Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

12.4.2012 20:49

Kannattaa ostaa vaikka tuommone kymco niinku mulla oli, nauratti vaa jos vaikka kaveri heitti ryllät sillä tai ite kaatu, ei ois haitannu vaikka joku ois käyny potkimassa jokasen katteen hajalle. :lol: Löytyy myös aina tarpeelliset hätävilkut. ;)

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

12.4.2012 21:00

Mulla ei ollu sitä pulttia siin ties kuinpitkään aikaan derbissä. Kävin lopulta westmackiltä hakemassa, 18€ makso yks pultti : D Muistaakseni jossain sanoivat, että ne ohjaustangon laakerit joutuu kovemmalle rasitukselle ilman sitä. Sen verran tiukasti oli t-palat kii pumpuissa ettei niistä ois kovin nopeesti ironnu ja onneksi ei ironneet.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

12.4.2012 21:48

Oli omalta parkkiruudulta heitetty mopon katteet ja runko tielle. No, nostin takas parkkiruudulle (muutenkin paskana katteet) ja kattellaan jos uskaltaa uudestaan heittää niin pääsee ostamaan uutta katesarjaa mulle. :D

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

12.4.2012 22:00

ai siis mitääh? runko ja katteet? :lol:

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

12.4.2012 22:03

Jep ja varikoppa. Tais olla ainut mikä meni paskaksi niin kiksi. :lol: Ja vielä aidan yli heitetty, eli ei varmasti itsestään liikkunut tai no ei runko muutenkaan. :D

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

12.4.2012 22:04

no huhhuh mitä touhua :D

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

12.4.2012 22:38

Jep joillain leikkaa. :lol:

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

13.4.2012 12:30

Itellä viime syksynä oli poljettu tulppaa märäksi niin ahkerasti että männänrenkaatki solmussa. Uudella männällä ja parin tunnin työllä siitä selvittiin..

Poliisille tein rikosilmoituksen koska koulu ei alkanut yhteistyöhön asian selvittämiseksi.. Ei edes voinut kertoa ketä siellä mopoparkissa liikkunut valvontakamerakuvien perusteella -.-
Puhumattakaan sitten siitä että poliisia olis kiinnostanu.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

13.4.2012 15:12

muhis kirjoitti:Oli omalta parkkiruudulta heitetty mopon katteet ja runko tielle. No, nostin takas parkkiruudulle (muutenkin paskana katteet) ja kattellaan jos uskaltaa uudestaan heittää niin pääsee ostamaan uutta katesarjaa mulle. :D

Että mitä? Koko mopo palasina siinä vai mitä vittua?

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

13.4.2012 15:20

Siis piti slaikkaan vaihtaa runko että saa kilpiin, niin vanha runko oli tossa parkissa ja katteet kun oli illalla tarkoitus laittaa kiinni. Niin päivän aikana kun olin ulkona niin osat lennellyt. Oli vielä viimeyönä autosta viety bensatkin. Moottoripyörään ei näköjään ole uskaltaneet koskea. :)

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

13.4.2012 20:27

Pihalla oli varmaan käyny kova kuhina :D

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

15.4.2012 20:40

Joillakin on näköjään pokkaa, tänään tuli mukava yllätys vastaan ja huomasin että uusien vilkkujen johdot oli menty poikkasemaan. Ilmeisesti joku oli nyt edellisenä yönä käynyt meidän aidatun pihan etuterassilla (Asun siis rivarissa.) käynyt saksimassa johot poikki, koska oli niin siistit jäljet kyseessä että ei ollut hankautunut mihinkään tai muuta, ja vielä eilen toimi kun tarkistin.
Onneksi sentään mitään ei tarvinut ostaa uutta mutta menihän siinä päälle tunti aikaa hukkaan pistellääkseen johtoja uudestaan kiinni.

Onse kyllä kumma kun ei edes omalla tontilla saa pitää mopoja ilman pelkoa että joku menee paskaksi.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

15.4.2012 22:01

Etkai asu Hervannassa tai Korsossa? :D

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

15.4.2012 22:15

Väärin, Mäntsälässä.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

9.5.2012 21:40

Mitenkäs usein teiltä pöllitään venttiilihattuja? Varmaan pitäis ostaa mahdollisimman rumat venttiilihatut ja pistää jotain mobilin rasvaa tai vaseliinia niihin päihin? :seko: