Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

21.5.2012 21:20

Öö miten tulpanHATTU kiristetään avaimella? Vai onko se jollan kiristys jutskalla jostain cdin päästä kiinni :s ?

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

21.5.2012 21:56

kuumaliimalla kiinni nii luulis etttei lähe rosvojen mukaa :D

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

21.5.2012 22:10

Mikäköhän ihmisiä siinä kiehtoo kun kössii jotain pikkujuttuja? Se kuumotuksen tunne? Säälittävää, sanoisinko... Onneks mulle on vaa perus kivi töötin väliin juttui vedetty, tosin täälläpäin niin säälittävää porukkaa, ettei saa sitä ees soimaan :lol: Joka sade päivä kyllä pitää ottaa potta mukaan jos ei haluu että se käyään kääntämässä :roll:

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

21.5.2012 22:15

XPSsm kirjoitti:Öö miten tulpanHATTU kiristetään avaimella? Vai onko se jollan kiristys jutskalla jostain cdin päästä kiinni :s ?

Mä kun luulin että siellä on jotkut kierteet millä tulppa laitetaan siihen :D Ko ei oo tullu koskaa vaihettua tulppaa ni oli sellane mielikuva :s

Nii ja ohan toi v*maista ku tungetaan töttiin jotain paskaa, mulla toimi töötti vielä muutama viikko sitten, veikkaan että sinne on menny jotain roskaa noista tikuista mitä sinne on tungettu, ku enää ei toimi.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

21.5.2012 22:46

Se tulpanhattu vaan painetaan siihen tulppaan kiinni ;) . Kerran oli nykästy tulpanhattu ylös tulpasta. Vieressä (ne jotka irrottanu) on ihan ihmeissään että miten mopo lähti käymään :eek:
. Kaupan pihassa sitten kertovat ja kun katon ni ylös se oli nostettu muttei kokonaan irti tulpasta. Fail a bit :lol:

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

21.5.2012 23:09

Pakko myöntää: tungettiin kaverin pakoputkeen joskus syksyllä tammeenterho siihen suulle, niin oli kyllä ihmeissää jätkä ku ei vaa lähteny käyntiin :lol: No siinä sitten naureskeltii ja otettii se veke ;)

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

22.5.2012 7:01

Toi on kyl aina kusipäistä touhuu räplätä toisten mopoja, koittakaa ny vähä alkaa kunnioittaa toisten omaisuut.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

22.5.2012 7:09

Siis kyllähän sen ymmärtää, että kavereille tekee pientä jäynää. :)

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

22.5.2012 11:06

Niiin, ainakin jos ei ite lähde kotia, ja jätä kaveria manaamaan..

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

22.5.2012 13:32

Pien jäynä on ok mut ei kuitekaa ruveta pöllimää tavaroita tai katkoo johtoja tai muutekaa rikkoo mitää. Oon kuullu et joku kateelline on katkonu cdi:n johtoja. menee jo yli...

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

22.5.2012 16:17

Tulppa läks karkuteille. Onneks penkin alla aina vanhat tulpat tallella.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

22.5.2012 22:24

Kaverilta oli katkaistu kytkinvaijeri yläasteen pihassa :x Että voi olla taas fiksua porukkaa.. Omalle mopolle ei tuolla amiksella ole mitään tehty, siellä ei porukka ole kiinnostunut mopoista.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

22.5.2012 22:34

Retroilija kirjoitti:Toi on kyl aina kusipäistä touhuu räplätä toisten mopoja, koittakaa ny vähä alkaa kunnioittaa toisten omaisuut.

Kyllä musta tollanen pieni kavereille tethty pila on ok, ettenkö nyt sanois hauskaa... Kuhan ei nyt oikeesti mennä mitään paskomaan.
Yks mikä on suht perseestä: porukka aina hiplaa pölysii ja likasii katteita ja pyyhkii niitä jotain, niin niihinhä tulee semmost pikku hankaumaa/naarmua :s

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

22.5.2012 22:53

nii ja se ku mankimiehet innoissaan räplää muovista etulokaria, mitä niillä ei satu olemaan :lol:

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

22.5.2012 23:08

Niin ja pahemmin kukaan enään amiksedsa menee niitä räpläämää, pahemmin niitä yläasteeella paskotaan.

Ja just meinasin tuolla kavereille pilailulla, että just joku tulpanhattua ylös tyyliin ja tietenki itse jää siihen viereen ja sanoo sit mitä teki. ;) Oon itsekkin pari kertaa nosta tulpanhattua kaverin moposta ja sanonu sillai että ei lähe ekalla käymään ja kaveri tietenki tohkeissaan, että varmasti lähtee! :)