Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Olitko se sinä?

20.8.2012 0:04

Joo kyllä näytti olevan. Veikkaanpa että oli pyytänyt joltain mopopojalta että saako lähteä kokeileman..

Re: Olitko se sinä?

20.8.2012 16:02

^^ Jos nuin on, niin varmasti todella mukava yllätys kyseiselle mopopojalle :s Poikaparka, antoi moponsa väärälle tyypille kokeiltavaksi :lol:

Re: Olitko se sinä?

20.8.2012 20:45

Ketäs oli tän päiväsessä poliisit jaksos(vantaa)? :D Oli pyörä hienos kunnos ja kaverilla aika monta kortitta ajoo..

Re: Olitko se sinä?

19.10.2012 22:46

Derbipoju kirjoitti:Ketkä oli häiritsemässä meidän kriparia Julkujärvellä ? :) se oli tapahtu noin 23:00 aikaan :lol: Ei ollu muuten eka kerta ku sielä oli jotkut mopolla rälläämässä


Vähän myöhässä mutta nyt lueskelin näitä.
Joo siis jos mopolla oli niin en osaa sanoo mutta jos hussen näit sielä paahtamassa niin enemmän kuin 80% mahdollista että olin minä :D Ajotyylistäkin jo tunnistaa kun lämätiskissä aina montulla kun vaan tietää reitin.

Re: Olitko se sinä?

12.12.2012 23:47

En tiedä onko muut huomanneet mutta Paten yhessä viisussa näyttäis skode pojat vähä pyörittävä. http://www.youtube.com/watch?v=cPConDwJu1Q 2 minuutin kohalla.

Re: Olitko se sinä?

27.1.2013 22:59

Ketkäs oli tänään about 7-8 aikoihin raahen abc:llä? Ei oikeen rispekti noussu raahelaisille mopopojille kun muistaakseni 1 mopossa kolmesta oli valot, yks tulee kypärä otsalla pihaan ja yks ajelee pihassa ilman kypärää :roll:

Re: Olitko se sinä?

28.1.2013 0:13

Joitain vasta kortin saaneita idiootteja. Samaa touhua ollu täällä etelässäkin.

Re: Olitko se sinä?

28.1.2013 2:28

jukke96 kirjoitti:yks tulee kypärä otsalla pihaan

Toi on vielä ihan helvetin tyhmän näköstäki :lol: Mopojonnet luulee olevansa siistejä jätkiä :lol:

Re: Olitko se sinä?

28.1.2013 10:05

Ja sen jälkeen ne kävelee kypärä otsalla sinne apsille pelaamaan pelikonetta. Ei näin...

Re: Olitko se sinä?

28.1.2013 10:09

siinä pihallahan ne poltteli tupakkia ja naureskeli jotain... Ja kyllä, se kypärän otsalla pitämine on iha hanurista. Se näyttää vitun tyhmälle, ja se kypärä tippuu helpommin maahan otsalta entä mitä sillon jos se ois oikeen päässä. Ite oon kerran tai kaks ajanu kypärä otsalla, ekan kerran mökin pihalla keskellä korpea ja toisen kerran sillon ku oon vaan mopon siirtäny tallista ulos lämpeneen :D pieni hinta omasta hengestä jos jaksaa laittaa remmin kiinni, jos vaikka sattuu se ikävä tapaus

Re: Olitko se sinä?

29.1.2013 1:23

jukke96 kirjoitti:siinä pihallahan ne poltteli tupakkia ja naureskeli jotain... Ja kyllä, se kypärän otsalla pitämine on iha hanurista. Se näyttää vitun tyhmälle, ja se kypärä tippuu helpommin maahan otsalta entä mitä sillon jos se ois oikeen päässä. Ite oon kerran tai kaks ajanu kypärä otsalla, ekan kerran mökin pihalla keskellä korpea ja toisen kerran sillon ku oon vaan mopon siirtäny tallista ulos lämpeneen


Jätkä kusettaa ! Mulla on susta miitissä kuvija missä vejät endoa kypärä otalla 8)
No ei siinä, ei tuo paha minusta ole pittää istuu paikallaan tms. Sitten taas , kun ruvettaan ajamaan niin eriasia .

E: löytyy vielä semmottiaki josa ajat, fail man.

Re: Olitko se sinä?

29.1.2013 9:56

Aivan, niimpä oliki :lol:

Re: Olitko se sinä?

29.1.2013 11:51

Jukke perkele :lol:

Re: Olitko se sinä?

30.1.2013 18:20

tunnustaako kukaan päästelleen laihialla virkalantiellä, paukun grillin lähellä punamustalla uus enskalla jossa äänistä päättelen jonki näkönen tehari. olisko ollu joulun jälkee ku oli pakkasta jotain -30 astetta. :lol:

Re: Olitko se sinä?

19.5.2013 15:45

Kukas husqvarnakuski tunnustaa morjestelleensa mua viimesen 3 viikon aikana pariin otteeseen, häiritsee ku en oo ehtiny tunnistamaa :lol: . Itellä siis sinivalkonen enskaderbi, harmaa potta sinisillä laseilla ja normaalisti vihree takki ajaessa. 8)