Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Nolot tilanteet

10.7.2011 23:31

Ja sitten takaisin asiaan, edellä olevat viestit on kyllä huomioitu ylläpidon toimesta.

Re: Nolot tilanteet

11.7.2011 12:42

Bettery kirjoitti:
Ardeelius kirjoitti:en, sillonku on 10km/h alinopeutta niin vetäsen ohi, jos vähemmän ni töötti pohjaan, ohi, keskari. :P


''ES on jumalten juoma,ES jonnen parhain kuoma''Kyllä minun mielestä menee jo vähän lapselliseksi touhuksi jos keskaria ruvetaan esittelemään autoilijoille.
Muutenkin mopoilijoilla on huono maine autoilijoiden silmissä,vaikkei kaikki kusipäitä olekkaan.Ja sitten vielä ripaus keskaria siihen päälle :paha: Ai,että tekee hyvää meidän mopoilijoiden maineelle....


kylmä tiedän jos tykkäät jostain energiajuomista mutta ei niitä nyt ihan täällä tarvi ylistää

Re: Nolot tilanteet

11.7.2011 13:41

Jos nyt taas olis aika asialle, eikä ES:älle vaikka sitä kaikki niin vihaa/rakastaa.

Re: Nolot tilanteet

11.7.2011 13:51

Seuraavan ot-viestin kirjoittaja pääsee lomailemaan

Re: Nolot tilanteet

11.7.2011 15:02

tänään kun töistä lähdin ja oli housunlahje jäänyt jotenkin kengän sisään ja painoi hiertymään. Siinä sitten, kun sitä lahjetta sieltä kengästä otin enkä juuri silloin eteeni pahemmin katsonut, kun oli suora tie eikä edessä autoja niin tie vähän kaartui, jolloin meinasin ajaa tien sivussa olevaan kaiteeseen. Sain kumminkin hidastettua etten siihen osunut, mutta kumminkin asvaltin yli menin hiekalle ja sieltä hiekka pöllyn keskelltä sitten jatkoin matkaa ja katoin että perässä joku auto :D pikkasen nolotti kyllä :D

Re: Nolot tilanteet

11.7.2011 22:33

Tänään kans hävetti ku ajoin kiinaskoballa (zoner 2t) ja olin lähössä pihast nii ihmettelin miten täs näi kova ääni on. No putkest oli molemmat kiinnitysruuvit tippunu ja oli siis irti sylinteristä :D Koko skoba täysin vakio, äänet h*lvetin kovat. Ei ollu mitään pultteja laittaa nii piti sit ajaa sellasena, sit joku pyöräilijä meni ohi musta vaik ajoin kaasu pohjassa ja äänetki oli sen mukaiset :lol:

Re: Nolot tilanteet

12.7.2011 11:07

Kaverin kiinanskoballa on aina nolo ajaa, kun se ei meinaa kulkea mihinkään. Varsinkin yllämäet on täyttä tuskaa. Sama toisen kaverin mopomönkijällä (joka on vielä vakiokin...) se on niin noloa ajaa niillä ylämäissä kun jousten pääsee ohi..

Re: Nolot tilanteet

25.7.2011 3:33

minulla on jopa 2 noloa tilannetta, jotka haluan jakaa kanssanne: ensimmäinen: olin kerran ajelemassa kaverilta lainatulla zoner kiina 4t paskaa, siinä aikani kuluksi ajelin ja sitten tuli risteys ja risteyksen jälkeen hemo ylämäki. no, lähdin risteyksestä hana pohjassa (niinkuin aina) ja sit tuli se hemo ylämäki ja zoneri ei enää liikkunutkaan , vaan piti jaloilla potkia vauhtia, ja kaikenkukkuraksi siinä oli vielä jtn. 10v kakaroita nauramassa. ei olllu hauskaa.

toinen tapahtui omalla mopolla: olin juttelemas k-hallin pihalla kaverin kaa puhelimes ku sellainen 10v kakara tuli siihen pölöttää kaikkee tyhmää, ja sit sen kaveritkin tuli siihen kyselee kaikkee. no mä sitten tuumasin, että ei noita jaksa kuunnella, ja lähin poispäin. oli talvi ja ajattelin vähä sutasta, niin sit ku annoin lämää ja vaihdoinj kakkoselle niin ketjut katkes. ei saakeli ku se kakaralauma repes siellä ja mä oon naama punasena ja alan työntää mopoa kotiin päin. ai että että oli noloo... tällästä tällä kertaa

Re: Nolot tilanteet

25.7.2011 7:45

"minulla on jopa 2 noloa tilannetta, jotka haluan jakaa kanssanne: ensimmäinen: olin kerran ajelemassa kaverilta lainatulla zoner kiina 4t paskaa, siinä aikani kuluksi ajelin ja sitten tuli risteys ja risteyksen jälkeen hemo ylämäki. no, lähdin risteyksestä hana pohjassa (niinkuin aina) ja sit tuli se hemo ylämäki ja zoneri ei enää liikkunutkaan , vaan piti jaloilla potkia vauhtia, ja kaikenkukkuraksi siinä oli vielä jtn. 10v kakaroita nauramassa. ei olllu hauskaa."

toi on paha :D

Re: Nolot tilanteet

27.7.2011 20:11

no ehkä 2 vuotta sitte ku olin pyörällä tien oikeassa reunassa takaapäin tuli jonkulainen cbr fireblade streetfighter, just ku se meni mun ohi ni kaasutti ihan vitusti. Mähän pelästyin ja kaaduin pyörän kans ojaa, moottoripyöräkuski katto taate mua päin ja nauro ihan vitusti. ''vähä'' nolotti :nolo:

Re: Nolot tilanteet

27.7.2011 22:44

Aika paskamainen kuski? Olis nyt voinu ees käydä kysymässä, että kaikki hyvin.. :roll:

Re: Nolot tilanteet

27.7.2011 23:18

No ei tietenkään käyny jos se tahallaan säikytteli kuitenki.. :roll: Tuohon se varmaan pyrkikin sillä kaasuttelulla :D Itekkin joskus vähän säikähin ku joku sellane customi pärrä kaasutteli kohalla.. En kaatunu kuitenkaa :P

Re: Nolot tilanteet

28.7.2011 0:52

Joopajoo..tänään kun olin ajamassa riejulla, niin kevyenliikenteenväylällä oli kävelemässä kivannäköisiä blondeja, niin tietysti kun olin vaihtamassa 5>6, niin heti iskee välivapaan päälle ja kone kiekuu täysillä. kyllä siinä vähän naama meni punaseks :lol:

Re: Nolot tilanteet

28.7.2011 1:22

Monkeyman94 kirjoitti:Joopajoo..tänään kun olin ajamassa riejulla, niin kevyenliikenteenväylällä oli kävelemässä kivannäköisiä blondeja, niin tietysti kun olin vaihtamassa 5>6, niin heti iskee välivapaan päälle ja kone kiekuu täysillä. kyllä siinä vähän naama meni punaseks :lol:

Tuttu juttu..

Re: Nolot tilanteet

28.7.2011 11:24

On niitä käyny pari kertaa että kattonu joko jotain vastaantulevaa pyörää tai jotain kivan näköistä naikkosta ni meinannu ajaa ojaan :D