Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Ajovalot/valomaskit ja muut valaisimet

23.9.2013 19:30

Mitä varten v-face led maskissa ne ledit on? Eikös ne toimis aika hyvin vilkkuina?:D (ellei ne ole tarkotettu jo vilkuille):D

Re: Ajovalot/valomaskit ja muut valaisimet

23.9.2013 21:41

Koristeita ne vaan on.

Re: Ajovalot/valomaskit ja muut valaisimet

25.9.2013 22:39

Mikä v***u on parkki valo? Mulla on v face ja roeju mrt mut en tiiä mikä hitto se on:D

Re: Ajovalot/valomaskit ja muut valaisimet

26.9.2013 7:33

Sellanen pieni polttimo sen "pääpolttimon" lisäksi.

Tässä esimerkki autosta parkit päällä:
Kuva

Re: Ajovalot/valomaskit ja muut valaisimet

26.9.2013 20:54

tietääks kukaa mistä sais racetechin v-face valomaskin umpion ostettua? ku mulla nyt loppukesästä suli iha kunnon reikä sinne umpion kattoo :lol: nii en viittis koko maskia ostaa ja irrottaa siitä umpiota :D

Re: Ajovalot/valomaskit ja muut valaisimet

27.9.2013 8:10

Eipä noita oikein erikseen saa, ellei joku yleismallinen umpio ole kyseessä.
Hiukan samanlaisia on Polisportin maskeissa, mutta tuskin käyvät suoraan.

Re: Ajovalot/valomaskit ja muut valaisimet

28.9.2013 17:04

Miten parkkivalo olisi järkevä laittaa? Virtalukossahan on 3 aSentoa, off, valot pois, valot päällä. Millä taktiikalla parkkivalon sais palamaan tohon virtalukon ''valot pois" kohtaan?:)

Re: Ajovalot/valomaskit ja muut valaisimet

28.9.2013 17:56

Iihan simppelisti kattelet virtalukosta johdon johon tulee virta valot pois-asennossa ja siihen kytket rinnan parkin.

Re: Ajovalot/valomaskit ja muut valaisimet

2.10.2013 18:59

Tuli pösöstä umpio tummennettua. 8-)
Kuva

Ja tänään lopetti aamulla lyhkäset palamasta ja iltapäivällä sit pitkätkin, syynä oli:
Kuva
Lasi oli ihan irti, hipas vaan ni se putos pois.. Että semmosta laatua noi Sparen wnb kenoni halokeeni polttimot.. Tosin olipa toi tuolla jo toista kuukautta..

Re: Ajovalot/valomaskit ja muut valaisimet

6.10.2013 13:16

Oon laittamassa yamaha dt:see polisporti mmx maskii nii mitä mun pitää tehä et se menee siihe pitääkö mun sahata töötti tai jotai?

Re: Ajovalot/valomaskit ja muut valaisimet

6.10.2013 21:44

Töötille joutuu tekemään uuden kiinnikkeen, jos irrotat sen telineen, johon vilkut ja alk. peräinen maski kiinnittyvät ;)

Näin ainakin muistelisin, melkee 2 vuotta siitä jo on ku maskia detsiin vaihoin :D

Re: Ajovalot/valomaskit ja muut valaisimet

7.10.2013 21:50

Meneekö v-faceen ilman ongelmia 60/55w polttimo?

Re: Ajovalot/valomaskit ja muut valaisimet

7.10.2013 22:26

Menee. Alkuperäinen polttimo näkyy olevan HS1-kannalla (35w) joka on käytännössä identtinen H4:n kanssa, ainoa pikkuero on polttimonkannan leveän nastan leveys joka on HS1:ssä 12mm ja H4:ssä 10mm.

Re: Ajovalot/valomaskit ja muut valaisimet

15.10.2013 14:18

mitenkäs toi v face menee derbi drd pro:n sähköihin kiinni ? suoraan liittimillä vai tarvitaanko jotain h4 kantoja tai vastuksia? kiitos jo etukäteen :D

Re: Ajovalot/valomaskit ja muut valaisimet

15.10.2013 16:58

Juu, elikkäs ostat vaikka Motonetistä H4-kannan, leikkaat vanhan kannan irti ja sitten yleismittarilla kattomaan mistä johdoista tulee pitkät ja lyhyet. Sitten vaan maskin mukana tulevasta ohjeesta katot mikä johto kytketään mihinki kannan johtoon.