Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Nolot tilanteet

6.8.2012 4:07

Hahah :) se tunnekun alat tehariderbeillä näyttää mite alakauttanen vääntää ja ketjut pomppaa irti ja kuuluuu " KRÄKS " . Ja tämä tapahtui vielä ydinkeskustassa .. :nolo: onneks sain paikallee !

Re: Nolot tilanteet

6.8.2012 10:15

Jos tää korkki tapahtu iha vasta, nii mitä vittua, sullaha oli nii kiriällä ne ketjut :lol:

Re: Nolot tilanteet

6.8.2012 10:32

Ainoo mikä tossa oli noloo, oli se kun meinasit näyttää miten tehariterpi vääntää.

Re: Nolot tilanteet

6.8.2012 12:30

Ei vaan hän yritti näyttää tehariderbeille miten alakauttanen vääntää.

Re: Nolot tilanteet

6.8.2012 17:33

Hups :D No noloo se on silti :D

Re: Nolot tilanteet

6.8.2012 21:19

Sitä en ymmärrä miten putken alakauttasuus vääntöihin vaikuttaa :lol:

Re: Nolot tilanteet

6.8.2012 22:08

Ajelin mökillä tolla Kiinanihmeellä (ei korttia vielä) siinä sitte löi ylämäessä välivapaan päällä kun olin kääntämässä takas alaspäin, niin eiköhän se siitä ala kaatuun alamäkeen. Senverran jyrkkä se mäki ettei jalka ylttyny maahan ajoissa... Mun tuurilla se lähtee luisumaan alamäkeen kyljellään kun itte makaan ojassa :s Tuloksena vääntynyt tanko, oikean puolen katteiden maalit lähteny (kiinalaiset) ja katkennu jarrukahva... :|

Kaiken huipuksi tällä kyseisellä mopolla ajettu ~100km

Re: Nolot tilanteet

6.8.2012 23:32

Eli sisäänajo suoritettu. (jos tajusit)

Re: Nolot tilanteet

6.8.2012 23:57

MiniMies kirjoitti:Sitä en ymmärrä miten putken alakauttasuus vääntöihin vaikuttaa :lol:


Kylläse antaa enemmän potkua ku ylävääntönen putki ! verrattuna että derbi 60cc & yläkauttanen , ja minä vastassa nii vien keposasti huipuissa / viivoissa. ;)

Re: Nolot tilanteet

7.8.2012 0:53

Joku taas ei tiedä yhtään mistä puhuu. Ei sillä oo mitään merkitystä tehojen kanssa, että mitä kautta se putki kulkee. Mitotuksella on kylläkin.

Re: Nolot tilanteet

8.8.2012 22:24

Tänään illalla kun olin ajelemassa ja päätin sitten lähteä kotia kohti koska kylällä ei ollut ketään.
No lähin sitten risteyksestä kiihyttämään kotia kohti ja kun vaihdoin 5-6 vaihdoin vähän huonosti niin tuli sitten välivapaa :) Voi sitä häpeän määrää kun mun vasemmalla puolella olevalla parkkipaikalla oli kylän baijerilaisia :nolo: (bemareita jos joku ei tajunnu :D )

Re: Nolot tilanteet

14.8.2012 22:50

ehkä noloin oli kun 4 tien risteyksessä oli autoja vaikka kuinka paljon ja juuri kun oli vuoroni ajaa niin kilvetön pv sammu siihen keskelle tietä kun säädöt oli aivan vit*illaan :D

Re: Nolot tilanteet

16.8.2012 9:25

Eilen tankkauksen jälkee ajoin parkkipaikalle puhumaa puhelimee ja aloin kallistaa mopoa, 45asteen kulmassa tajuun et en laittanu jalkaa alas :lol: Siinä oltii sitte, onneks sen sai sentää nopeesti ylös:D
Toinen on sitte nää välivapaat, niitä osaan kans ettiä aikas hyvin :nolo:

Re: Nolot tilanteet

16.8.2012 10:58

Välivapaat itelääki tuntuu pomppaavan vähä liianki usein :nolo:

Re: Nolot tilanteet

16.8.2012 15:02

Välivapata tulee kakspäällä ajaessa vielä enemmän ku pitää melkee tankin päällä istua ja pitäs saaha vielä vaihe kunnolla vaihettua :D

Ja eile oli semmone myötähäpeän tilanne ku kaveri lähti ruuhkasella tiellä lähes vakiolla autoa ohittaan ja vauhtieroa tuskin ees 3kmh ja tulee autoja vastaa ja töötit raikaa :lol: kaveri vielä sano että mee sinäki ohi nii sannoin että en vitussa en saa ku ihmisiä nauraa ja painamaa tööttejä :lol: