäjä! :x Olin ostamassa häneltä tyhjennettyä vakioputkea Derbiin. Hinnaksi sovimme 40e + postikulut tulisivat minulle. Yhteystietojen yhteydessä laitoin asiallisesti viestiin, että kirjoittaisi paketin kylkeen, että "paketin sisällön saa tarkistaa ennen maksamista". Tämä sen vuoksi, että ei tule maksetta 50e vaikkapa tiiliskivistä. Noh, kaveri sitten jotenkin asiasta tympääntyi. Laitoin viestiä, että joko paketti on postitettu, johon kaveri vastasti, että aikoo jättää paketin lähettämisen välistä, sillä pelkää minun jättävän paketin postiin, jos tarkistan paketin sisällön, ja havaitsen aivan pikkiriikkisen naarmun ! :seko:

Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

2.4.2013 16:58

Eli tod.näköisesti siellä ois ollu putki, joka on aivan naarmuilla ja lommoilla :seko: :lol:
Mistä sitä ikinä tietää ;)

Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

2.4.2013 17:23

Ärsyttää se että juuri takajarrun sain kuntoon ja nytten etujarru ruvennu v'ttuileen :nörtti:

Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

2.4.2013 17:34

Software kirjoitti:Tällä hetkellä ärsyttää yksi motot.netin käyttäjä! :x Olin ostamassa häneltä tyhjennettyä vakioputkea Derbiin. Hinnaksi sovimme 40e + postikulut tulisivat minulle. Yhteystietojen yhteydessä laitoin asiallisesti viestiin, että kirjoittaisi paketin kylkeen, että "paketin sisällön saa tarkistaa ennen maksamista". Tämä sen vuoksi, että ei tule maksetta 50e vaikkapa tiiliskivistä. Noh, kaveri sitten jotenkin asiasta tympääntyi. Laitoin viestiä, että joko paketti on postitettu, johon kaveri vastasti, että aikoo jättää paketin lähettämisen välistä, sillä pelkää minun jättävän paketin postiin, jos tarkistan paketin sisällön, ja havaitsen aivan pikkiriikkisen naarmun ! :seko:


Mm.. Itsellä melkein sama tarina, paitsi että kyseisten pyyntöjen jälkeen sai muutaman kuukauden odotella ja hän tokaisi että ei ole löytänyt sopivaa pahvilaatikkoa.

Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

2.4.2013 18:14

Vituttaa joku bemarikuski joka tuli äsken risteyksessä suoraan eteen.. Oli onneksi kuiva tie että sai pysähtymään äkisti. :roll:

Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

2.4.2013 22:03

Alkaa pikkuse ärsyttämään kun ei tunnu kelpaava hiukan vanhempi mopo kellekkää! :paha:

Re: Ärsyttää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

2.4.2013 22:23

Harmittaa kun pitää vielä heinäkuuhun asti mopoilla.