Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

8.12.2012 16:58

joo mutta nyt ei ollukkaan kyseessä DT vaan yzf125-r ja ne mittarit ei kauheasti kuseta.. ja tuota juttua ei oo pakko uskoa, mutta ikävä kyllä näin kävi.. kello oli lähemmäs 12 yöllä ja muita tienkäyttäjiä ei ollu.. voinu poliisit arvioida tilanteen sitäkin kautta..

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

8.12.2012 23:37

70km/h@40 alueella ja tehoratsian aikana. V*tunmoinen kuumotus mutta ei reagoineet mitenkään. Rajotin tarkoitus kyhäillä ettei vahingossakaan siirry autokortti

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

8.12.2012 23:40

Muna-asennossa ja mittari kusettaa 30km/h, poliisit naureskelivat :lol:

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

12.12.2012 11:51

Oli hilkulla kerran ku oli melkein 80km/h 40-alueella. Jotenkin eivät vaan reagoineet. Ehkä oli jotai muuta tekemistä. :lol:

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

9.2.2013 17:35

Kesällä liikkuvien ratsia,oma mopo leipoo edelllisenä päivänä ois kulkenu 70 km/h. ,kaveri skopaa testasivat ,mp ei tykänny kun ei ollu rekkarii mukana toinen vaan sano että ens kerralla mukaa ,no tossa ei viel mitää, syksyllä kun oma mopo kunnossa kaverin kaa jätätellään vakio-rieju keskustan suoralla sit otetaan viivat ja armoton kiihdytys mittrissa 60@40 ja sit fobba hyppää puskan takaa eteen ja näyttää tutkalukeman ,eikun boksii ripitykseen,50euroo sakkoo..oli reilu poliisi sano että heillä ei oo kypäriä niin eivät voi testata (ei harmittanu kauheesti ;) kiinni oli 14:60 välit ja leovince. 8)

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

10.2.2013 4:04

aki97 kirjoitti:.oli reilu poliisi sano että heillä ei oo kypäriä niin eivät voi testata (ei harmittanu kauheesti ;) kiinni oli 14:60 välit ja leovince. 8)


Hahhhah, tuuri sulla käynyt. Mulla posliini kävi ajamassa 80 kmh ilmankypärää, pienellä kytkinpommilla ja pyörätieteitäkin pitkin.
Ottivat lukeman ilman tutkaa , tai muutakaan. Mittarista nopeus ( täyskaasulla 82 mittariin, -10. )
Sanovat että täähän meni 72, että otetaan tästä -6 koska ollaan näi reiluja.
Puolkaasulla kutosvaihteellahan mittariiin 92, gps 82.

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

11.8.2013 6:12

ylinopeus 72km/h, 50km/h alueella, mitään laillista ei tainnut koko peussissa olla paitsi etuvalo ja hyvällä tuurilla jarrut toimi.
kortti pois 2kk, kuulemma tuokin oli turhan pitkä aika, pollarit oli unohtanut minun koko ajokiellon, itse soitin ja rupesin kyselemään kun ei mitään kuulunut
kuulusteluihin ei tarvinnut mennä
kilvet pois
verot:ei tullut
koro vakuutusmaksut: ei tullut
sakko: 96e

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

5.9.2013 20:51

Miten on mahollista että kaverille tuli 1300e verot? oon saanu semmosen käsityksen että ne ei ole yleensä ku <-500e :o

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

5.9.2013 21:14

Katos kun ne ei ole verot vaan korotetut liikennevakuutusmaksut. ;)

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

10.9.2013 10:19

Mihin aikaa porukalla on yleesä tullut verot ? Oon nyt tässä vähä yli vuoden odotellu että tuleekohan ne mut ei ole näkynyt joten onko mahdollista ettei ne tule ollenkaan?:p

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

10.9.2013 17:56

Kyllä ne tulee.

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

10.9.2013 20:57

Ihmetyttää vaan milloin ne oikeen tulisi :eek: :roll: vuoden ja pari kuukautta olen tässä ootellut että milloin ne tulisi mut ei näy.. onko kenelläkään jäänyt tulematta ne?

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

12.9.2013 20:28

juuh elikkäs ajokielto, valvontailmoitus, kevariverot ja 156e sakkoo ku derbi sattus kulkee 100km/h poliisin alla :lol:

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

16.9.2013 12:56

Jatkoo mun spedeilylle.... :roll:

poliisin pysähtymismerkin noudattamatta jättäminen, törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen, törkeä vaaran aiheuttaminen, kulkuneuvon kuljettaminen oikeudetta, ajoneuvorikkomus, korkein mitattu ylinopeus 100@40 ja derbi takavarikkoon. :|

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

16.9.2013 13:02

nax kirjoitti:Ihmetyttää vaan milloin ne oikeen tulisi :eek: :roll: vuoden ja pari kuukautta olen tässä ootellut että milloin ne tulisi mut ei näy.. onko kenelläkään jäänyt tulematta ne?


Ei ne välttämättä tuu, tiiän useemmankin jolle ei oo veroja tullu. Ja varsinkin kun on jo yli vuosi kulunut niin vähän epäilen että sullekaan tulisi. :)