Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Virtuaalituunaus #4

18.4.2012 17:36

P1ty: En tiedä, voi tuo ollakkin jostain sun työstä. Googlettamalla vaan löysin tuollasen etukatteen, niin ajattelin ottaa sen siitä. :) Näytti aika paljon minun mielestä Xtremen etukatteelta :eek: Mutta joo, miten haluat? Voin mä kyllä poistaakkin tuon :)

Re: Virtuaalituunaus #4

19.4.2012 18:46

Derbi Husaberg Xtreme Sm

Org:
Kuva

Hused:
Kuva
Luvat koneen käyttöön kysytty Tempetsonilta!

Myöhemmin mahdollisesti sama tarrasarjan kanssa ;)

Kommenttia! 8)

Re: Virtuaalituunaus #4

20.4.2012 23:47

Derbi DRD :) kommentia? :D
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Virtuaalituunaus #4

21.4.2012 10:28

Aika kermasen näkönen^ 8)
Löytäiskö joku jonkun Orion-mopon kuvan jostain netistä, kun en ite löytänyt..Ja valkosella taustalla..? Olis tarkoitus vähän sitä muokkailla :)

Re: Virtuaalituunaus #4

21.4.2012 11:34

Siisti työ saatu pienillä muokkauksilla jos kyseessä tämä kuva

Re: Virtuaalituunaus #4

21.4.2012 18:16

Ton__ kirjoitti:Siisti työ saatu pienillä muokkauksilla jos kyseessä tämä kuva

juu se se on :D

Re: Virtuaalituunaus #4

22.4.2012 12:11

Tein tuollaisen tuunauksen, missä oli aihiona Aprilia SXV550 joka on siis alkuperäisenä tällainen : http://www.roadsidemotorsports.com/imag ... 1997_1.jpg
Ja pienen muokkailun jälkeen siitä tuli tällainen:
Kuva

Olen tehnyt näitä jo muutaman kun olen yhdellä toisella foorumilla pyörinyt, mutta tämä on ensimmäinen julkaisukelpoinen työ :lol: Vai onko? Saisko kommenttia PALJON, niin tietäis mitä kehittää jatkossa. Muokkaan näitä siis Gimp 2:lla

Re: Virtuaalituunaus #4

23.4.2012 7:16

Eihän tuossa ole muuta tehty kun värittelyä ja änkkä vaihettu.. :roll: Täällä ei kannata pyöriä siinä toivossa että saisit kolmea kommenttia enempää kuviin. :lol:

Re: Virtuaalituunaus #4

23.4.2012 16:55

Ollaanpas täällä vieraanvaraisia :D

Re: Virtuaalituunaus #4

25.4.2012 18:54

tässä ois kaksi versiota Derbi DRD Evo:sta :D
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Virtuaalituunaus #4

25.4.2012 22:37

Änkkä iha helvetinmoine mötikkä ja iskari puuttuu, eimullamuuta ;)

Re: Virtuaalituunaus #4

25.4.2012 23:39

Ka$a kirjoitti:Änkkä iha helvetinmoine mötikkä ja iskari puuttuu, eimullamuuta ;)

tossa on iskari :D :D

Re: Virtuaalituunaus #4

25.4.2012 23:50

Olisko täällä senverran taitavaa porukkaa että voisi tehdä mulle mallin miltä DRD pro näyttäisi jos maalaisi pari osaa punaisella. Kuvasta katsottuna tuo takakatteen vieressä oleva muoviosa jossa on noita ympyröitä niin ihan perus kiiltävällä punaisella, sitten etukatteen vasen alareuna jossa on kiinnike (hieman harmaampi on se alue jonka maalaisin kuin muu kate koska se on maalaamatonta muovia) ja sitten jos vielä osaisitte niin jarrulevyjen keskiöt. Tulipas sekavaa tekstiä, mutta olisin todella kiitollinen jos joku viitsisi edes yrittää, itsellä ei taito riitä :) :) :)
Kuva

Re: Virtuaalituunaus #4

26.4.2012 15:00

Hancock_ kirjoitti:
Ka$a kirjoitti:Änkkä iha helvetinmoine mötikkä ja iskari puuttuu, eimullamuuta ;)

tossa on iskari :D :D

nokatosperkele eipä tuu linkkuun kiinni, btw voi olla jännä matkustajalla ku ketjut menee noin :o

Re: Virtuaalituunaus #4

26.4.2012 23:47

Antt-i- kirjoitti:Olisko täällä senverran taitavaa porukkaa että voisi tehdä mulle mallin miltä DRD pro näyttäisi jos maalaisi pari osaa punaisella. Kuvasta katsottuna tuo takakatteen vieressä oleva muoviosa jossa on noita ympyröitä niin ihan perus kiiltävällä punaisella, sitten etukatteen vasen alareuna jossa on kiinnike (hieman harmaampi on se alue jonka maalaisin kuin muu kate koska se on maalaamatonta muovia) ja sitten jos vielä osaisitte niin jarrulevyjen keskiöt. Tulipas sekavaa tekstiä, mutta olisin todella kiitollinen jos joku viitsisi edes yrittää, itsellä ei taito riitä :) :) :)


Kuva