Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Nolot tilanteet

25.8.2011 23:33

Skootterimiehii kun oon niin ei tuo mopon käsittely si aivan puhtaasti mene.. Lainasin kaverin mopoo yks päivä kaverilta kesken koulupäivää välkäl, ni si kun vaihdan vapaalta ykköselle ja päästän vahingossa kytkimen liian aikasin ni siihen si sammu.. Ja mopoparkki tosiaan aika keskellä pihaa (Y)

Re: Nolot tilanteet

30.8.2011 21:54

Just äsken sain mopon myytyy mut oli vähä noloo kun hemmetinmoisen rankkasateen jälkee ei meinan lähtee käymää muuten ku työntämällä... Yleensä lähtee laakista viikkojenkin seisonnan jälkee 8)

Re: Nolot tilanteet

1.9.2011 13:24

Yritin lähtee liikkelle nelosella sammu keskelle risteystä (y) :nolo:

Re: Nolot tilanteet

1.9.2011 16:53

heh,just samallain kävi tänään mulle :D Ja eilen samaisissa valoissa oltiin kaverin kanssa ekoina siittä jonosta ja sitten huomasin et yks opettajistani oli vieressä ja sanoin sit kaverille siitä ja sinä aikan oli valot vaihtunu vihreiks ja autojen töötit rupes laulaan ihan kiitettävästi kun vaan oltiin siinä odottamassa ja puhelemassa :D

Re: Nolot tilanteet

6.9.2011 18:23

Just eile liikenneympyräs lähti mopo liikaa kallistumaan ja eikös siinä sit kumossa seuraavaks olla. Kiva keräillä kamoja maasta ja samalla yrittää selittää joillekin autoilijoille, et juu ei täs mitään, kaikki kunnossa :D

Re: Nolot tilanteet

6.9.2011 22:39

Toivottavasti ei käyny pahasti, sulle eikä mopolle :s

Mut joo, itelle kävi tänää liikennevaloissa sillee, et valot varmaan ollu 10sec vihreellä ja sitte kaveri ajaa vierelle ja kysyy et mikä on ku en aja :lol:

Re: Nolot tilanteet

15.9.2011 19:31

Tänään ku olin lähös amiksest, ja mopon kone oli viel kylmä ni olin laittamas ryyppyä, ni enkö sit menny painaa sitä saatanan tööttii :nolo: Sit myöhemmin otin töötistä johdon irti :D

Re: Nolot tilanteet

15.9.2011 20:06

Eniten nolottaa ajamisessa se, kun kiihyttää paikassa missä on paljon ihmisiä ja sitten menee 5 ja 6 vaihteiden välissä olevalle välivapaalle. Tahtoo aina tehdä kyseisen tempun Peugeotissa lämpimällä koneella. Nykyään on onneksi jo oppinut muistamaan sen niin ei niin monesti tarvitse tuntea itseään noloksi, vaikka tuskin se niin nolo asia onkaan.

Toinen nolo juttu oli silloin kun opetteli ajamaan mopolla ja tahto aina kavereitten pihasta lähtiessä mopeti sammahtaa ;) :lol:

Re: Nolot tilanteet

15.9.2011 22:24

^no se vasta on noloa ku se mopo sammahtaa liikennevaloihin :D:

Re: Nolot tilanteet

15.9.2011 23:14

Jep itellä eka päivä liikenteessä niin sammuu valoihin ja sähköstartti paskana :D Poljintahan tässä ei oo niin työntämällä nöyrästi käyntii :D

Re: Nolot tilanteet

16.9.2011 13:18

No eipä hirveästi ole noloja tilanteita sattunut. Kerran bugas vaihteet risteyksessä silleen ettei vaihteet mennyt mihinkään suuntaan. Ja tietenkin 5. silmässä. Siinä koitin sitten varovasti lähteä 5:lla liikkelle niin sammu :D Nopeasti polkasin takasi käyntiin ja sit toimi vaihteet normaalisti. Takana oli ainoastaan joku heppu moottoripyörällä.

Ja välivapaan osaan aina löytää, eipä tuo nyt mitenkään noloa ole kun tapahtuu melkein kaikille usein.

Re: Nolot tilanteet

16.9.2011 23:17

viime talvena liikenneympyrässä tuli peussin kaa vähä testattuu et kuis se perä lähtee alta :D hyvin se lähti ja keskelle sitä saatanan liikenneympyrää lipat :D. no mikäs sen mukavampaa ku kaverit tulee perässä ja ajaa pyörätielle nauraen:D körssä huulee ja peevee pyörätielle. :D nykyää kierrän sen liikenneympyrän mahdollisimman kaukaa :lol:

Re: Nolot tilanteet

19.9.2011 15:10

Viime lauantaina olin ajamassa joskus vähän ennen ilta yhdeksää mopolla. Tuli niin pirun kylmä että oli pakko pysähtyä linja-auto pysäkille lämmittelemään. Sitten kohta huomasin peilistä että takaa on noin 200 metrin päässä tulossa joku skopalla. No minä tietenkin lyön ykkösen silmään ja kaasutan karkuun :D . No olin ajanu joku 50 m niin alko hirvee jyrinä kuulumaan takaa. Ja se "skopa" olikin kevari ja tämä tyyppi kaahaa varmaan satasta ohi ja minä jäin nolona siihen kuin tikku paskaan :D . Ja tänään ajoin vahingossa punaisia päin (en kyllä olisi kerenny enää pysähtyä valoihin).

Re: Nolot tilanteet

19.9.2011 16:53

JustCaus3 kirjoitti:viime talvena liikenneympyrässä tuli peussin kaa vähä testattuu et kuis se perä lähtee alta :D hyvin se lähti ja keskelle sitä saatanan liikenneympyrää lipat :D. no mikäs sen mukavampaa ku kaverit tulee perässä ja ajaa pyörätielle nauraen:D körssä huulee ja peevee pyörätielle. :D nykyää kierrän sen liikenneympyrän mahdollisimman kaukaa :lol:

Tuli muuten tuosta mieleen ku piti testata talvella koulun jälkeen liikennevalojen jälkeen ku olin ekana että miten nitro utii ku lähtee liikkeelle niin saatana meinas napata ympäri ja melkeen kaajuin siinä, sitte siinä oli kaks kaistaa minun takana ja autoiliat ootti 20m päässä sillälailla " :eek: :lol:", ja mie olin siinä väärinpäin että menossa vastavirtaan niin siinä aloin vielä kääntyyn niin siinähän oliki oikeen urakalla jäätä niin vielä suti mutta pääsin silti vähin äänin pois siitä :D

Re: Nolot tilanteet

22.9.2011 19:27

No, kerran aikoinaan kun oli ekana mopona skootteri, näin yhen tytön, jarrutin skoballa oikein "äijästi" hiekalla ja lensin nurin, ja nolotti muuten ihan simona. Tyttö jatkoi matkaansa ja hihitteli siellä..

Sitten myöhemmin, kameliderbillä olen pari kertaa jäänyt risteykseen kun olen 6 vaihteella yrittänyt jatkaa matkaa KAKSPÄÄLLÄ.. Ja tosiaan nää Am6 moottorin välivaihde ongelmat ovat aiheuttaneet monet häpeä hetket. Yhtäkkiä vaan kun menee niin "boooouuuuumm" ja ÄKKIÄ vaihde takas.
Sitte kerra bensasemal, nostin hieman pistoolia muuten hyvin menneen tankkauksen aikana ja "flosh" bensaa lensi joka puolelle.. Noloa.