Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Nolot tilanteet

11.8.2011 1:01

lol miks se piti mainita tohon loppuun? :roll:

Anteeks OT

Re: Nolot tilanteet

11.8.2011 8:49

Marjakiisseli kirjoitti:Mutta viestin ponttihan taisi olla se, että tämä teekolme on jo iso poika ja menee amikseen.


itseasiassa se ei ollu asian pointti. Jotkut ei vaan osaa lukee nii pitää pari kertaa kertoa asiat :lol:


sry OT

Re: Nolot tilanteet

11.8.2011 14:47

tekstihän oli kovinkin selvää :roll:

Re: Nolot tilanteet

11.8.2011 23:45

Asia käsitelty?

Re: Nolot tilanteet

12.8.2011 0:48

Se ku ajelee muis maailmois ja paahtaa täysii stop merkin ohi

Re: Nolot tilanteet

12.8.2011 16:04

^ et ole ainoa, jolle näin on käynyt.
Allekirjoittanut mukaan lukien :D

Re: Nolot tilanteet

13.8.2011 10:56

Mä oon joskus ajanu ajatuksissani punasii päin yöllä :nolo: Onneks ei ollu ketään liikkeellä

Re: Nolot tilanteet

13.8.2011 14:03

Ite ainakin joudun öisin melkein aina ajamaan punasia päin, koska liikennevalot ei huomaa mopoa ja muuta liikennettä ei juurikaan ole.

Re: Nolot tilanteet

13.8.2011 16:42

Ehkä onnistunein välivapaa-ajotus on ollu se ku ajelin ilosesti tossa meijän lähellä sellast pitkää suoraa noin 55 km/h sit katonku siin joku jätkä kävelee kaks naista kainalossa meen siitä ihan vierestä 5->6 vaihteelle armoton välivapaa ja kone huutaa armoa. Nolointa ei ollu se että iski välivapaa vaan se että se jätkä pelästy ja säpsähti niin perkeleesti, eikä tytöt ollu moksiskaa :D.

Re: Nolot tilanteet

13.8.2011 16:50

Persiistä nuo välivapaat. Kaupan eessä eka 4-5 kone huutaa ja sitten 5-6 nätisti meni aluks mut tippuki sitte välivapaalle.. Noh näitä sattuu

Re: Nolot tilanteet

14.8.2011 12:11

Sekin on erittäin hauskaa kun lähet kaupalta ja nostat 2, mutta joudut painamaan kytkitä -> luulet että on 2, mutta se onkin vapaalle tippunut ja kaasu pohjaan :)

Re: Nolot tilanteet

14.8.2011 13:15

Ranzku kirjoitti:Ite ainakin joudun öisin melkein aina ajamaan punasia päin, koska liikennevalot ei huomaa mopoa ja muuta liikennettä ei juurikaan ole.


jepp näin itekkin joudun tekemään kuhan vaan kattoo ettei autoja tuu mistää. Onneks täälä vaan yhet valot koko kylällä :D

Re: Nolot tilanteet

23.8.2011 16:37

Kolmetoista kirjoitti:Mä oon joskus ajanu ajatuksissani punasii päin yöllä :nolo: Onneks ei ollu ketään liikkeellä


Se oli sentään yöllä, arvaa ku ajat keskellä päivää keskustassa ihan normisti ja sit yhtäkkiä huomaat et ehkä 2 metrin päässä on valot ja ne on punaset, eipä siinä paljoo jarrutella kerkee :lol:

Re: Nolot tilanteet

23.8.2011 20:24

RRial kirjoitti:
Kolmetoista kirjoitti:Mä oon joskus ajanu ajatuksissani punasii päin yöllä :nolo: Onneks ei ollu ketään liikkeellä


Se oli sentään yöllä, arvaa ku ajat keskellä päivää keskustassa ihan normisti ja sit yhtäkkiä huomaat et ehkä 2 metrin päässä on valot ja ne on punaset, eipä siinä paljoo jarrutella kerkee :lol:


Ite kanssa kokenut :nolo: joku 8v koulupoika katto ihmeissään kun olin just siinä kohalla kun se tuli siihen suojatien alkuun :lol:

Re: Nolot tilanteet

25.8.2011 13:49

Koulu loppu ja ajoin koulun viereisee liikennevaloihin. Mulla on samassa mopon avaimen kaa lukon avain. No se avain oli mittarin eessä enkä nähny kierroksia joten siirsin sitä vähä ja samassa käänsin vahingossa virtalukon avainta ja mopo sammu keskelle liikennevaloja :D oli wähä noloo