Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Kypäräkamerat

1.7.2012 22:20

Sain mun ContourHD:n siihen 200e. Kypäräkamerat.fi sivulla on joku Contour 200 euroa. Mä ainakin oon tykänny paljon tosta kamerasta.

Re: Kypäräkamerat

1.7.2012 22:27

AceFin 12.6. kirjoitti:Älä missään nimessä ees yritä laittaa sitä iPadia mihinkään kypärään/stongaan. Ei tuu kestämään.

Ite tilasin toissapäivänä simply electronisista HD Hero2:sen. Saa nähä kauan kestää toimitus, kännykän toimituksessa (tilasin samasta puulaakista vuosi sitten) kesti muistaakseni about puoltoista viikkkoa.


Jooh, ei oo vieläkään lähettäny mun kameraa sieltä... Ekan kerran ku kyselin, sanoivat, että nyt on niin paljon tilauksia että mun paketti oli vahingossa jäänyt lähettämättä ja se on nyt vaihdettu veloituksetta pikapostiin. Noh, odottelin jonkun aikaa ja pari pv kyselin uudestaan goprotani, niin ei ole vieläkään lähtenyt... Kumma juttu kun kännykkä tuli viime vuonna ihan aikataulun mukaan. Jos on kiire saada jtn niin en suosittele tuolta tilaamaan.

Re: Kypäräkamerat

1.7.2012 23:14

toi xpssm:n linkkaama sai kiinnostumaan. :) vois sitte käyttää autolla ajellessakin :D kiitoksia

Re: Kypäräkamerat

3.7.2012 22:22

nyt tuli parempi video:
http://www.youtube.com/watch?v=4FJjOBRy ... e=youtu.be

Re: Kypäräkamerat

3.7.2012 23:59

Laitappas ennemmin tänne tuo videos: viewtopic.php?f=19&t=82184

Kytkimes muuten vähä luistaa :lol:

Re: Kypäräkamerat

4.7.2012 6:37

Ei muute luista. Mutta ei täälä jaksa tapellaa siitä :P

Re: Kypäräkamerat

5.7.2012 0:37

Onko gopro hero ja hero2 paljokin eroja? Onko se 100euron lisäys parempi? Ja mites toi CONTOURROAM pärjää noihin verrattuna? Pääasiassa stunnailuun ja johokin kaupunki neppailuun ja pieneen enduroon.

Ja mistäkön voisi saada mahdollisimman halvalla? Ite jotain googlen avulla löytynyt mutta linkkejä saa laittaaa
E: Ja etelän matkoilla veden alaiseen kuvaamiseen olisi käyttöä myös.

Re: Kypäräkamerat

5.7.2012 14:19

Contourilla ei voi kuvata veden alla mutta muuten tykkään siitä paljon. Pienikokoinen ja huomaamaton kypäräs kiinnitettynä ja hintakaan ei päätä huimaa. Joku asiasta tietoinen vois kertoa GoProsta.

Re: Kypäräkamerat

5.7.2012 17:46

Eihän hero 1 ja hero 2 välillä oo tekstien ja videoiden välillä muuta eroa kuin etta hero2 saa paremmat hidastukset ja siinä on parempi hämärä kuvaus :) .
Ruottissa oli muuten hero ykönen 3500 kruunuu ja hero2 3500 kruunua :lol: Kuka hullu sieltä hero yköstä enää ostas :D

Re: Kypäräkamerat

7.7.2012 0:57

väsäsinpä tossa ajankuluks kiinnikkeen tolle MD80:lle ja lopputulos tämä. yksinkertainen mutta toimiva
Kuva
ja pikku video minkä kuvasin http://www.youtube.com/watch?v=Qz1sa4H4vmc
vitosen kameralta ei enempää voi odottaa mutta kyllähän tosta selvää saa.

Re: Kypäräkamerat

7.7.2012 11:09

Video on ihme puuroo.. Tube vissiin kussu sen täysin?
E:kupsukkihan sen sanoi :D siltä toi tosiaan näyttää :lol:
Viimeksi muokannut kakkaaap päivämäärä 7.7.2012 14:31, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Kypäräkamerat

7.7.2012 11:59

Vaikuttaa niiku ajaisit jollai katujyrällä matelemalla

Re: Kypäräkamerat

7.7.2012 15:10

katujyrällähän ajan
http://www.youtube.com/watch?v=1C3O0I8KP8Q
tossa on nyt se alkuperänen, vissiin laitoin tuubin "fix video stability" paskan päälle ja tuli tommosta

Re: Kypäräkamerat

8.7.2012 11:39

Mistä sai Hero 2 halviten, ja mitä editiointi ohjelmaa kannattaa käyttää, onnistuuko Movie makerilla.
Mihin kohtaa oletti itse kiinnittäneet kameran kypärään (vasemmalle, päälle, oikealle).

Re: Kypäräkamerat

8.7.2012 11:50

Onnistuu moovi makerilla mutta suosittelen parempaa ohjemaa. Esim: Sony vegas pro, newtek speededit, adobe premiere jne.