Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Nolot tilanteet

28.6.2011 0:24

Mulla heittää aika useastikkin välivappaata.

Re: Nolot tilanteet

28.6.2011 0:25

sama täälä eikä toi ny niin nolota kuhan ei mitään hirveetä mopojonne laumaa ole kattelemmassa ja ei tule useampaa putkeen :D

Re: Nolot tilanteet

28.6.2011 14:10

Kaveri kokeili pösöö ja koitti saaada välivapaalta vaihteelle 3 kertaa peräkkäin :DD

Re: Nolot tilanteet

28.6.2011 17:24

RalliMare kirjoitti:
SampsaZ kirjoitti:En nyt tiiä onko nii noloa, mutta kaverin detsi pomppas välivapaalle kesken kiihytyksen, ja kaverit kattoo vieres :) kyllähä tosta aina muistutellaa joskus, että kuha et välivapaata löydä jos jotain käy hiukan testaamassa ;)


No ei se kai nyt niin noloa ole , veikkaanpa että niille sen kavereillekin on tullu vastaava tilanne että on menny joskus välivapaalle..


Jep, no ei siinä. :)

Re: Nolot tilanteet

4.7.2011 17:55

Ex-riejulla olin miitissä, hirvee letka liikennevaloissa ja mä alan laittaan vilkkua päälle ni osuuki sormi tööttiin. Kaikki käänty kattomaan mua päin :lol: itekki katoin taakse päin että "kuka tööttäs?" Vähäsen se nolotti...

Re: Nolot tilanteet

5.7.2011 15:57

Viikko sitten poliiseilla oli puhallutus ratsia tossa kaikista ruuhkaisimman tien varrella. Tulin sit siihe ja aattelin et voi tuo mopo olla sen hetken käynnis että puhallan. No laitoin sitten vaihteen vapaalle ja päästin kytkimen, niin eiköhän se siihen sammunu :paha: Oli sittenki jääny ykkönen päälle..

Re: Nolot tilanteet

5.7.2011 21:22

Tänään tulin töistä niin pyörätiellä rullisteli brunette bikinit päällävaikkei täällä nyt mikään helle-keli ollutkaan :eek: vähänkö mä tuijotin sitä ja siinä sitten unohin kattoo eteenpäin,niin ojassahan sitä käytiin hieman kääntymässä :nolo: Neiti vaa hihitteli sieltä perään :Dtäytyy sannoo et kyl oli muuten hyvännäkönen neitokainen 8) ;)

Re: Nolot tilanteet

5.7.2011 21:30

Bettery kirjoitti:Tänään tulin töistä niin pyörätiellä rullisteli brunette bikinit päällävaikkei täällä nyt mikään helle-keli ollutkaan :eek: vähänkö mä tuijotin sitä ja siinä sitten unohin kattoo eteenpäin,niin ojassahan sitä käytiin hieman kääntymässä :nolo: Neiti vaa hihitteli sieltä perään :Dtäytyy sannoo et kyl oli muuten hyvännäkönen neitokainen 8) ;)

Tuttu juttu.. :roll: Ja tossa yks päivä tuli Ferrari F430 vastaan ja aloin sit kattoa perään niin mun edes oleva Volvo olikin jarruttanu ja melkein ajoin perään :D

Re: Nolot tilanteet

6.7.2011 2:15

Juu meilläki sillonku oli näitä helteitä niin pyöri nättejä autoja ja varsinkin tyttöjä niin tuli vähän käänneltyä päitä joka suuntaan :D

Re: Nolot tilanteet

6.7.2011 9:39

Juu pari kolme kertaa on ollu välivapaa risteyksessä ja kerran yhen kaupan pihassa mopo sammu kahdesti. Rupesin lähtemään pihasta ja piti kääntää mopoa niin laitoin ykköseltä vapaalle niin se sammu siihen. :s Ja toisen kerran kun kaupan pihassa on semmonen loiva ylämäki nii yritin vaihtaa kolmoselta vapaalle niin se sammu siihen ja vaihde vielä jäi päälle. :s eikä suostunu vaihtamaan vapaalle. No sitten lopulta kotipihassa katoin niin vaihdepolkimen välissä oli kaikkee likaa, ruohoa, multaa kun oli tultu ajettua vähän pellolla :nolo: . Mut onneks oli noin klo 9 aamulla niin ei ollu paljon ketään liikkeellä :) .

Re: Nolot tilanteet

6.7.2011 10:03

Kolmetoista kirjoitti:Tuttu juttu.. :roll: Ja tossa yks päivä tuli Ferrari F430 vastaan ja aloin sit kattoa perään niin mun edes oleva Volvo olikin jarruttanu ja melkein ajoin perään :D

Mulla sattu tismalleen samalla tavalla pari viikkoa sitten. Saman merkkiset autot vieläpä :)

Re: Nolot tilanteet

6.7.2011 10:09

Bettery kirjoitti:Tänään tulin töistä niin pyörätiellä rullisteli brunette bikinit päällävaikkei täällä nyt mikään helle-keli ollutkaan :eek: vähänkö mä tuijotin sitä ja siinä sitten unohin kattoo eteenpäin,niin ojassahan sitä käytiin hieman kääntymässä :nolo: Neiti vaa hihitteli sieltä perään :Dtäytyy sannoo et kyl oli muuten hyvännäkönen neitokainen 8) ;)

kaveri kerran tokaisi vastaavassa tilanteessa että nyt tajuaa miten ne liikenneonnettomuudet tapahtuu vaikka tuolla kerralla ei ihan ojassa käytykään.

Re: Nolot tilanteet

6.7.2011 16:06

:D juuh,vaarallisia nuo kauniit neidot... :lol: ;)

Re: Nolot tilanteet

6.7.2011 17:42

Tänään sitten ajelin Derbillä kaupungilla ja hetkenpäästä kuulu kauhia kolahdus. Pysähdyin tien viereen ja sitten huomasin että käynnistyspoljin oli tippunu maahan.. voe elämä :roll:

Re: Nolot tilanteet

6.7.2011 18:08

Kuin paljon se sun käynnistyspoljin oikee painaa? 8o Tuli vaan mieleen, että hirveä kolaus on kyllä ollut, jos mopon äänen päälle vielä..