Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

4.12.2012 17:45

Niin sitä itekkin olin vähän että kateellisia vaan on :lol:

mutta ei tuo silti kovin kivaa oo vois vaikka pitää turpansa kiinni vaihteeks tai pitää ajatuksensa pään sisällä :D

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

4.12.2012 18:01

Käy näyttää niille vyötä saunantakana. Iloiseksi tulet varmasti

Olen iloinen

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

4.12.2012 19:02

No itellä lähti nyt kesällä kuusaan keskustassa moposta kilpi , en tiiä kuka sitä halus :lol: :lol:

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

11.12.2012 22:56

Tänään lähti CDI-boksi koulupäivän aikana :paha:

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

11.12.2012 23:15

Kuka helevetin perkele kössii CDI-pokseja?

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

11.12.2012 23:22

Ei helvetti nyt oikeesti :roll:

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

11.12.2012 23:41

Jos Riejun CDI-boksista puhutaan niin en ihmettele että lähti rosvon matkaan, ovat sen verta arvokkaita jos sattuu vähän harvinaisempi boksi olemaan kyseessä.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

13.12.2012 23:06

Itteltäni oli bensaletku vedetty pois, mutta onneksi muutama kaveri sen huomas kun tuli liikuntahallilta koululle ja laitto hanan kiinni. Ihan mukava läntti oli kumminkin ehtiny tiputtaan. Ja viimesin oli että takavilkut oli potkittu hevon helvettiin, tekiä on kyllä selvillä. Ja keväällä kun taas alkaa kulkeen mopolla koulussa, ja jos se jannu vielä kajoaa mun mopoon, niin alkaa lätty lätistä.
Pistää niin vituttaan tommonen :paha:

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

14.12.2012 18:30

Tänään sitten joka kusipäähomo oli käynyt katkomassa vähän Riejun valojen johtoja.
Perkele tollasia kusipäitä kun täytyy käydä tekemässä ilkivaltaa toisten mopoihin.
Ja sitten pakoputkeen oli tungettu jotain ja ihmettelin sitä siinä pihalla kun on niin laiska kiertämään mitään ja kohta kuulu blop ja jotain lensi änkästä.
Todella mukavaa alkaa korjailee tollasia johtoja kun ei satu ole lämmintä tallia.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

15.12.2012 1:40

Pakkasessa varsin vittumaista hommaa kyllä.. Tommosta en kyllä tajua, että rikotaan mopoa hyötymättä itse mitään. Osien varastamisessa voi sentään olla jonkinlainen idea, joko saada rahaa tai omaan mopoon varaosa. En siis tarkoita ettäkö todellakaan hyväksyisin kyseistä toimintaa, mutta siinä sentään varas hyötyy.. Rikkomisessa ei sekään hyödy.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

15.12.2012 1:58

Mulla on ollu mopo käyttökelvottomana jo tiistaista vaikkei tarvis ku vähä pensaletkuu siirtää ku ei jaksa mennä pakkasee ja lumisateesee :lol:

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

16.12.2012 2:16

Joo tosiaan oli riejun boksi kyseessä. Lumisateessa ihmettelin puolisen tuntia ja poljeskelin, vietiin sitten autolla kotiin se niin siellä vasta huomasin että nyt on muuten penkki irti... :x Rehtorin kanssa kävin puhumassa asiasta kun meidän koulun parkkipaikalta lähtee yleisestikin ottaen aika paljon mopoista tavaraa, ihan asiallisesti kysyin että voisko sinne järjestää jotain valvontaa tai pitää niitä jossain muualla (parkkipaikka n. 50m koululta, pihalla ei saa pitää vaikka siellä on kameratkin) ja rehtori vastasi tähän vaan että: "Jos haluaa ettei mitään varasteta, niin sitten pitää tulla kävellen." Mun mielestä ei hirveän hyvää toimintaa rehtorilta :paha:

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

16.12.2012 2:48

Harvinaisen kusipää rehtori kyllä, sama ku jollekki raiskatulle sanois että mitäs et pysyny kotonas vaan lähit baariin -,-

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

16.12.2012 12:38

Käys neppaamassa rehtorin autosta ikkunat rikki ja sano sama asia sille mitä se sano sulle :D eivaan, en ymmärrä tollasta et opettajat ei suostu tekemää mitään sen etteen ettei oppilaitten mopoja rikottais. :eek:

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

6.1.2013 22:47

Pistää sapettaa tommoset reksit. :paha:
Itelle ei onneks oo muuta viel tapahtunu ku kavereilta jotain tulpanhattuu irti ja peilin kääntelyy yms.