Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

22.11.2012 23:03

No töötin katkasija alas ja kivi siihen väliin.
Mutta elä kehtaa mennä kenenkään toisen mopoa räpeltämään. Todella lapsellista ja tyhmää touhua.
Itse saatan vetää pultit siitä kun joku mielestäni asiaton edes oleilee mopoparkissa. Ja arvatkaapa kun oli tämä töötti jekku mulle tehty. Sain pienimuotoisen kohtauksen.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

22.11.2012 23:12

No eipä itteä nyt kovin paljon harmita, jos joku siellä oleilee tai laittaa mulle tööttiin kiven. Ehkä pikemmin naurattaa kokojuttu eniten :lol:

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

23.11.2012 0:05

Jos se koko vuoden jaksaa naurattaa nii vois olla syytä mennä terkkarille. Kilventelineiden vääntelyä, tööttijekkuja, tappokatkasija pohjaan(esim. DT), kiviä tankkiin ja muuta sellasta kyllä tapahtuu paljon. Mun kouluissa ei sellasta oo paljoakaa, mitä nyt Derbistä laitettu vaihde päälle ja Yamahan änkkään pullo :lol:

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

23.11.2012 16:18

No ei se ole nii justiinsa, ei se pikkujekku tööttiin ole paha. Tietty jos enemmän aletaan tekemään, nii sitte. Sitte taas nuihin muihin, mitä luettelit nii sitte se mennee jo liian ylitte.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

24.11.2012 13:59

Tööttijekkua on yritetty monesti, aina olen huomannut ennen käynnistystä. Todella kypsää touhua :roll:

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

1.12.2012 1:29

Eilen oli se korvaus ilman letku repästy irti siitä tankin korkista ja heitetty parin metrin päähän moposta sekä tulpan hattu nostettu ettei lähtis käyntiin, tosin huomasin vasta parin tunnin päästä että tulpan hattu oli nostettu ja laitoin vaan takas paikalleen eli toimi ihan normaalisti kumminkin, tais pila toimia vähän huonosti.. :D

Ei tässä mitään se vaan vähän huolettaa että oli eka päivä kun tulin kouluun mopolla niin heti jotain pientä näperrystä. joutuuko tämmöstä sitten kestämään seuraavat vuoden kun tuolla mopolla huristelee.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

1.12.2012 1:41

Jätä jonkun kaverin pihalle joka asuu lähellä koulua. Esim. itse asun n. 50m päästä koulussa ja koulussa oli moporatsia niin meidän pihalla oli vissiin 10 viritettyä mopoa ja pari vakio skootteria oli koulun pihalla :lol:

Jos kaverit ei asu koulun lähellä, jätä johonkin pienen tai rauhallisen kaupan tms. takapihalle, jossa tiedät ettei ole paljoa liikettä.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

1.12.2012 2:33

Tai koittaa tehä samallain, kun esim mun vanhassa koulussa, eli ei saanu välkällä mennä mopojen luo ;) oli ihan hyvä, itelle ei tehty mitään ilkivaltaa

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

1.12.2012 14:12

Vähän huono kun ei oikeen asu kavereita lähellä koulua ja sitten lähin joku parkkis mikä siellä olis niin on k kaupan piha ja sinne taas kaikki ryntää välkällä joten ei ole kovin rauhallinen paikka...
Tota vois kyllä ehottaa jonnekkin ettei koulupäivän aikana sinne mopojen luo sais mennä varmaan vähän niikun kaikille parasta ettei tarvitse pelätä niitten puolesta :)

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

1.12.2012 14:14

Osta mopoosi varashälytin :D
20e maksaa.
Käyttäjä Sylin_teri myy niitä mutta nyt ei ole kyllä vastannut vähään aikaan viesteihin :// kuitenkin ilmoituksessa on video josta näkee sen herkkyyden

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

1.12.2012 15:55

Ota selville kuka noita "piloja" tekee jos useasti alkaa tulemaan kaikennäköistä. Käyt vähän juttelemassa ;)

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

1.12.2012 16:14

Riippuu vähän millanen tyyppi on.. :D 184 senttisenä ei kovin moni oo tullu "juttelemaan" :lol:

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

1.12.2012 16:32

Kyllähän sitä voi "jutustella" isompienkin kanssa. Mutta itellä käynnístettiin mopo koulun pihassa kun avain oli katkennut virtalukkoon, ja sai virrat päälle vaikka ruuvarilla. Kyllähän se tuppasi vituttamaan kun katoin että oma mopo käynnistyy koulun mopoparkissa.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

2.12.2012 1:28

Jippeyee kirjoitti:Osta mopoosi varashälytin :D
20e maksaa.
Käyttäjä Sylin_teri myy niitä mutta nyt ei ole kyllä vastannut vähään aikaan viesteihin :// kuitenkin ilmoituksessa on video josta näkee sen herkkyyden

toi varas hälytin on kyllä kieltämättä aika houkutteleva :D onkohan vaan liian herkkä sitten joku hirvee lumisade ja tuuli vähän heiluttaa mopoa niin varsahälytin laukeaa..

Ja mulla on kyllä aavistus ketä näitä piloja tekee ja kun itekki oon sen vähän päälle 185cm niin nää tyypit ei oikeen uskalla itekseen tulla mulle aukoo päätään vaan on just aina niin että kun niille sanoo jotain nii sieltä tulee 15 muuta sen "kaveria" mun perään ja se ei taas ole kovin kivaa.... kokemusta valitettavasti on

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

2.12.2012 1:44

Käsittämätöntä touhua :roll: Siellä herrojen kaupungissa elää varmaan opettajat pää perseessä? Luulis että mopoparkkiin voi hommata kameran, meilläkin oli vaikka yläastettani ympäröi pellot traktoreineen, metsät jne eli koulu sijaitsi "landella" .