Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Nolot tilanteet

6.7.2011 18:12

Anonyme kirjoitti:Kuin paljon se sun käynnistyspoljin oikee painaa? 8o Tuli vaan mieleen, että hirveä kolaus on kyllä ollut, jos mopon äänen päälle vielä..

Kytkin pohjassa, kierrokset alhaalla risteystä lähestyttäessä, poljin kolahti takahaarukkaan, problem citizen? 8o

Re: Nolot tilanteet

6.7.2011 21:06

Aa joo no eipä mitään, kunhan kyseenalaistin tuonkin tarinan. :D Kun sain tuosta ajatuksen, että se koko helahoito tapahtui vauhdista. No problem, officer. ;)

Re: Nolot tilanteet

7.7.2011 12:36

Kyllä ehottomasti noloin hetki ku siinä koulun jälkee ootan kaveria koulun pihas skopon päällä ja enköhän siitä sitte menetä tasapainon --> skopo kyljellään maassa ja minä selällää (Y) :nolo: ja toinen, kun en nyt nii noita mopomiehii ole, niin kerran sitten ajoin kaverin omalla ni sammu sitte valohin.. onneks ei takaa tullu autoja :D

Re: Nolot tilanteet

7.7.2011 13:08

Ei alussa tuntunu niin nololta, mutta se, kun ajoin vakiomopolla kun sain kortin :lol:

Re: Nolot tilanteet

7.7.2011 13:13

Sami L kirjoitti:Ei alussa tuntunu niin nololta, mutta se, kun ajoin vakiomopolla kun sain kortin :lol:

Hehheh olipa noloa :roll:

Re: Nolot tilanteet

7.7.2011 13:21

No se on ku polkupyörällä pääsee ylämäessä ohi.

Re: Nolot tilanteet

7.7.2011 13:31

Koo kirjoitti:
Sami L kirjoitti:Ei alussa tuntunu niin nololta, mutta se, kun ajoin vakiomopolla kun sain kortin :lol:

Hehheh olipa noloa :roll:


No en teistä tiiä, mutta minä vihaan sitä vakio mopon ääntä kun ihme surina ja tirinä vaan kuuluu..kuten sanonta käy täällä päin, ääntä lähtöö va mittää ei tapahu sopii siihen aika hyvin :lol:

Re: Nolot tilanteet

7.7.2011 14:20

Eipä noista vakiomopoista kyllä sitä ääntäkään lähe..

Re: Nolot tilanteet

7.7.2011 14:31

Se on perseestä kun vakiomoposta palaa villat änkästä.. Kuulee 2km päästä kun tulee, helvetinmoiset äänet, perässä jos ajaa niin korvat räjähtää ja mopo ei silti kulje mihinkään... Täällä ykskin jätkä ajeli just tommosella puol vuotta :roll:

Re: Nolot tilanteet

7.7.2011 16:46

Haha, muistan, kun ex derbi oli ostaessa ihan vakio, niin ne äänet oli ihan perseestä. Kuulosti ihan imurilta :lol: ja kulki peräti 42kmh gepsiin :D

Re: Nolot tilanteet

7.7.2011 17:39

AapoV kirjoitti:Se on perseestä kun vakiomoposta palaa villat änkästä.. Kuulee 2km päästä kun tulee, helvetinmoiset äänet, perässä jos ajaa niin korvat räjähtää ja mopo ei silti kulje mihinkään... Täällä ykskin jätkä ajeli just tommosella puol vuotta :roll:

Niinpä, olin kerran tien vieressä metässä enskaamassa ja olin tauolla. Kuuntelin et mikä saatana sieltä tulee, sit mietin et se tulee saatanan hitaasti. Sieltä tuli jotain jonneja tyyliin 10/70 väleillä vinguttaen. Hirveet äänet ja meni todella pitkään ennen ku ne pääs sen suoran päähän.

Re: Nolot tilanteet

8.7.2011 16:18

Ruuhkainen ja helteinen päivä...
Olin tossa liikenne valoissa mopolla ja kaveri oli siinä vasemmalla puolella (En tiedä miksi mutta vaihde oli vapaalla. ), oikealle puolelle tuli justiinsa mun kohdalle sellane kunnon chopperi moottoripyörä, sellane nahkatankkijäbä, sit pistin iha läpällä vaan kierrokset kaakkoon silleen Jou, että se vaikka matkis tai kattos muhun päi, sitten se katto muhun päin, hipasin kengällä ykkösvaihteen päälle, TÖKS. mopo sammu katoin valoja->Vihree, kaveri menossa jo muutaman metrin päässä helvetinmoinen jono autoja takana sieltä innokkain rupes jo tööttää ni sit polkasin mopon käyntii, käännyin vasemmalle ja ajoin varmaan 300 metriä vilkku päällä, päästiin kaupan pihaan laitoin vilkun pois, mentiin kauppaan (meni jotain puol tuntia) tultiin pois ja huomasin että avaimet oli virtalukossa. että näin tällä kertaa
ette muuten usko kuin helvetisti nolotti loppu päivän :lol:

Re: Nolot tilanteet

8.7.2011 20:26

Putkeen meni sulla.. :P Itellä ei oo pahemmin mitää noloa sattunu.. Paitsi tietysti pari kertaa jääny vilkku päälle :D

Re: Nolot tilanteet

8.7.2011 23:00

M-koe liikenteessä. Autokoulun huippu detsi, oli niin vitun hyvissä säädöissä. Ei käynyt tyhjäkäyntiä yhtään ja booas vitusti.
D.1 Ekat valot, gsx-r vieressä, ja vejätteli --> vihreä valo, tönäsin vaihteen silmään ja ihmettelin kun ei liiku. VITTUUU, ja kun on tottunut rabasan laatikkoon niin kävin polkee kytkin pohjassa..
D.2. Autokoulun opettaja oli iltapuhteina vaihtanut detsiin suuttimen ja säätänyt tyhjäkäynnin. Lähtö taajamaan, ja kuuntelen sit radiopuhelimesta kun opettaja kehottaa hidastamaan, kurkkasin mittariin: 62km/h.
D.3. Käsittely koe. Vedin harjotuksissa ne läpi, ja jäin odottaa katsastustätiä. Sillä välin kävin hakemassa juomista, helteen takia. Tietysti joku nutipää kävi roplaa. Katsastustäti ilmoitti et käys ajaa nopeeta, no meikä totteli ja kävi polkee detsii käyntii. Moo-moo, hikivalui kuumuudesta ja jännityksestä. Äänetöntä kiroilemista ja lähdin mitään sanomatta työntää sitä käyntiin, tuloksetta. Sit kun olin työntänyt sen 300metriä juoksuvauhtia, 27asteen helteessä tajusin tappokytkimen. VITTUUU, nöyränä tappokytkin ylös ja heittää tehtävät läpi.

Re: Nolot tilanteet

9.7.2011 2:13

-unknown kirjoitti:M-koe liikenteessä. Autokoulun huippu detsi, oli niin vitun hyvissä säädöissä. Ei käynyt tyhjäkäyntiä...


Kaikista noloin asia tuossa on se että jouduit maksamaan +300e kortista ja ajamaan ne kokeet :lol: