Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Virtuaalituunaus #4

20.11.2014 17:50

aamojj_ kirjoitti:Täytyy tähän väliin sanoa että kuulostaa toi AceFin:in menetelmä melkosen monimutkaiselta.
Sanotaan nyt näin, että se on helppoa kun sen osaa. Eihän photoshoppaamisessa ole yhtä ja oikeaa tapaa. Suurin työvaihe näissä on aina alueen valitseminen.
aamojj_ kirjoitti:Ja näin omasta mielestä toi "harmaa" runko on realistisemman näkönen kun ihan tollanen sysimusta. Jos siis oikeasti maalaa. Ehkä hitusen tummempi olis optimi.
Samaa mieltä. Tuollainen musta niin kuin minun editissä ei ole täysin realistisen näköinen, mutta joissain tapauksissa ainakin omaan silmään sopii silti paremmin. Ja kuten sanottu, tuossa mun muokkauksessa jäi kyllä rungon muodot vähän turhan pimeäksi, mutta en tallentanut .tiffiä joten olkoon.

Re: Virtuaalituunaus #4

20.11.2014 23:11

Joo, ei toki vaikeeta mutta näin ajankäytöllisessä mielessä epätehokasta :lol:

Ja juuri näin, tapoja ja tekijöitä löytyy joka lähtöön.

Re: Virtuaalituunaus #4

30.11.2014 17:00

Kuva
Antakaas mielipidettä pari kuukautta sitten väsätystä derbiilistä :)

Re: Virtuaalituunaus #4

2.12.2014 0:04

Voiko joku tehdä tästä hienon tälleen "virtuaali tuunaamalla" kun en itse osaa ja pitäisi jotain tehdä tälle talven aikana ;3
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Virtuaalituunaus #4

2.12.2014 1:20

nimetön.png
tossa joku nopee tehty paintilla
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Virtuaalituunaus #4

4.12.2014 20:40

Laitetaas nyt tännekin kun tuli innostuttua tuosta mopotuningin photolabista :P
Kuva

Re: Virtuaalituunaus #4

20.12.2014 16:25

http://aijaa.com/3JWkGM tollasen väsäsin kännykällä :idea:

Re: Virtuaalituunaus #4

21.12.2014 0:58

Weera vaihtaa väriä,
nyt osaajat osaa ja modatkaa pyörän kaikki katteet mustiksi, svingin tarra kans. maskiin voi jättää ton numeropohjatarran ;)
Kuva

lisäksi tarrat tulee muttumaan ja suunnitelmat on auki mutta sellasta vois kokeilla näitten alkuperäisten tarrojen kaavalla/tyylillä tähän etukatteeseen että kate musta, tarran värit valkonen kulta hopea ja musta, yammun logo sais olla kultanen ja sama toi wr.
vapaasti saa sovitella värejä ja useampi vaihtehto ideakuva auttais asiaa ;)
Kuva

KIITÄN ETUKÄTEEN!

Re: Virtuaalituunaus #4

21.12.2014 1:33

Tässähän näitä. Mun mielestä parempi ilman tarraa swingissä, tiedä sitten minkälaisen siihen haluaisit (nyt tuli väärän mallin tarra :D). Myös valkoista vois jättää enempi, kuten ekassa ehotuksessa on. ;)

Kuva

Kuva

Kuva

Re: Virtuaalituunaus #4

21.12.2014 1:54

valkoista tulee tarrana takakatteisiin ja muuallekkin, swingin maalaus mustaksi ja siihen valkoinen tarra on kans pyörinyt päässä, ainut vaan että juuri vaihdoin swinginlaakerit eikä mielenkiintoa irroitella uudestaan :roll: kaikki vielä auki kun katteet ovat vasta matkalla jenkeistä.. etupumputkin voisi anodisoida kultaisiksi ym 8) onnistuisiko tuosta etukatteen tarrasta tarkempia modauksia?

Re: Virtuaalituunaus #4

21.12.2014 2:15

Tuo sun lähtökuva on resoluutioltaan niin pieni ettei oikein tahdo onnistua.

Tuossa nyt nopeesti "tarkennettu":

Kuva

Re: Virtuaalituunaus #4

17.1.2015 15:15

neossii vois muokata turkoosit vanteet ja mustan keulan (:

http://olx.hu/hirdetes/50-cm3-es-yamaha-neos-mbk-ovetto-robogo-megbizhato-strapabiro-ID2kU1x.html

Re: Virtuaalituunaus #4

18.1.2015 13:12

Muokkasin eri kuvaan
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Virtuaalituunaus #4

1.2.2015 1:01

Vapaat kädet :D
Kuva
Viimeksi muokannut Nialx päivämäärä 3.2.2015 20:13, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Virtuaalituunaus #4

2.2.2015 12:04

Voisko joku tehä jotain mun pösölle , tarkoitus käyttää ruiskulle ja muutenki vähän laitella. Niin oisko kellään ideoita? :roll:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.