Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Kypäräkamerat

25.6.2012 15:29

Kuvitteleppa jos se ois tippunu nii ois ollu sitte kalliimpi matka :D miten sää sen sait sinne kiinni? ite oon joskus N8 koittanu saaha nauhan alle nii se luiskahtaa silleen sivulle päin samantien

Re: Kypäräkamerat

25.6.2012 23:30

jukke96 kirjoitti:Kuvitteleppa jos se ois tippunu nii ois ollu sitte kalliimpi matka :D miten sää sen sait sinne kiinni? ite oon joskus N8 koittanu saaha nauhan alle nii se luiskahtaa silleen sivulle päin samantien


Mielessä kävi :D heiluttelin aluks sen verran että totesin ettei tipu, ajon aikana vedin koviinkin töyssyihin eikä ollut liikahtanutkaan. Kuitenkin aika surkea viritelmä kun kypärän muodon takia kuvaa niin ylös.

Re: Kypäräkamerat

26.6.2012 21:48

Joo muutama kysymys tuli tuosta go prosta mieleen: Onko akussa joku että se osaa itte lopettaa latauksen kun se on täynnä ja mikäs kortti sinne nyt menikään?

Re: Kypäräkamerat

26.6.2012 22:20

Joo, lopettaa lataamisen kun akku täynnä ja muistikorttina menee SD, SDHC tai mini- tai microSD-kortit adapterilla.

Re: Kypäräkamerat

26.6.2012 22:33

Käykö tuohon Contouriin mikään muu akku, esim Nokian? Takuut kuulemma menee jos käyttää jotain muuta kuin siihen tarkoitettua, mutta 35€ maksais uus akku. :roll:

Re: Kypäräkamerat

26.6.2012 23:23

Tietysti sopii, jos löydät samanmuotoisen akun, jossa on sama jännite. Eihän sun tarvii kertoa, että käytit tarvikeakkua, jos jotain hajoo.

Re: Kypäräkamerat

27.6.2012 1:13

Juu pitääpä kattoa jos joku Nokian akku menis tuohon, aikalailla saman kokoosia ne kyllä on.

Tuli tossa yks päivä vaan kuvailtua sellaista hillumista ja ympäri kylää pyörimistä. Satuin sitten oikeaan paikkaan oikeaan aikaan ja pitihän siitä video tehdä :lol: Harmittaa vaan kun ei taaskaan ollut kamera HIGH modessa eli tuli aika huonolaatuisena tuo video;

http://www.youtube.com/watch?v=sRyeg_9a ... ature=plcp :D

Re: Kypäräkamerat

1.7.2012 20:27

Ite kans ostin nyt sen go proon ja videota:
http://www.youtube.com/watch?v=-MYfKayV ... el&list=UL

Re: Kypäräkamerat

1.7.2012 20:30

Joo aika paska laatu on, kuten lisätiedoissa lukeekin. Vinkkinä, itse ainakin tykkään kattella noita ajovideoita ilman musiikkia, ihan videon omalla äänellä, jotta kuulee moottorin ja muut äänet kunnolla. Eri asia on sitten ihan ammattilaiseditoinnit, joissa äänet synkattu videoon taitavasti.

Re: Kypäräkamerat

1.7.2012 21:24

Aivan aivan mutta movie makerin laadulla kuullosti niin tukkoselta jotenka pistin muusikin taustalle.

Re: Kypäräkamerat

1.7.2012 21:31

The Island <3 Mun mielestä videoissa ei saa olla musiikkia mutta sillon ku ajaa nii on mahtava ajella ku musiikki kuuluu taustalla

Re: Kypäräkamerat

1.7.2012 21:58

GoPron sivuilla tuommonen Chestmount kamera 40 dollaria eli suurinpiirtein saman verran euroina. Kuinka se noin halpa voi olla ja tuleekos sillä hyvälaatusia viteoita? Millasia eri kiinnitysjuttuja siinä tulee mukana?

Re: Kypäräkamerat

1.7.2012 22:04

saattaa olla että siihen tulee se pelkkä kiinnike ku en usko että 40 dollarilla saat mistään goprota :s

Re: Kypäräkamerat

1.7.2012 22:15

Juu no varmaan oon sitte kattonu vaan väärin.. Onkos kellään ehdottaa mitään max. 200€ kypäräkameraa minkä mukana tulis kaikki tarvittava? :)

Re: Kypäräkamerat

1.7.2012 22:18

GoPro hd hero ykönen ;) . Simplyelectonicista: http://www.simplyelectronics.net/mainproduct.php?pid=12601&sd=cont