Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

9.12.2011 17:58

Joskus painetaan mopoista vilkut päälle Sitten klo 15 koulun pihalla kaikuu kiva ääni: tiktaktiktak.. tai painetaan tappokatkaisija päälle (Mopoissa esim. DT joissa sellainen on) ja tietenkin itsetehtyjä muovisia kilventelineitä väännellään. Joskus on valvontakameran edessä koitettu PV:täkin työntää käyntiin omistajan tietämättä ;)

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

9.12.2011 19:28

No mitä tuos nyt on tosta mankista suljettu bensahanaa tosi kiva yllätys kun kierrättää mankia koulun pihas ja kuuluu BOOOOOOOOOOOOOOOooooooooo ja sammuu :roll: ja sitte on vaihdetta pistetty päälle, avattu tankin korkkia ja taiteltu kilpeä aivan suora ja naarmuton mut jonkun idiootin piti sekin pilata :paha: Ja sitten se kaikkista pahin eli joku pölli mun mankin sivukopan, no meni sitte rehtorilta kysyyn nii valvonta kameroista ei näkyny edes mopoa vaikka se on aina ollu koulun mopoparkis :x eikä koulu suostunu korvaamaan koska sitä ei pystytty todistamaan että se olisi koulun pihasta pöllitty. No sitte pari päivää sitte yks kaveri sano et se oli nähny läheisen K-kaupan pihas semmosen sivukopan kolmessa palassa ja kysyin siltä että minkä värinen se oli? Nii se sano et samanlaane ku mun mankis. No sitte kysyyn et otikko mukaan nii se sanoo että ei koska se oli hajalla. Olis siinä vaihees pieni rageface koska epäälen että sen ois saanu korjattua :paha: Semmosta täälä päin :roll:

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

10.12.2011 0:38

Ei voi kyllä käsittää mikä hinku joillakin on rikkoa toisen omaisuutta, mutta niitä idioottejakin valitettavasti löytyy melkein joka paikasta. Itsellä joskus laitetaan vilkku päälle (hui kun on kamalaa) ja joskus tungettu kiviä töötin napin väliin, mutta kun tuo mun töötti nyt toimii niinkuin toimii niin ei siinä mitään. Onneksi nyt tuli lumet ja kylmemmät ilmat niin ei enää melkein kukaan mennä räpeltämään mopoja.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

10.12.2011 12:44

Multa oli syksyllä viety tankinkorkista huohotin :x . Ihmettelin ku ajaessa valu bensaa korkin luonta. Uus sitten makso 40€ prkl :paha: . Uudesta korkista ku katto ni ei se huohotin tiiviste itestään sieltä voinu tippuu :s .

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

10.12.2011 13:49

Noin 10e:llä olisit saanut lukollisen tankinkorkin...

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

10.12.2011 13:50

Siis se korkin letku? Oisko tullu mieleen vaan laittaa siihen uutta letkua tilalle joka maksaa sen 20snt. Tai uus tiiviste siihen ois varmasti maksanut saman verran.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

11.12.2011 23:43

Ei taida olla pelkästä letkusta kyse, siihen ei mitään tiivisteitä kuulu..

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

12.12.2011 20:17

Olen tyhmä, taas.
Mikä pila tuo on, tai siis mikä siinä on ideana, että töötin väliin kiviä? Voisko joku selventää?

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

12.12.2011 20:23

Se, että ne kivet painavat sitä nappulaa ja kun kääntää avaimesta kuuluu siellä koulusta lähtiessä mukava ääni.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

12.12.2011 20:36

Yks poika tuli kouluun ekaa kertaa mopollansa joka on Yamaha DT. Siitä sitten oli painettu tappokatkaisija pohjaan ja sitä se sitten polki kymmenen minuuttia käyntiin ennenkun kaveri huomas että tappokatkaisija on päällä..

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

12.12.2011 20:39

^ toi ei oo varmaa mikää ilkivalta vaan yleinen yamaha pila, onhan tuota tullut itekki painettuu kaverilta ku ollaa oltu valoissa.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

12.12.2011 20:50

Meikäläiselläki aina painellaa jamahasta se tappokatkasija pohjaan, siin on niin pieni se liikekki et joskus se näyttää et ei ois pohjassa ku kattoo. :) Eipä oo koskaa haitannu, yleensä se syy onki siinä ku ihmettelen et miksei ekalla lähe. :lol:

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

12.12.2011 22:49

Meidän koulussa tapahtuu melkein joka päivä että tulpanhatut on irti, penkit irroitettu jos irti menee, johtoja ja kilpiä revitty irti ja joku käy sylkemässä penkeille jne jne... Onneks ei vielä mun skootteriin oo kajottu :)

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

16.12.2011 15:47

Joo elikkä ku mopedi on vähän paskassa niin joku valopää oli keksiny mennä piirtelee siihen . En malta oottaa ku pesee ja näkee ne jäljet . Ja joku toinen idiootti käynny kääntää kilven vituiks oli jo ennestään mutta nyt o katkennu toiselta puolelta :x

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

17.12.2011 0:36

Itse mopo jätetty rauhaan, mut joku oli uusiin ajolaseihin vetäny avaimella tms komean naarmun linssiin :paha: