Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

18.7.2012 14:20

Viikonlopun aikana ilmestynyt naarmuja kolmeen vasemman puolen katteeseen ja 10+cm halkeama lampunkatteessa! :paha: Vituttaa kun kukaan ei tunnu tietävän asiasta mitään. :(

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

22.7.2012 1:10

kiva oli lähteä kotia päin kaupungista kun olin tossa jazz festareil ni 12 yöllä joku oli vetäny sivareilla mun kaasuvaijerin poikki :( no huomas et oli kyllä vajaata porukkaa ku oli vetäny sen ihan siitä kaasukahvan jälkeen että nyppimällä pääsin 6 km matkan kotiin :lol:

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

22.7.2012 3:37

jonssa kirjoitti:olin tossa jazz festareil

jonssa kirjoitti:joku oli vetäny sivareilla mun kaasuvaijerin poikki


Minkähänlaista porukkaa siellä on ollu liikkeellä? :lol:
Nojoo eipä tuo oo naureskelun asia. Just tollanen osa vielä paskaksi mikä ei oo aivan halpakaan ja välttämätön että pääsee liikkumaan. Tulpanhattujen pölliminen vituttaa, muttei varmaan kenenkään päivää pilaa, veisivät mielummin niitä kuin hajoittaisivat omaksi ilokseen toisten mopoja.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

22.7.2012 14:58

Kaverin näyttely roxista revitty etukate irti, letkuja ja sun muuta puukolla paskaksi, jäähytysnesteet valutettu ja yritetty saada ruuvimeisselillä auki. Samalla sitten rattilukkoa potkittu paskaksi, joten tanko vinossa kun ajaa suoraa. on tuo ku jättää kaketsulle pariks tunniks moponsa vartioimatta nii heti tapahtuu.. :s

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

23.7.2012 1:09

Minkähänlaista porukkaa siellä on ollu liikkeellä? :lol:



No ihan perusporilaista kun kolmelta kaverilta pöllitty mopot viikon sisään :roll:
ja toi kaasuvaijerihan maksaa sen 20e mutta sain kaverilta vitosella :D
ja siis rattilukossahan oli että ties olivatko aikoneet varastaa mutta oli suivaantunu siitä kun oli ollut rattilukossa ja pistäneet takaisin :lol:

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

3.8.2012 2:22

Itteltä on punaset venttiilihatut pöllity ja joku on kaivertanu mun vasempaan etukatteeseen MOI :(
Vituttaa kun ihmiset ei voi antaa toisten mopojen olla rauhassa...

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

4.8.2012 15:56

No minultapa hajotettiin katteet jotka oli n.3 viikkoa aikaisemmin maalattu candy maalilla :paha: Ja sitten on jäähdytysnestesäiliöön kaadettu colaa ja tankkiin porattu porakoneella reikiä ! Kaikki tämä koulun pihalla. Nytten kun Lappeenrantaan muutettiin niin ainoastaan toi "töötti jekku" tehty, tosin töötistä ei ääntä kummoisemmin edes lähde :D sitten jotkut pienet pojat sahas kaverin mopon kilventelinettä, satuin paikalle kaverin kanssa ja otettiin pojat kiinni ja käytiin niitten kotona kertomassa äitille mitä pienet enkelit olivat tehneet. Kaveri sai rahat uuteen kilventelineeseen.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

5.8.2012 1:46

Teitte niille pojille ihan oikeen! ;)

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

7.8.2012 18:31

Isäpuolen veli karkas hullujenhuoneelta, tuli yöllä hakkaamaan ovikelloo ja kössi papiskasta tulpanhatun ja bensatankin korkin sateella.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

7.8.2012 18:49

Mitä ihmettä? :lol:

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

7.8.2012 19:00

Retroilija kirjoitti:Isäpuolen veli karkas hullujenhuoneelta, tuli yöllä hakkaamaan ovikelloo ja kössi papiskasta tulpanhatun ja bensatankin korkin sateella.

You gotta be kidding me :lol: .

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

7.8.2012 19:18

Ei kyllä oo mopoihin kohdistunutta, mutta tänäkesänä täälläpäin on kypäriä pöllitty aika paljon ja kerran keskellä päivää varastettiin yhdeltä tyypiltä skootteri keskellä kaupunkia. Lähdettiin vaan työntämään sitä jonnekkin varastoon piiloon :roll:

Poistettu aiheeseen liittymätön kuvalinkki. Noita on netti pullollaan mutta niitä ei tarvitse tänne postailla.
Vauhtiviivatarra

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

9.8.2012 19:51

Waxon kirjoitti: sitten jotkut pienet pojat sahas kaverin mopon kilventelinettä, satuin paikalle kaverin kanssa ja otettiin pojat kiinni ja käytiin niitten kotona kertomassa äitille mitä pienet enkelit olivat tehneet. Kaveri sai rahat uuteen kilventelineeseen.
Kyllä aivan oiken teitte :) ihmetyttää kyllä tälläinen,kun minua ei ainakaan pienempänä mopot kiinnostaneet piirun vertaa,saati että olisi mennyt rikkomaan niitä. :roll: En sitte tiiä nyky aja penskoista..

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

10.8.2012 19:34

-Aiheesta nousi sen verran kova paskamyrsky taas että parempi ottaa kuva pois.
Tällästä ilkivaltaa täällä :lol:

E: Tarkennetaan että tuo kuva ei ollut mun ottama, en ollut paikalla enkä edes tiedä kuka sen "teki". Joku kaverin kaveri sen oli faceen lisäilly.
Viimeksi muokannut Fooni päivämäärä 12.8.2012 14:18, muokattu yhteensä 4 kertaa

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

10.8.2012 20:05

:lol: :lol: :lol: mitä siellä oikein tapahtuu?? :lol: