Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

11.8.2011 0:16

ens vuodeks juu lupasin etten liiku kotoa mihinkään :lol:

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

17.8.2011 18:05

Kyllä. 26.7 Ajelin Riejulla SUORAAN puhallusratsiaan. No poliisi näytti pysähtymismerkkiä ja pysähdyin. Sit se puhallutti. Puhallutuksen jälkee se alko kuuntelee ääniä, huomasin sen ja sammutin riejun. (Virinä Turbokitti josta villat palanu, 12/52 välit ja isompi suutin) No se kysy et paljos tää pyörä menee? Vastasin et 52-54km/h, mikä ei pitänyt paikkaansa. Poliisi pyys mua nousemaan pois ja sit se sano, että eihän täs, mut se soittaa skootteripoliisin paikalle.

Skootteripoliisi tuli ja kysy onko rajottimii? Vastasin todenmukasesti että ei ollut. No se sano sille toiselle poliisille et lähetää testaa. Pääsin siviili mondeon kyytii :D

Rieju meni 120kg poliisin pääl 75km/h tutkaan. Siint vähennettii kolme eli papereis luki 72km/h.
Mun pääl(70kg) meni sen suoral 86km/h ja loivaa alamäkeen 94km/h vinguttamalla.

Olin kokoajan asiallinen ja ne poliisitki oli aika rentoja. No eihän siin sit. Olin just kesätöissä Jaalassa ja asun ite 16km pääs Jaalast. No puoltoist viikkoo pyöräilyy. 16km aamul ja 16km päiväl. :D

Sanktioita: 84e sakkoo, suorituskieltoo 12kk, verot, muutoskatsastus ja kortti pois kuukaudeks. Saan kortin takas 28.8 :)

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

17.8.2011 18:07

Saitko ajaa mopon kotiin?

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

17.8.2011 18:16

Reetuhai2 kirjoitti:Saitko ajaa mopon kotiin?



En saannut mikä hämmensi mua. Kyl kysyin että onko mahollista. Mut en saannut. :s

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

17.8.2011 21:28

En saanu kyl määkään, kun kilvet vietiin. Joka pisti vituttamaan, kun piti sitte huoltsikalle jättää pelkona että joku käy paskomassa :(

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

17.8.2011 21:38

mää sain ajaa mopon kotii sillo ku kilvet vietii, annettii semmone lappu missä luki että poliisi on ottanu kilvet ja saa ajaa kotii.

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

17.8.2011 22:21

^lähtikös sulta silloin myös kortti?

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

18.8.2011 21:32

Ellen itse kertonut omassa tarinassani niin sain myös ajaa mopon kotio vaikka lähti kortti (kilvet tosin jätti)

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

3.9.2011 20:27

kyll, mökille olin just menossa ja katoin peilistä että miliisithän ne siellä. kuulemma yli65 ylämäkeen. kyllähän ne jututti ja käski laittaa vakioks. ollu kuitenkin viritettynä saman verran ku kortti eli yli vuosi, nyt vituttaa, iskä nimittäin ollu kovemmalla innolla virittämässä :x :itku:

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

7.9.2011 21:25

20e rikesakko rakenteellisesta muuttamisesta :D turbokit oli kiinni ja rajotin myös :D

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

7.9.2011 23:38

jukka95 kirjoitti:Kyllä. 26.7 Ajelin Riejulla SUORAAN puhallusratsiaan. No poliisi näytti pysähtymismerkkiä ja pysähdyin. Sit se puhallutti. Puhallutuksen jälkee se alko kuuntelee ääniä, huomasin sen ja sammutin riejun. (Virinä Turbokitti josta villat palanu, 12/52 välit ja isompi suutin) No se kysy et paljos tää pyörä menee? Vastasin et 52-54km/h, mikä ei pitänyt paikkaansa. Poliisi pyys mua nousemaan pois ja sit se sano, että eihän täs, mut se soittaa skootteripoliisin paikalle.

Skootteripoliisi tuli ja kysy onko rajottimii? Vastasin todenmukasesti että ei ollut. No se sano sille toiselle poliisille et lähetää testaa. Pääsin siviili mondeon kyytii :D

Rieju meni 120kg poliisin pääl 75km/h tutkaan. Siint vähennettii kolme eli papereis luki 72km/h.
Mun pääl(70kg) meni sen suoral 86km/h ja loivaa alamäkeen 94km/h vinguttamalla.

Olin kokoajan asiallinen ja ne poliisitki oli aika rentoja. No eihän siin sit. Olin just kesätöissä Jaalassa ja asun ite 16km pääs Jaalast. No puoltoist viikkoo pyöräilyy. 16km aamul ja 16km päiväl. :D

Sanktioita: 84e sakkoo, suorituskieltoo 12kk, verot, muutoskatsastus ja kortti pois kuukaudeks. Saan kortin takas 28.8 :)

Selvennä siis että sult lähti kortti vuodeksi vai saiks kortin takas 28.8.2011 ?

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

8.9.2011 14:38

Tossahan just lukee että kortti pois kuukaudeks, sai takas 28.8 ja suorituskiletoa 12kk.

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

11.9.2011 1:31

dmx^ kirjoitti:n. 7300-7400 km takana ja tänään päättivät ekan kerran pysäyttää mut derbin kans.. Olin risteykses ja en huomannu et ne oli tullu takse ja lähin kiihdyttää ihan tuppi nurin ja sigman mukaa vauhtii oli 61@50.. sit poliisit tuli rinnalle ja näyttivät mulle, et pitäs pysähtyy.. Ekaks kysyivät, et

" mitäs viriä tässä on ku näyttää kiihtyvän ja kulkevan rivakasti " P
" No ei tässä mitään oikeen ole " m
" Mutta on siinä jotain kuitenki? " P
" Nooh oon siihen laittanu piikkiä isomman eturattaan ku ei jaksanu oikeen mäkiä ylös" ( ja vitut :D virit tg + 13/65 )
" Sullahan on laiton putki " P
" Vakioputki se on" M
" Mitäs jos nyt vaan puhuisit totta " P

Pitkä hiljasuus

" Paljos toi kulkee? " P
" Reilu 50 oon muna asennossa päässy "
" No hyvä ettei enempää" P
" Älä viritä enempää ja ajele varovaisesti" P

En tajuu miten voi olla noin tyhmä poliisi, et uskoo tollasta paskan jauhantaa, varsinkin ku ne vielä ite ajo mun perässä ku oli 61@50 :D
+ ei sanonu mitään ku kaikki valot oli kuollu + homemade kilpi + 11 kmh ylinopeutta :D
Just tollasia poliiseja lisää


" Nooh oon siihen laittanu piikkiä isomman eturattaan ku ei jaksanu oikeen mäkiä ylös" Vittu jos laitat isomman eturattaan nii se just hyytyy mäkiin talikko.. Tais poliisit päästää sut menemää ku olit nui tyhmä

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

11.9.2011 1:47

No mitä vittua sinäkin siinä pädet, saahan sitä poliisille mitä vaan sanoa.

Re: Oletko jäänyt viri moposta poliiseille kiinni?

11.9.2011 10:43

Kaverilla on TK änkkä, kuriton derbi josta hukkis oikein raastettu irti ja tukittu pultilla ja takana keulimisrauta. Polisiit pysäyttivät ja käskivät menemään kotiin takavalon takia. Tokaisivat vaan "Mee kottiis siittä"